vokot
asiallista keskustelua, Onely
MitVit?
loppu on lähellä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MitVit?
Keksit jonkun harrastuksen.Hyvä luoja, sylvi ja saatana.
Jos mää normi työpäivän jälkeen olen kuolemassa tylsyyteen....ja seuraavat 2 vkoa on lomaa? MitVit?
Hyvä luoja, sylvi ja saatana.
Venäläisten asejärjestelmien perusajatus onkin tarkkuuden sijaan se, että saadaan mahdollisemman paljon a-tarviketta ilmaan.Varsinkin, jos se osuu etes vähän sinnepäin, mihin suunnitelma.
Toisaalta, eräänlainen pelote kai myös semmoonen roiskiminen. Koskaan ei tiedä mihin tipahtaa.
Hitto jos olisi yhtä paljon joutoaikaa kuin tohtorilla, kävisin hakemassa yhden projektikuntoisen pyöräkuormaajan het huomenna tontille.Hyvä luoja, sylvi ja saatana.
Jos mää normi työpäivän jälkeen olen kuolemassa tylsyyteen....ja seuraavat 2 vkoa on lomaa? MitVit?
Joutoaikaa keskimäärin klo 15-22. Arkisin. Joskus 12-22.Hitto jos olisi yhtä paljon joutoaikaa kuin tohtorilla, kävisin hakemassa yhden projektikuntoisen pyöräkuormaajan het huomenna tontille.
Juuri sopiva kampe ok-talon lumitöihin. Ja harvoin tarjolla.
O, ei keksi mitään.loppu on lähellä
Koska #lihavaolo, aloita sumoharrastus. Paljon olet kuitenkin tv:stä katsellut mallia, niin homman pitäisi lähteä liikkeelle kuin itsestään.Hyvä luoja, sylvi ja saatana.
Tätä on ehdotettu, samoin sumoseuran perustamista Seinäjoelle.Koska #lihavaolo, aloita sumoharrastus. Paljon olet kuitenkin tv:stä katsellut mallia, niin homman pitäisi lähteä liikkeelle kuin itsestään.![]()
katso liitettä 242605
Ei mun paikat kestä niin kovaa lajia.Koska #lihavaolo, aloita sumoharrastus. Paljon olet kuitenkin tv:stä katsellut mallia, niin homman pitäisi lähteä liikkeelle kuin itsestään.![]()
katso liitettä 242605
Olen perustaja-kunnia-ja-ainoa jäsen.Laceuden Läccit
Mistä tuli vielä mieleen.Laceuden Läccit
ALV0%Mistä tuli vielä mieleen.
Tarttis keksiä yhen miehen virmalle hyvä nimi.