Hui.salilla missä Minä piipahtelen, on rario niin kovalla, että ei juuri muiden horinat kuulu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hui.salilla missä Minä piipahtelen, on rario niin kovalla, että ei juuri muiden horinat kuulu
Ei ole noin aktiivisia ryhmiä.
#vokotinhaaremitein itse ryhmän ja kutsuin jäsenet!
NAISia onely, paitsi Minä
Minä vihaan omaani, ruumistani. Ja vihaan myös kameroita kun ne on suunattu minua kohti.Kännykkäni kamera vihaa ruumistani.
Tuli mieleen. Ja muisto. Tiiätte varmaan kuinka #nuoriso (alle nelikymppiset) puhuu niinku sitä ja niinku tätä. Niinku.todeta notta
Noniin, nyt on kotiuduttu reissusta.No nyt!!! Kuopiolainen lähiökuolema on lähelläKannattaa ihailla myös alueen arkkitehtuuria.
Näkyykö alkuasiakkaita? Kannattaa olla hieman varuillaan: koskaan ei tiedä, milloin joku jysäyttää moottoriajoneuvolla seinästä läpi.
Viereisestä Salesta sitten vielä matkaeväät ja -juomat mukaan![]()
Mitäs nämä tämmöset. Enpä ole törmännyt missään.
Totta. Joo alkoholi vielä henkisten ongelmien päälleJoi se kuivaa sidukkaakin, välillä aamu kympiltä tuli postaus "TSUP Sidra seco". Saattaa olla pientä ongelman poikasta alkoholin kanssa.
Sama. Peilejä myös vieroksunMinä vihaan omaani, ruumistani. Ja vihaan myös kameroita kun ne on suunattu minua kohti.
Savonlinnassa toimiva pienpanimo lanseerasi Nato-oluen ja Nato-lonkeron.Mitäs nämä tämmöset. Enpä ole törmännyt missään.
Tuliko jo maisteltua?
Juoman kuvaus vaikuttaa ainakin hyvälle eti keti ssä.
Täällä ainakin on oman asuinalueen liepeillä 3 "farkkua", 0 sedania. Mutta tää onkin tällaista lapsiperhealuetta, olen poikkeus.se farmarimalli ehtottomasti, on aika härski, eikä tule jokapäivä samanlaista vastaan, niitä taviksia kun #paikkakunnallakin pörrää jo riittävästi
Mainio konsepti, mutta turhan makeaa/äitelää.Mitäs nämä tämmöset. Enpä ole törmännyt missään.
Tuliko jo maisteltua?
Juoman kuvaus vaikuttaa ainakin hyvälle eti keti ssä.
#takasiipi
Taitaa olla vielä testimuuli eikä ihan viimeinen kaupallinen viimeistely. #veikkaanmaNoista kuvista katsottuna niin takasiiven tuet ku etulokasuojien tuuletusräppänät näyttää siltä, että täällä asuva kuusvuotias tekis siistimpää jälkeä mustalla jesarilla ja vain puolella tuubilla pikaliimaa... Ei sitä pakko ole kaikkea käyttää kerralla.
Siinä tapauksessa päivityksen sanamuodoissa ois vähän hieromista. Jos suoraan instapäivityksen tekstiin peilaa, viimeistely ei ihan vastaa hypetystä...Taitaa olla vielä testimuuli eikä ihan viimeinen kaupallinen viimeistely. #veikkaanma
Noo en tiiä.. Ihan hyvin tuo mun mielestä menee, kun viestin sisältö on kumminkin se teaseri että "hei, uus urheiluauto julkaistaan/paljastetaan ihan kohta" ja sitten on ilmeinen teipeillä ja pahvilla "naamioitu" gt3rs sillai hämärästi ja epäselvästi kuvattu. Kaikki tietää mikä se on kun on witun iso siipi ja lokasuojassa reiät, mutta lopullinen ulkonäkö jätetään vielä seuraavaan viiteenkymmeneen postaukseen aiheesta.Siinä tapauksessa päivityksen sanamuodoissa ois vähän hieromista. Jos suoraan instapäivityksen tekstiin peilaa, viimeistely ei ihan vastaa hypetystä...