Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Onko kellään jotain semmosta E-kirjojen lukulaitetta? Esim. siis Kindleä tms. Mun tekis mieli ostaa, jos olis jotenkin mukavampi lukea kuin normitabletilta. En jaksais odotella kirjaston varauksia aina niin mietin, että oisko semmonen kätevä.🤔

Ala Classic krav maga ja ironman potkunyrkkeily. On tekemistä ja pääsee lihava-olosta. Sielpäi pari salia kouluttaa. Nytkin ei oo tekemistä mutta aika kuluu kun odotan koska seuraavat treenit.
Mää oon niin paljon elämässäni hojohojoillut (15-20v aika aktiivisesti), että ei oikein nappaa joku alkeiskurssi.. Edelleen jos #paikkakunnalla olis #ajankuluksi tasoista mätkispotkista niin ehkä, mutta nouhääv...joskus oli, ohjaaja ekalla tunnilla katto että "oot vissiin joskus jotaki harrastanu" "kerran nähny telkkarista"...no seki lopetti tuntien pitämisen.

🙄 Tässä kysyjä ehkä toivoi sellaista laveampaa keskustelua ja selostusta siitä, mikä lukulaite on käytössä ja mitä mieltä käyttäjä on siitä ollut. Lisäksi vaikka esim mitä kirjoja sillä on lukenut ja suositteleeko sellaisen hankkimista.
Aijjaa... Minusta se...hän kysyi onko käytössä.

Kindle. Jotain lukenu, en muista mitä. Mukavempi kuin tabletti, kyllä. En muista koska viimeksi käyttäny. Saatava sisältö tietenkin amazonin valikoimaa, en tiedä onko esim kotimaista saatavilla, vai lukeeko irma vain saksalaisia pv:n tuunausoppaita?

En osaa lukea. Viimeisintä manuaalista kirjaa olen tässä tavannut varmaan pari vuotta, kaikkea vajaata 300 sivua.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Kiitokset @Sylverö, kun jaksoit vääntää rautalangasta. Mää en. Jaksanu.
Aijjaa... Minusta se...hän kysyi onko käytössä.

Kindle. Jotain lukenu, en muista mitä. Mukavempi kuin tabletti, kyllä. En muista koska viimeksi käyttäny. Saatava sisältö tietenkin amazonin valikoimaa, en tiedä onko esim kotimaista saatavilla, vai lukeeko irma vain saksalaisia pv:n tuunausoppaita?

En osaa lukea. Viimeisintä manuaalista kirjaa olen tässä tavannut varmaan pari vuotta, kaikkea vajaata 300 sivua.
Onkohan ne kaikki kytköksissä johonki palveluun automaattisesti? Tai siis että pitääkö mun nyt sit ottaa semmonen Storytelin oma lukulaite, kun sitä kerta käytän.🤔
Ei nyt oo pelkästään TJJ:lle esitetty kysymys, mutta jos tiedät niin kerro toki.

1057792132.jpg

Siis toi on perusmajoneesi? Kannattaako tollanen mielikuva(brändi)markkinointi ilman mitään todellista biiffiä tai lupausta mitä tuotteessa on? Ei edes mitään makuja tai muuta, ihan vaan majoneesia kaikkeen. Aika paljon soi televisiossa, kait se sitten kannattaa.

View: https://www.youtube.com/watch?v=Sx2oDDJ_zCQ

Tuo Hellmanssi maistuu ihan erikeeperille, hyi Saatana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom