Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Onneksi sinkkuna voi katsella silmiin kaikkia naisia sekä hymyillä. Ja voipa ne itsepäisesti omaa elämäänsä pomppivat tissitkin rekisteröidä.
Ei se suhdestatusta katso, ainahan sitä voi kauneutta arvostaa. Enemmän jäi huvittamaan oma "en katso, en katso, katsompa---PERKELE!" Huomas naisoletetusta heti että se oikein odotti et vilkasen, mutta tällä kertaa otti kohde asian huumorilla selkeästi.

Tuli tässä jo rikkinäisenä keski-ikäisenä mieleen;

Onko jo lämpissä nitisevillä ja natisevilla polvilla kyykätessä paras
a) jättää volyymijumppa vähemmälle ja tehdä lähinnä lyhyitä sarjoja
b) kääntää volumea kovemmalle ettei nitinät ja natinat häiritsevästi kuulu
c) a+b
d) ?
:unsure:
B

Tuli tässä jo rikkinäisenä keski-ikäisenä mieleen;

Onko jo lämpissä nitisevillä ja natisevilla polvilla kyykätessä paras
a) jättää volyymijumppa vähemmälle ja tehdä lähinnä lyhyitä sarjoja
b) kääntää volumea kovemmalle ettei nitinät ja natinat häiritsevästi kuulu
c) a+b
d) ?
:unsure:

(sori on-topic!!)
Oma ratkaisu on mahdollisimman paksut polvilämppärit jotka aavistuksen vaimentaa rutinan ääntä ja tosiaan, volumea kovemmalle.
Vähän helpottaa myös kun pumppailee reiden ojennuksia alkuun ennen kuin könyää tangon alle.

Polvihommaa mietin tosiaan siksi, että onko siitä jotain haittaa että ne rutisee, ihan jatkuvasti. Ei muuten kipuile ennen kuin sitten, jos etureisi menee jumiin mutta siinä on tosiaan syy ja seuraus tiedossa.

Mieleen on jäänyt se kun viime kesänä kiersin koiran kanssa Kolilla 35 km; Sen jälkeen koski polviin! Olin kyllä jo ennen reissua lukenut joidenkin vanhempien ihmisten kommentteja, terveisiä nuoremmille: käykää kun vielä voitte, vanhemmiten ei polvet enää kestä. (Jotkut olivat joutuneet jättämään polvien takia kesken ja tilaamaan taksin Kiviniemen tilalle).

käykää kun vielä voitte, vanhemmiten ei polvet enää kestä.

Kannattaa syödä rasvaista kalaa/möllereitä, niin voitelu pelaa paremmin. Tuossa tuli hyvä vinkki, reidenojennuksilla saa rutisevat ja naksuvat polvet lämmiteltyä jalkatreeneihin.
Jäykkäpohjaisilla vaelluskengillä kivikossa tamppaaminen kipeyttää nuorienkin polvet, jos ei ole tälläiseen jalkojansa harjoittanut. Totuttelukysymys enemmänkin.

Onneksi sinkkuna voi katsella silmiin kaikkia naisia sekä hymyillä.

pannahinen, kun uskaltais

mutta nyt, essen gehen
toivon: tarjolla olevan myös silmänruokaa
takaatapäinhän naisia onkin huomattavasti turvallisempi nauttia: silmillä

Suihkun jälkeen tuli ajatus, että pitäisiköhän ihan oikeasti hankkiutua eroon mahapömppiksestä.
...ja vajaa pari tuntia myöhemmin, työkoneen päälle napsautettuani mietin, että mitä jos juhlistaisi tällä viikolla alkavaa lomaa, esimerkiksi paketilla Aino-jäätelöä?
🤨🙄🤦‍♀️

rgZfAlO.png
Mulla käy hetkittäin samoja epärealistisia ajatuksia mielessä. Sitten palaan realiteetteihin ja syön jotai herkkunamnamia.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Polvihommaa mietin tosiaan siksi, että onko siitä jotain haittaa että ne rutisee, ihan jatkuvasti. Ei muuten kipuile ennen kuin sitten, jos etureisi menee jumiin mutta siinä on tosiaan syy ja seuraus tiedossa.

Mieleen on jäänyt se kun viime kesänä kiersin koiran kanssa Kolilla 35 km; Sen jälkeen koski polviin! Olin kyllä jo ennen reissua lukenut joidenkin vanhempien ihmisten kommentteja, terveisiä nuoremmille: käykää kun vielä voitte, vanhemmiten ei polvet enää kestä. (Jotkut olivat joutuneet jättämään polvien takia kesken ja tilaamaan taksin Kiviniemen tilalle).
Jospa olisi vain jänneosasto ollut silloin vaelluksen jälkeen myös kiristämässä tai tulehtunut jopa? Aina sitä ei edes huomaa kun jalat menee tukkoon. Putkirulla ja hieroja ovat joskus tuoneet itselleni asiaa tietoisuuteen.

Mitäs se olikaan.. 38v, polvi rutisee ja poikkeavan kovan rasituksen jälkeen kipiä.

Laitettakoon tämä ensimmäiseen kappaleeseen otsikolla "alkava nivelrikko polvessa".

Laitettakoon tämä ensimmäiseen kappaleeseen otsikolla "alkava nivelrikko polvessa".
Onko tässä sama tilanne kuin koiran nivelrikon kanssa; seuraillaan tilannetta ja kun ei enää normielämään pysty, niin viimeisen kerran unille? 😧

Eiku tässä on se tilanne että lainataan kummelia "polvi tykkää että sitä käytetään", ja humppaa isommalle korviin.

onko diagnoosini oikea jonka olen itse havainnut, polkupyöräily pintakaasulla on oikein mukavaa polville

heti jos rupeaa käyttämään voimaa niin ei välttämättä enää seuraavana päivänä pystykkään ajella, mutta pintakaasulla ajaa joka päivä

Kannattaa syödä rasvaista kalaa/möllereitä, niin voitelu pelaa paremmin. Tuossa tuli hyvä vinkki, reidenojennuksilla saa rutisevat ja naksuvat polvet lämmiteltyä jalkatreeneihin.
Jäykkäpohjaisilla vaelluskengillä kivikossa tamppaaminen kipeyttää nuorienkin polvet, jos ei ole tälläiseen jalkojansa harjoittanut. Totuttelukysymys enemmänkin.
Mulla ollut toinen polvi aina ongelma, paukkuu ja rutisee. Kivut sain kuriin kun fyssari keksi että pakaroiden aktivaatio minimaalinen ja niitä treenaamalla paranikin tilanne.
Eräs PT opetti että ennen kyykkytreeniä reiden koukistuksia 3 sarjaa, ei mitään failuresarjoja vaan veren pumppaamista jalkoihin. Ennen mavetreeniä ojennuksia, nämä auttoikin yllättävän hyvin ja oli samalla hyvää alkulämppää.
Öljyjä kanssa vetänyt ton voitelujutun takia, en tiedä onko siinä perää vai ei mutta silti.

onko diagnoosini oikea jonka olen itse havainnut, polkupyöräily pintakaasulla on oikein mukavaa polville
On.

Öljyjä kanssa vetänyt ton voitelujutun takia, en tiedä onko siinä perää vai ei mutta silti.
Ei.

katso liitettä 229399

Nonni, tän päivän maalaus_ryöt tehty, nyt äkkiväkkiä tiskit, repii punttia, lapsi hakee ja kokkailee tälle körmysakille. Ehtoosta sit vielä editointipuuhia.
On se komiaa kun osaa.

Ois pitänyt eilen laittaa kuva kuinka Audi ajetaan oikeaoppisesti parkkipaikalle (vähintään kahteen ruutuun kerrallaan), nainen ajoi kun "jouduin" ottamaan pari pitkää ja kaupan kautta takaisin jossa tämä hieno suoritus.
Onneksi taas kohta kotona, ihan äijien kesken. (junnu ja minä)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom