Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Todella vähät ja ei kummoiset lihat oli buffassa ja fisupuoli ne samat kuorimattomat katkikset + graaveja sillejä ja lohia
Vedin itseni palloksi graaviturskalla.

1625598453715.jpg

Mäkin satunnaisesti, pääasiassa r/cigars, sitten harvoin toisinaan r/coding, r/programming ja r/wallstreetbets.

Mutta, miten lego-ukon jenkkakahvat voi olla noin kiinteet, ois kyllä siistit. Fitit jenkkakahvat.

E. No joo, on sillä vaan 2 sormeekin, joten en ehkä vaihtais päittäin.
r/programmerhumorille kihistiin aina luennolla. Oi aikoja 😢

Ja oon selkeesti ollut liian kauan täältä pois kun en muistanut, et heterovitsit aiheuttaa lähinnä cringe-reaktioita kuulijoissa 😁

Vedin itseni palloksi graaviturskalla.

katso liitettä 229386

nyt harmittaa, etten jaksanut lähteä kapakkaan katsomaan peliä, onkohan ensimmäinen ilta lomalla kun istun kotona?

syytän jaksamattomuudesta kolmasosan rautaperseajon ajosta, olis piisannu vähemmänkin, en ymmärrä miten jotkun pystyy vetämään sen täydenmatkan!

Otikko pähkinöitä ohessa?
Eijjollut. :cautious:
työkiireistä
Vieläkö pidät ihmisiä tajuttomana vai täysin pikku-ukkojen näkö...maalaushommia?
syytän jaksamattomuudesta kolmasosan rautaperseajon ajosta, olis piisannu vähemmänkin, en ymmärrä miten jotkun pystyy vetämään sen täydenmatkan!
Pystyy sen vetämään. Vedin joskus, 1724km/22,5h. Viikon oli perse kipeenä ja kahteen viikkoon en mopoillut.

perse kipeenä

ei tuolla matkalla 551km vielä tuota ongelmaa niinkään ollut, mutta muuten rupesi puuduttamaan/kyllästyttämään se touhu
ei siitäkään määräänsä enempää nauti, aamulla oli muuten poriin asti kylymä, sitte vasta rupes ilma lämpiämään

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Suihkun jälkeen tuli ajatus, että pitäisiköhän ihan oikeasti hankkiutua eroon mahapömppiksestä.
...ja vajaa pari tuntia myöhemmin, työkoneen päälle napsautettuani mietin, että mitä jos juhlistaisi tällä viikolla alkavaa lomaa, esimerkiksi paketilla Aino-jäätelöä?
🤨🙄🤦‍♀️

rgZfAlO.png

Suihkun jälkeen tuli ajatus, että pitäisiköhän ihan oikeasti hankkiutua eroon mahapömppiksestä.
...ja vajaa pari tuntia myöhemmin, työkoneen päälle napsautettuani mietin, että mitä jos juhlistaisi tällä viikolla alkavaa lomaa, esimerkiksi paketilla Aino-jäätelöä?
🤨🙄🤦‍♀️

rgZfAlO.png
Mulla ollut sellaista perinteistä "viikolla salattia" ja viikonloppuna sitten senkin edestä ties mitä.
Välillä tulee fiilis että pitäs laittaa itsensä taas kondikseen ja toisaalta taas että sillä ei ole mitään merkitystä ja elämä on tarkoitettu nautiskeluun :)

Mulla ollut sellaista perinteistä "viikolla salattia" ja viikonloppuna sitten senkin edestä ties mitä.
Välillä tulee fiilis että pitäs laittaa itsensä taas kondikseen ja toisaalta taas että sillä ei ole mitään merkitystä ja elämä on tarkoitettu nautiskeluun :)

Vaikea nauttia elämästä jos on paskassa kunnossa. Joillain se ilmeisesti onnistuu mitä seurannut muita. Itse kun aloitellut puntti hommia jo melko nuorena ja ollut koko nuoruuden hieman paremmassa kunnossa, niin kyllä pidemmät tauot reenaamisesta alkaa jossain vaiheessa vituttaan. Tai se olo mikä tulee kun ei ole mieleisessä kunnossa. Kerran alkoi reenihommat tympäseen kun aina oli kiire ja joka paikka kipeä. Pidin sitten sellaisen noin 6 vuoden tauon. Alkoi lopussa tuntua että pakko alkaa tekeen jotain ettei aivan kuihdu ja kutistu.

Ajatellut myös niin että jos olen vielä vanhempana hyvässä kunnossa, niin varmasti on helpompi saada naisia jos tarvetta tulee. Esim 40-50v miehistä varmaan 90% on melko huonossa kunnossa, jos itse on siinä 10% sakissa niin luulisi olevan kysyntää vaikka nuorempana ei ehkä ole ollut?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom