Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
Siellä kajakkiporukka odottelee että milloin pilvi tulee sen verran lähelle ettei enää kerkiää hyvässä kelissä rantaan.

Kerran oltiin yhdellä metsälammella hyvällä ilmalla ja katsottiin että onpa jännän näköinen pikkuinen pilvi tulossa, että pitää varmaan jonkin ajan päästä lähteä varalta rantaa kohti. No eipä ehditty minnekkään kun alkoi puhaltaan niin kovasti että nakkasi kanootin ensin sivuttain ja sitten ympäri. Eka reissu kanootilla ja silloin ei vielä ollut melontaliivejä eikä älytty että aivan kaikki varusteet täytyy olla kanootissa kiinni jollain tapaa. Oli melkoinen työmaa onkia kalastusvälineet ym talteen.
Kuulostaa pahalta tilanteelta. Mehän kans meinattiin jäädä vaimon kanssa viime kesänä syöksyvirtauksen alle. Oltiin patikoimassa ja tuli myrsky päälle, syöksyvirtaus kaatoi muutaman sadan metrin päästä monen hehtaarin verran metsää ihan sileäksi. Jos olis sattunut kohdalle niin silloin olis vaihdettu hiippakuntaa.

Samalla reissulla jäätiin jumiin odottelemaan palokunnan apua kun puita oli tiellä eikä päästy pois sieltä metästä. Ei ollut oma saha mukana sillä kertaa 😄

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Vaikea nauttia elämästä jos on paskassa kunnossa. Joillain se ilmeisesti onnistuu mitä seurannut muita. Itse kun aloitellut puntti hommia jo melko nuorena ja ollut koko nuoruuden hieman paremmassa kunnossa, niin kyllä pidemmät tauot reenaamisesta alkaa jossain vaiheessa vituttaan. Tai se olo mikä tulee kun ei ole mieleisessä kunnossa. Kerran alkoi reenihommat tympäseen kun aina oli kiire ja joka paikka kipeä. Pidin sitten sellaisen noin 6 vuoden tauon. Alkoi lopussa tuntua että pakko alkaa tekeen jotain ettei aivan kuihdu ja kutistu.

Ajatellut myös niin että jos olen vielä vanhempana hyvässä kunnossa, niin varmasti on helpompi saada naisia jos tarvetta tulee. Esim 40-50v miehistä varmaan 90% on melko huonossa kunnossa, jos itse on siinä 10% sakissa niin luulisi olevan kysyntää vaikka nuorempana ei ehkä ole ollut?
Minä aloitin vanhempana tavoitteellisen treenaamisen ja 6 vuoden jälkeen en huomannut oikein mitään itessäni vaikka kaikki todella säännöllistä syöminen mukaanlukien. Toisaalta tiedostan senkin että missä kunnossa olisin jos EN olisi tehnyt mitään.
Eihän tässä muuten mitään mutta kaikki ruoka menee tohon navan ympärille, mikäli menisi tasaisesti ympäri kehoa niin olisi ihan sama.
Syön edelleen työpäivinä aikalailla vhh-malliin mutta viikonloppuja en jaksa kituuttaa ja en tunne enempää tuskaa siitä syönkö herkkuja vai ei.

Kuulostaa pahalta tilanteelta. Mehän kans meinattiin jäädä vaimon kanssa viime kesänä syöksyvirtauksen alle. Oltiin patikoimassa ja tuli myrsky päälle, syöksyvirtaus kaatoi muutaman sadan metrin päästä monen hehtaarin verran metsää ihan sileäksi. Jos olis sattunut kohdalle niin silloin olis vaihdettu hiippakuntaa.

Samalla reissulla jäätiin jumiin odottelemaan palokunnan apua kun puita oli tiellä eikä päästy pois sieltä metästä. Ei ollut oma saha mukana sillä kertaa 😄

No ei se loppujen lopuksi niin paha ollut kun osataan kuitenkin uida. Yllättävä tilanne kuitenkin.

Tuo on kyllä paha paikka jos metsässä on kesken myrskyn, saattaa joutua vähän puita väistelleen.

Oltiin nyt juhannuksen jälkeen veljen kanssa mönkijä reissulla tässä lähi alueella ja oli kyllä aivan joka tie ja polku täynnä kaatuneita puita. Ei olisi edes moottorisaha auttanut. Tällä alueella kaatui juhannuksen aikoihin noin miljoona kuutiota puuta.

Minä aloitin vanhempana tavoitteellisen treenaamisen ja 6 vuoden jälkeen en huomannut oikein mitään itessäni vaikka kaikki todella säännöllistä syöminen mukaanlukien. Toisaalta tiedostan senkin että missä kunnossa olisin jos EN olisi tehnyt mitään.
Eihän tässä muuten mitään mutta kaikki ruoka menee tohon navan ympärille, mikäli menisi tasaisesti ympäri kehoa niin olisi ihan sama.
Syön edelleen työpäivinä aikalailla vhh-malliin mutta viikonloppuja en jaksa kituuttaa ja en tunne enempää tuskaa siitä syönkö herkkuja vai ei.

Itse taas huomaan jo yhdestä reenistä muutoksen jos ollut vaikka vuoden tauko. Heti tulee painoa lisää kun lihakset "täyttyy". Nopeasti saa painoa nostettua useamman kilon ilman että vyötärö kasvaa. Kait se sitä lihasmuistia. On kyllä melko palkitsevaa ja koukuttavaa. Kaikenlaiset vaivat sitten taas syövät motivaatiota kun alkavat kipeytyyn. Melko puolikuntoisena tässä on joutunut nykyään reenaan kun ei kestä tehdä mitään parhaimpia liikkeitä.

Tuo kuulostaa kyllä erikoiselta jos 6 vuotta tosissaan reenaattu eikä huomaa eroa :unsure:
Jotain kannattaisi hommassa muuttaa.

20210707_090029.jpg
#fitnes

Ajatellut myös niin että jos olen vielä vanhempana hyvässä kunnossa, niin varmasti on helpompi saada naisia jos tarvetta tulee. Esim 40-50v miehistä varmaan 90% on melko huonossa kunnossa, jos itse on siinä 10% sakissa niin luulisi olevan kysyntää vaikka nuorempana ei ehkä ole ollut?

Minunkin syy jumpata, tai sanotaanko ainoa keino yrittää erottua joukosta

kuvassa lähes jo enemmän vihhankesia mitä meikäläisellä kolmeen viikkoon, vai lasketaanko hernekeitto vihannekseksi? sitä on tullut vedettyä kaksi lautasellista, huomenna kolmas

huomaatteko: ahistaa jo niin vakavasti maanantaina alkavat työ:t, että minkäänlaista lomavfiilistä ei enää ola ja olen vahvasti kartalla mikä viikonpäivä on menossa, pari viikkoa menikin että piti kellosta katsoa päivä

Nii, riippuu treenityylistä. Eihän idolini Mika Myllyläkään ⚰ R.I.P. näyttänyt atleetilta, mutta tuskimpa kukaan pystyi häntä haastamaan etunojapunnerruksissa tms. Osa parhaista thainyrkkeilijöistä ei näytä ulospäin kummoisiltakaan urheilijoilta, mutta sisällä jyllää uskomaton kone ja harjoittelevat ammatikseen 2 kertaa päivässä.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Itse taas huomaan jo yhdestä reenistä muutoksen jos ollut vaikka vuoden tauko. Heti tulee painoa lisää kun lihakset "täyttyy". Nopeasti saa painoa nostettua useamman kilon ilman että vyötärö kasvaa. Kait se sitä lihasmuistia. On kyllä melko palkitsevaa ja koukuttavaa. Kaikenlaiset vaivat sitten taas syövät motivaatiota kun alkavat kipeytyyn. Melko puolikuntoisena tässä on joutunut nykyään reenaan kun ei kestä tehdä mitään parhaimpia liikkeitä.
Itellä on tullut lasten myötä aina treenitauko syystä tai toisesta (tekosyystä pääasiassa). Eka ei nukkunut öitään puoleentoista vuoteen ja tokan aikana vetelin kevyessä työburnoutissa. Muuten ollut aktiivisesti treenaava 15+ vuotta, ja kyllä sen taas huomaa kun on muut asiat kohdillaan niin se treeni maistuu. En mä koskaan muskeli ole ollut enkä tule olemaan, mutta hyvin taas huomaa että pienelläkin määrällä treeniä saa läskistä ryhdikkäämmän läskin. Lihasmuisti pelaa kuitenkin ihan hyvin ja kroppa muistaa miten tätä hommaa tehdään. Ongelma tosiaan itelläkin on aina ollut se skolioosi ja alaselän vaivat, niin nyt tehdään sitten mikkihiiripainoilla, selän ja vatsan vahvistamisella ja bodaten.

Tuli tässä jo rikkinäisenä keski-ikäisenä mieleen;

Onko jo lämpissä nitisevillä ja natisevilla polvilla kyykätessä paras
a) jättää volyymijumppa vähemmälle ja tehdä lähinnä lyhyitä sarjoja
b) kääntää volumea kovemmalle ettei nitinät ja natinat häiritsevästi kuulu
c) a+b
d) ?
:unsure:

(sori on-topic!!)

Itellä on tullut lasten myötä aina treenitauko syystä tai toisesta (tekosyystä pääasiassa). Eka ei nukkunut öitään puoleentoista vuoteen ja tokan aikana vetelin kevyessä työburnoutissa. Muuten ollut aktiivisesti treenaava 15+ vuotta, ja kyllä sen taas huomaa kun on muut asiat kohdillaan niin se treeni maistuu. En mä koskaan muskeli ole ollut enkä tule olemaan, mutta hyvin taas huomaa että pienelläkin määrällä treeniä saa läskistä ryhdikkäämmän läskin. Lihasmuisti pelaa kuitenkin ihan hyvin ja kroppa muistaa miten tätä hommaa tehdään. Ongelma tosiaan itelläkin on aina ollut se skolioosi ja alaselän vaivat, niin nyt tehdään sitten mikkihiiripainoilla, selän ja vatsan vahvistamisella ja bodaten.
Lasten syntymän kohdalla itselläkin tuli hieman taukoja.
Itse myös keskikroppaan koitan panostaa entistä kovemmin ihan sillä ajatuksella ettei selkävaivat ainakaan pahentuisi. Bodailu on aina mukavaa vaikka ei enää paikat kestäisi mitään voimailu hommia. Sitten uutta intoa saanut siitä kun yrittänyt kehittää omia heikkoja kohtia, eli pohkeita ja takareisiä ihan ok menestyksellä. On se reenaaminen vaan mukavaa kun on aikaa. Teininä jopa pidin mukavempana kuin baarissa käyntiä. Kait ne testot oli niin tapissa että tuntui kuin olisi jossain aineissa ollut reenatessa. Olisinpa nyt teini niin olisi varmaan melko huippu hommaa kun uusia hienoa kuntosaleja ja nuoret naiset innostuneet reenaan ihan joukolla. Silloin oli lähinnä kellarin tapaisia luolia joissa ei kovin paljon naisia näkynyt.

Muuten, kun Fea kyselit tosta musiikista niin laitoin aamusella Southern Gothic -listan mielenkiinnosta soimaan kun kävelin kirjastolle tekemään hommia.

Reitti meni sellaisen vähän ehkä jopa ränsistyneen omakotitaloalueen läpi ja reppu selässä aamun autiossa paahteessa talsiessa tuntui olo kuin Walking Deadin Michonnella, miekka vaan puuttui. 😁

Lasten syntymän kohdalla itselläkin tuli hieman taukoja.
Itse myös keskikroppaan koitan panostaa entistä kovemmin ihan sillä ajatuksella ettei selkävaivat ainakaan pahentuisi. Bodailu on aina mukavaa vaikka ei enää paikat kestäisi mitään voimailu hommia. Sitten uutta intoa saanut siitä kun yrittänyt kehittää omia heikkoja kohtia, eli pohkeita ja takareisiä ihan ok menestyksellä. On se reenaaminen vaan mukavaa kun on aikaa. Teininä jopa pidin mukavempana kuin baarissa käyntiä. Kait ne testot oli niin tapissa että tuntui kuin olisi jossain aineissa ollut reenatessa. Olisinpa nyt teini niin olisi varmaan melko huippu hommaa kun uusia hienoa kuntosaleja ja nuoret naiset innostuneet reenaan ihan joukolla. Silloin oli lähinnä kellarin tapaisia luolia joissa ei kovin paljon naisia näkynyt.
Voi niitä naisia nytkin katella salilla, mutta ongelmaksi tulee se että saa helposti porttikiellon kun lihava setämies siellä höhöttelee. Ni pitää sit vaa katella seiniä.

Eilen kun käveltiin saaresta pois, niin vastaan reippaili treenattu nainen, jolla erityisen hölskyvät ja kokoonsa nähden isohko rintavarustus. Näki nimittäin jo hyvin kaukaa. Pidin siinä sitten lastenrattaita töniessä naaman näkkärillä, katse eteen päin mutta viimeisellä hetkellä kun kyseinen naisoletettu kohdalla, silmät hakeutuivat vilkaisemaan. Noh, kyseinen nainen tuijotti mua suoraan silmiin ja vinkkas. Totesin siinä partaani mutisten "menin sitte saakeli vipuun" ja takana kuului pieni naurahdus.

Minkäs sitä itselleen mahtaa. Nyt ruoskin itseäni ja lausun Ave Feminism 100 kertaa, että ajan itsestäni ulos nämä pahat misogynismihenget.

c) a+b
d) ?

(sori on-topic!!)
Ei nitinä haittaa kunhan ei satu, tai kipeydy nivel reenistä.

c) a+b
d) ?

(sori on-topic!!)
Herr Doctor varmaan osaa parhaiten sanoa, mutta itselle jäänyt käsitys että nitisevät/natisevat polvet on lähinnä ominaisuus, ei vika. Jos on kipua, niin sit on huono. Itsellä natisee välillä, ongelma poistuu lähinnä pyörittelemällä polvia ja lämmittelyn myötä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom