Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Jayböörd freedomit taisi tulla tiensä päähän. Eij: lataa. Voi pylly. Mistä nyt hyvät, PIENET, bt-napit?

Jos on vielä ajankohtainen eikä nappien ole ihan pakko olla PIENET, niin rohkenisin suositella Sennheiserin Momemtum True Wireless 2.
Eivät nämä toki urheilukäyttöön ole suunniteltu, mutta pysyvät ainakin kävelylenkillä hyvin päässä, kunhan saa valikoitua omaan korvaan sopivat silikonit (paketissa mukana neljä kokoa).
Noin viikon kuuntelukokemuksen perusteella olen ihan tyytyväinen hankintaan.
Powerissa nyt 199 €.

Screenshot_20210404-144917_QuickPic.jpg

Jos on vielä ajankohtainen eikä nappien ole ihan pakko olla PIENET, niin rohkenisin suositella Sennheiserin Momemtum True Wireless 2.
Eivät nämä toki urheilukäyttöön ole suunniteltu, mutta pysyvät ainakin kävelylenkillä hyvin päässä, kunhan saa valikoitua omaan korvaan sopivat silikonit (paketissa mukana neljä kokoa).
Noin viikon kuuntelukokemuksen perusteella olen ihan tyytyväinen hankintaan.
Powerissa nyt 199 €.

Ostin jaybirdin vistat. 2 treenikerran kokemuksella vahva suositus. Pysyy päässä kuin tauti ja kestää hikoilla.

Noi Senkun uusimmat langattomat napit oli ihan hirveet päässä ja häviää soundissakin ihan sata nolla Valcon VMK20:lle. Mut mulle ei kyllä sovi oikein mitkään napit sovitteista riippumatta, mistä syystä käytänkin vaan luureja nykyään lenkilläkin.

tuolakin on luultavasti tunnelma vahvasti tämä: NAISia saisi olla enemmän
Olin #läsnä - vahvasti myös koirat - mutta mieluimmin kuvat aina niin kuin en olisi.
Vika siis minussa, eli ehkä tosiaan kaivataan nimenomaan niitä muitakin naisia. 😒

Pääsee taas ryömimään nurkissa, ostin monta kelaa kaapelia.

Ei vieläkään ollut Napoleonleivoksia kaupassa, bullavan kuningatarpitkolla siis etiäpäin.

Noi Senkun uusimmat langattomat napit oli ihan hirveet päässä ja häviää soundissakin ihan sata nolla Valcon VMK20:lle. Mut mulle ei kyllä sovi oikein mitkään napit sovitteista riippumatta, mistä syystä käytänkin vaan luureja nykyään lenkilläkin.

Nappien mukana tulevat sovitteet onkin tarkoitettu heitettäväksi roskiin samantien. Ja sitten voi hankkia complyt.

Nappien mukana tulevat sovitteet onkin tarkoitettu heitettäväksi roskiin samantien. Ja sitten voi hankkia complyt.
En oo varma oliko Shureissa tuommoisetkin mukana.. mutta ite en harkihtekaan IEM:iä, jos ei saa teetettyä muotista sovitteita. Pirun huonosti noi koko kansan sovitteet on mulle istuneet.

Ja aika paskalta noi Shuretkin kuulosti plus tuntui custom sovitteillakin yhtään järkeviin luureihin verrattuna. Joten: käytän luureja.

Muoks. suurin ongelma ylipäätään se, etten tykkää IEM:istä korvassa.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Vähän (paljon) bullavaa niin ei saa aloitettua kajarikaapeleiden vetoa. Ehtiihän ne huomennakin.

Kävin ostamassa imurin kikantista, ovella iso lappu että edellytämme naamaria mutta siitä välittämättä painelin sisään ja pyysin jopa myyjän apuun eikä ketään kiinnostanut alaston olemukseni.
Jätin rahaa imurista 29 euroa taloon ja kävin siivoamassa auton sillä, olihan se ääni kuin betonimyllyssä pyörisi dieselagrikaatti mutta hoiti hommansa.
Siivosin toki muutenkin kipon niin kehtaa taas kohta vikitellä viattomia naaraita kyytiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom