Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
ei pörise, olen ollut TODELLA pettynyt kymmpimämmin vaikutuksiin, tai kun sitä ei juurikaan ole ollut! päästäinen pilalla, kun edes tuota hupia ei suoda, mistään muusta hupista puhumattakaan!

Tuossa on pykälää laadukkaampi makkara, jos chilillä halajaa:

Noissa on kyllä jotain eri chiliäkin muistelen, se varsinainen chilin maku on erilainen, mut tuo Roinilan makkara kyllä oma valinta, jos chilimakkaraa.

muoks. paitti että nyt katoin kuvaa silmät ristissä. Tuohan on joku Carolina Reaper -versio Wihelmistä, mitä en oo edes maistanut. Täytyy tsiigata, jos tulee täällä vastaan kaupassa.

Minä katsoin, mutta petyin, koska Kalevia näkyi niin vähän.

Minun kissa teki juuri kakat!
Eli taas clickbait.

Pidän kisaavideoista, mutta jos videolla näkyy enemmän bodareita niin en viitsi katsoa.

Ostin Lidlistä kissoille lihatikkuja, toinen on aivan hulluna niihin söi eka omansa jonka jälkeen meni syömään kaverinsa tikun.

Jemmasin paketin "piiloon" kissa löysi ne ja aamulla oli revitty tyhjä paketti jäljellä. Kävi vielä äsken dyykkaamassa roskista jonne heitin paketin riekaleet.

Eilen tuli personal best kierros fribassa, pakkasen rajakin alkaa lähestymään. Varmasti tämän vuoden puolella pääsen vielä pakkasen puolelle.

Kolme birdietäkin tuli heitettyä yhteensä, myös sellaisilla väylillä jossa en ennen ole birdietä saanut.

Maistuuko @TJJ kelkkailu? Eilen oli +7 ja täyttä aurinkoa, lunta 40 - 70cm. Ei pitäisi olla kylmä, vai ahdistaako lumi noin niiq yleisellä tasolla? Siksi kyselen kun itse suhtauduin nuivasti lumeen vielä 3v sitten...

Alkaa olla hiihtokelit- ja kunto kohillaan. 2h mentiin. Pikkuveli pertsalla ja mä luistellen. Reilu meininki...😂
Keli +1astetta ja ihan täysi talvi lumen puolesta. Purot alkavat kohta heräilemään täyteen voimaansa.

Viimeksi muokattu:

Minäkin ajattelin jos #ajankuluksi ensin nyt päivällä 4bar kippurasarvilla hupiajelua ja iltapäivällä sitten rapakaari/lukko/ajovalo pyörällä keskiolutkierros

läski odottaa renaanvaihtoa, näppylärenkailla ei enää ole käyttöä, sliksikelit ovat coittaneet
olen vain ortellut, että suoritan rengastyöt huushållini takapihalla niin lumet saisi sulaa ensin pois

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Maistuuko @TJJ kelkkailu? Eilen oli +7 ja täyttä aurinkoa, lunta 40 - 70cm. Ei pitäisi olla kylmä, vai ahdistaako lumi noin niiq yleisellä tasolla? Siksi kyselen kun itse suhtauduin nuivasti lumeen vielä 3v sitten...
Minullehan maistuu, tai on toistaiseksi maistunut kaikki vempeleet missä pensa muuttuu vauhtiksi ja meluksi. Kelkkaillut olen viime vuosituhannella, kun asui Rovaniemellä ja oli oma kelkka millä pärrätä.

Sittemmin kun asunut eteläisessä suomessa niin eijjole tullut harrastettua. Jos tulisi lähdettyä esim kaveri(?)porukalla pohjoisen kos...korkeanpaikan leirille niin ehdottomasti.

#ajankuluksi käyty, havaintoja matkan varrelta: ydinkeskustassa tuli kävellen vastaa (korona)julkkislääkäri Kaukoranta

Hristos anesti!

:oujee:

Alithos Anesti!

christ-w-shadow-bunny-rcrop-twk-ort-twk.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom