Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pitäs alkaa metsästää sille parkkipaikkaa, kaipa sitä luulisi että löytyy joku pikkuläntti johon ei voi rakentaa mutta minkä eteen voi pistää aina parkkiin.

Melkoisittain kirkas keli, pakkasta on, lunta paksusti, sali on kai auki. Pyörän gummeissakin ilmaa. Ehkä hiihtämään aluksi. Pitää laitta blehat.
Thainyrkkeilyyn ei viitsi mennä, kun pitää vähän koittaa pitää tee-se-itse karanteenia lentomatkustamisen takia.

Mä mietin oisko apinan kanssa mennyt rekiajelulle.
Hihitellyt näiden nimiä :)
1616226639898.png

Harmaata, jotain veden kaltaista tihuttelee, mutta lenkillä tuli jo käytyä koirien riemuksi. HBO:lla olis nyt Snyderin Justice League. Siinähän sitä olisi 4 tunniksi ohjelmaa 😁

Hiukan meinaa ohutta alapilveä verhota taivaalle, mut +4 astetta, niin kyl se vähäinenkin aurinko jo lämmittää. Josko sitä neljän munan aamupalaleipä virityksen seuraavaksi askartelis ja pienen lepäilyn jälkeen suuntaisi metsään käveleskeleen.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Oli tälläinen ilmestynyt, mikähän viddu on?
Mä en tiedä, mutta vastaavanlaisia rasioita asennettiin joskus kämppään. Sisällä kaksi paristoa, joiden kai pitäis jollain tavalla mitata sisäilman laatua ja asunnon lämpötilaa.

En mä tiedä toimiiko se edes, aika tasainen lämpötila vaikuttaisi olevan aina näyttänyt +21 astetta lämpötilaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom