Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
ajatus olu myös eilen piipahtaa, mutta: pakkanen yllätti autoilijan, en viitsinyt ruveta kännistämään henkilöautoa kaljan tähären
tänään ei ehkä ehi, koska: ajatus miele:ssä piipahtaa kuntoilusalilla, ennen saunaa
PIti hakea uutuusjuhla100völppää, #lääkkeeksi

Ratkaisin itse ongelman, imurinletku.
Nyt vain kuuluu kysymys mistä mä saan imurinletkua?
E: On tää hyvä paikka pakkis, löytää ite vastauksen kun viitsii kirjoittaa kuukkeliin että imurinletku...

Viimeksi muokattu:
semmostakin höpinää täälä nyt, että asiallisuutta, pyydän

e. oikeasti en ole etes lukenut kun jokaisen kirjoittajan muutaman ensimmäisen sanan, se on piisannu tuota laatua
Käytän samaa metodia, pitkistä postauksista luen ehkä ensimmäisen lauseen, sitten eteenpäin.

Vittu että voi mennä vihkoon yks kirjeen lähetys. Ensin kirjoitin osoitteen ihan päin persettä, kun jouduin tosissani miettimään kummin päin C kirjoitetaan ja meni ekalla kerralla väärin :D

Sen jälkeen rupesin kattomaan kuvaa, jonka otin postilaatikolla todisteeksi vastaanottajalle lähetyksestä, niin olin pistänyt kirjeen lisäksi menemään ilman merkkiä.

Rynnäkkötossujen pohjaan pitänee viritellä jotain kulutusta kestävää kangasta, tuollainen neulottu pohja ei kovin kauaa kestä kun tossuja pidetään 247.

Palstan käsityöihmisillä vinkkejä?
@Sylverö
@Kajsna
@doownek
Nahkaapohjaan, @TJJ varmaan saa hankittua materiaalia.
Missä muuten jäsen kajsna on? Nukkuu sänkyvarastossa piilossa asiakkailta?
Hengissä vielä, olen töitäkin tehnyt. Rajusti juhlittu töissä 4 hlö syntymäpäiviä (mm. minun), ettei meinaa jaksaa mitään!

Mikä perkele siinä on kun nykyään joka perjantai lievästi tekisi mieli ns. riipaista. Ja välillä viikollakin. Onneksi paha silmä valvoo, niin ei oikeasti uskalla kuin hieman maistella sivistyneesti.
Mulla se on pillua tai kaljaa, nyttemmin vaihtoehtona se jälkimmäinen.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Mikä perkele siinä on kun nykyään joka perjantai lievästi tekisi mieli ns. riipaista. Ja välillä viikollakin. Onneksi paha silmä valvoo, niin ei oikeasti uskalla kuin hieman maistella sivistyneesti.

#perjantaijapoikamies

mutta: ei jaksa, ei huvita

Ei mulla muuta mutta tuntuu jotenkin koomiselta..

Seuraavaksi tarhaikäisiä agiteerataan ruoansyöntilakkoon ilmaston puolesta. Vain karkki kelpaa. Joku vanhempiensa heti kehdosta aivopesemä 5v sitten YK:n maksamalle turneelle maailman ympäri kertomaan aikuisille faktoja ilmastosta. Ja lehdistö taputtaa käsiään seisaaltaan.
Eijjuma tätä nykymenoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom