Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Minullakin on sellainen mielikuva, ettei tämä ko exä ollut hikikomero-neitsyen ainoa naiskontakti, vaan että nytkin on treffeillä käyty.

Onkohan tässä nyt kehittymässä sellainen mielenkiintoinen psykoositasoinen pakkomielle, joka lopulta johtaa paikalliseen Pöpilään nauttimaan realiteetteihin palauttavia pillereitä?

(Joo, vähän ilkeästi kirjoitettu, mutta eräänlaisena vertaishenkilönä ei omatunto kolkuttele yhtään.)

Ps. Minä olen aina valmiina etäpsykologisoimaan ilman ammatillista pätevyyttä, joten olen vahvasti sitä mieltä, että habatonilla on piirteitä persoonallisuushäiriöstä nimeltä vaativa persoonallisuus. Ikävä juttu, mutta siihenkin voi saada helpotusta sopivasta terapiasta.
Ei ole ainoa naiskontakti. Mutta harva nainen jaksaa kiinnostella. Ainakaan tämän edellisen jälkeen. Eikä kaikki minusta tietenkään kiinnostu. Harvoin löytyy sitä ns kemiaa.

Pieni pakkomielle on jo muodostunut kieltämättä. Mutta vuoden päästä on jo unohtunut kun tulee uutta tilalle ja aika parantaa haavoja.

Ei ollut ilkeästi kirjoitettu, vaan totuus. Mutta koitetaan välttää tuo Pöpilä silti.

Ei ole vaativa persoonallisuus kyseessä. Lähinnä vaan huonot aivot ja tarve loputtomaan vatvomiseen.

Jotenkin tuli lahnasta mieleen, missä Saatana luuraa?
1000040367.webp

Ihmeellistä kun mulle on tehty allergiatestit enkä oo millekään allerginen. Nyt vaan nenä vuotaa ja pärskin koko ajan, niinkuin joka kevät kun leppä kukkii. Ja se alkaa kukkimaan vasta etelä-suomessa.
Antihistamiini auttoi oireisiin.
Osaako joku kertoa miksi tämä allergia ei näy testeissä?

Ihmeellistä kun mulle on tehty allergiatestit enkä oo millekään allerginen. Nyt vaan nenä vuotaa ja pärskin koko ajan, niinkuin joka kevät kun leppä kukkii. Ja se alkaa kukkimaan vasta etelä-suomessa.
Olet voinut tulla allergiseksi testien jälkeen.

Ja allergioitakin on "erisorttisia", kaikki ei välttämättä jossain ihotestauksessa näy. Ei mullakaan opiskelujen aikana tehdyissä ihopistokokeissa näkynyt mitään ja olen aivan ilmeisimmin koivulle, kissalle ja jollekin pähkinälle allerginen.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Täällä etelässä sai alottaa jo 2 viikkoa sitten. Eipä siinä testejä ole tarvinnut kun lääkkeet toimii ja oireet poistuu niin se on hyvä =)

Olet voinut tulla allergiseksi testien jälkeen.

Ja allergioitakin on "erisorttisia", kaikki ei välttämättä jossain ihotestauksessa näy. Ei mullakaan opiskelujen aikana tehdyissä ihopistokokeissa näkynyt mitään ja olen aivan ilmeisimmin koivulle, kissalle ja jollekin pähkinälle allerginen.
Oon reagoinut jo vuosia ennen testejä ja otettiin verinokeista

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom