Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tähän väliin taas klassikko...

View: https://www.youtube.com/watch?v=rF_ttMh6ILc

Pakko aina välillä katsoa ja ihastella kyseisen pätkän rumputyöskentelyä, mitä mieltä on jäsen @Saatana ?

Kyyyllähän mestari barkkeri on pätevä rumpali. COFfia tuli aikas lailla kuunneltua nymphetamine levyyn asti, siitä etiepäin meni vähän maku bändiin. Tai aika pahastikkin.
Mutta onneksi aina voi palata vanhoihin levyihin takaisin. Kerran tai pari vuodessa, "vanhoja aikoja" muistellen :LOL:

Jonkin verran on päässyt musiikkimaku muuttumaan, eikä oikein etes tule kuunneltua musiikkia kuin harvoin juutuupista.

Laulajan suoritusta ihmettelen kyllä eniten. Miten helkkarissa sen ääni kestää, uskomaton..

Varmaan pitää heittää iltalenkki lähikauppaan että pääsee laittamaan #on
Edelliseen, mä tein tänään muffinssei pitkästä aikaan.

Pääsiäiseksi pitäis jotain sitraanamuffinssia varmaan leipoa :kuola:
Ihan ekalla ohjeella minkä ystävämme kuukkeli tarjosi tein, tuli ihan kuohkeita ja makukin aika jees mutta vähän vois jättää sokeria pois.
Viimeksi tein kinuskikissan ohjeella ja siihen tuli kermaa ja suklaanpaloja ja ties mitä, olihan ne ihan helvetin hyviä mutta ne kalorit...
E: Vaatii kyllä oikeasti sen silikonisen muotin jos haluaa diblomimuffineita tehdä, nuo paperiset muotit meinaa ikävästi levähtää ja kuohkeus kärsii.

Kyyyllähän mestari barkkeri on pätevä rumpali. COFfia tuli aikas lailla kuunneltua nymphetamine levyyn asti, siitä etiepäin meni vähän maku bändiin. Tai aika pahastikkin.
Mutta onneksi aina voi palata vanhoihin levyihin takaisin. Kerran tai pari vuodessa, "vanhoja aikoja" muistellen :LOL:

Jonkin verran on päässyt musiikkimaku muuttumaan, eikä oikein etes tule kuunneltua musiikkia kuin harvoin juutuupista.

Laulajan suoritusta ihmettelen kyllä eniten. Miten helkkarissa sen ääni kestää, uskomaton..
Mikähän siinäkin oli ettei kyseinen mestari oikein tullut toimeen minkään tanssiorkesterin jäsenten kanssa, kävi Dimmussakin tekemässä ehtottomasti parhaat levyt ja sitten tuli kenkää? Dimmu menetti kiinnostavuutensa kun Barker, Mustis ja Vortexi lähti, sen jälkeen ei ole tullut mitään mielenkiintoista.

Ei kyllä tule seurattua nykymusaa juuri ollenkaan, olen varmaan tullut vanhaksi. Jotkut on hehkuttaneet jotain Smetanaa vai mikä Stamina nyt onkaan, kuuntelin sen Sirkkelin muutaman kerran ja ei kyllä iskenyt.

Noh, onneksi nuo klassikot eivät mihinkään häviä, niitä on kiva aina välillä kuunnella.:giggle:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Ihan ekalla ohjeella minkä ystävämme kuukkeli tarjosi tein, tuli ihan kuohkeita ja makukin aika jees mutta vähän vois jättää sokeria pois.
Viimeksi tein kinuskikissan ohjeella ja siihen tuli kermaa ja suklaanpaloja ja ties mitä, olihan ne ihan helvetin hyviä mutta ne kalorit...
E: Vaatii kyllä oikeasti sen silikonisen muotin jos haluaa diblomimuffineita tehdä, nuo paperiset muotit meinaa ikävästi levähtää ja kuohkeus kärsii.
Tossa vähäkalorinen, mutta ihan jeba muffiniresepti.

Post in thread 'Kokkausketju, reseptit'
https://keskustelu.pakkotoisto.com/threads/kokkausketju-reseptit.66046/post-5750946

Rynnäkkötossujen pohjaan pitänee viritellä jotain kulutusta kestävää kangasta, tuollainen neulottu pohja ei kovin kauaa kestä kun tossuja pidetään 247.

Jos meinasit ihan ulkokäyttöön, niin kumipohjat.

D089C5FF-913F-4E30-8524-99DAD96037E8.jpeg

Vaiettuun menneisyyteni kuuluu myös bändin rumpalina olo.
Tätä tosin kesti noin vartin verran kunnes ne tajus etten mä pelleile vaan olen aidosti paska.
E: Basistina tais mennä 3 kertaa yhteensä, aika hyvin kun olen täysin lahjaton musiikissa.

Vaiettuun menneisyyteni kuuluu myös bändin rumpalina olo.
Tätä tosin kesti noin vartin verran kunnes ne tajus etten mä pelleile vaan olen aidosti paska.
E: Basistina tais mennä 3 kertaa yhteensä, aika hyvin kun olen täysin lahjaton musiikissa.
Jonkun bändärin ehdit siinä kuitenkin kellistää?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom