Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Media ainakin heittää vettä kiukaalle, kaveri lynkataan lähestulkoon maanrakoon. Media julkaisee vain mielipiteitä jotka ovat Aki Mannista vastaan kaveri kuitenkin saanut käsittääkseni tappouhkauksia ym.Agi on julkkis. Sillon myllytetään ja varsinkin kun köyhät on kateellisia.
Vai haukkuko siellä muuten jo immiset toisiaan? En ole lukenut kuin otsikkotasolla, koska uutislakko.
Tästä kaikki lähtiItsehän en tiedä siis edes mistä kyse, jotain jossain varmaan sanonut tai julkaissut, otsikoista kun en saanut kiinni mistä kyse tarkemmin.
Mutta jep, näinhän se on, että media ruokkii ja heittää vettä kiukaalle metsästäen itse enemmän klikkejä.
Niihin karaistuneena odotin vahvasti että tämän videon lopussa pompahtaa kikkeli pystyyn.
Mutta ei pompahtanu.
Mä vähän yritin yhden vihreän feministin kanssa jotain viritystä, alkoi olemaan niin jäätäviä juttuja etten uskaltanut enää kommentoida niin lopahti siihen.Tuli jotenkin mieleen Aki Mannisen tapaus, niin miettikään minkälaisen somemyllyn saisi käyntiin jos joku feministi eksyisi pakkotoiston off-topic ketjuun etenkin näin perjantaina?
Pitäiskö kokeilla linkata jonnekin feministien facebook ryhmään ja hakea popparit valmiiksi.
videota katsomatta: minä vaan kysyn
oma kikkeli?
Työmaaryhmiä viisi ja muita kolme, etellä mainittua esiintyy kaikissa.jonninjoutavaa humpuukia