Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä muista, mutta rehellisiä jos ollaan niin aamullakin domino keksipaketti jotenkin houkutteli niin se oli äkkiä tyhjäksi syöty, piti jotain kastettavaa olla aamukahvin kanssa.Täällä kuntit terveellistä, ei käytä päihteitä, syö terveellisesti ja reenaa vaa, niin vastausta en odota.
Mutta röihin ajellessa (tunnin työmatka), aina ja joka kerta lentää autojen ikkunoista punasena hehkuvia tupakantumppeja. Näkyy hyvin pimeässä.
Nämä kuntit/lortot, jotka heittää tumpin auton ikkunasta ajaessa... Niin heittääkö samat henkilöt esim karkkipaperit, kaikki pienet muoviroskat, maskit, tölkkien avausklipust ym ikkunasta ulos ajaessa. Onko siinä ajatus, että kyllä joku vanhus ne sieltä kerää?
Silloin kun poltin niin aina vinttasin tumpin pihalle koska en halunnut laittaa niitä tuhkikseen haisemaan, roskia en taas käytännössä koskaan ja tiedän että ihan samanlaista muoviroskaa.Täällä kuntit terveellistä, ei käytä päihteitä, syö terveellisesti ja reenaa vaa, niin vastausta en odota.
Mutta röihin ajellessa (tunnin työmatka), aina ja joka kerta lentää autojen ikkunoista punasena hehkuvia tupakantumppeja. Näkyy hyvin pimeässä.
Nämä kuntit/lortot, jotka heittää tumpin auton ikkunasta ajaessa... Niin heittääkö samat henkilöt esim karkkipaperit, kaikki pienet muoviroskat, maskit, tölkkien avausklipust ym ikkunasta ulos ajaessa. Onko siinä ajatus, että kyllä joku vanhus ne sieltä kerää?
Rahasta ei oo niin paljon vaivaa.kuka uskoo?
luulen, että se olisi sama asia kun rahan kanssa, tuskin monikaan kunti kyllästyy jos sitä tulisi ovista ja ikkunoista
![]()
Ei kai sitä pikkukaupungissa tarvitse kauaa heilutella, kun maine kiirii.perjantaipähkinä: mitenkähän,kuntit, Minulle saataisiin luotua semmoinen maine, että: isookulli&kovapanemaan
kahen litran oohooceelyyään tulille?
Eijjjole puhallinta.
perjantaipähkinä: mitenkähän,kuntit, Minulle saataisiin luotua semmoinen maine, että: isookulli&kovapanemaan
olisi sitten NAISia hätisteltäväksi asti kuten IsollaG:llä?
täytyisi liikkua sillälailla vähän varovasti julkisilla alueilla
mahtaisi olla metkaa!