Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
ptkästä aikaa mukava perjantaiehtoo, siihen lähinnä yksi syy: naapuri ei näytä olevan kotona, henkilöauto poissa

eli voi annostella normaalia vapaammin äänenpainetta #33rpm #4,7%

siirryin juuri kahden Isänmaassa vietetyn levyn jäkeen naapuriime, ruåtsiin
keskiolutta on jostainsyystä kulunut enemmän, kun levyjä

Olin kai liian häNmentynyt.

ymmärrän: helppo se täälä www:ssä on huudella
se on aina, kun NAISiminen tekee lähestymisen sitä on niin hämmentynyt, että minkäänlainen järkevä toiminta ei tule miele:n

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Taas tuli ilmoitus tele-visioon.
Tuosta putkirikikosta ja Espoon paskavesistä tuli mieleen, että kun käytiin Amsterdamissa siellä Heineken museo systeemissä, niin siellä oli jokin esitys missä kerrottiin notta oluen suuri suosio alkuaikoina perustui paljolti myös siihen, että sitä juomalla ei tullut kipeäksi, toisin kuin raakaa vettä juomalla. Terveysjuoma.

Taas tuli ilmoitus tele-visioon.
Tuosta putkirikikosta ja Espoon paskavesistä tuli mieleen, että kun käytiin Amsterdamissa siellä Heineken museo systeemissä, niin siellä oli jokin esitys missä kerrottiin notta oluen suuri suosio alkuaikoina perustui paljolti myös siihen, että sitä juomalla ei tullut kipeäksi, toisin kuin raakaa vettä juomalla. Terveysjuoma.
Kun kyseinen ilmoitus alkoi rariossa ajattelin että liittyy jotenkin vokotin NAISasioihin mutta olikin tosiaan putkirikko.

En tiedä, eij ole tapahtunut.

juurihan sinua työmaalla neljä(4) hoitajaa, vai oliko ne Mieshoitani?, lähestynyt: kysmsksellä

Minulla on taas edessä yksi perjantaiehtoon suurisTÄ kysmsksistä: b-puoli alkaa olla viimeistä vaille valmis -> mitä nautin seuraavaksi, kolme ekaa levyä ovat olleet niin onnistuneita valintoja, että Minulla on jopa suorituspaineita, ettei tunnelma pääse lässähtämään!

Mutta: lähestynyt.

Hmmmm

naapuri ei vieläkään kotona, jippii, voin räjäyttää seuraavankin levyn daleista denonin sydämmellä #tietäjättietää
siirryin islantiin

Suositut

Back
Ylös Bottom