Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sä oot sellanen maratoonari jumalan armostaen ymmärrä tuota hiilihytraatiijuttua. Minä olen elänyt nyt kotioloissa noin tämän vuoden leivällä onely, runsaasti voita päälle
yhtään en ole lihonnu
Mulla puskee viikset tuplavauhtia verrattuna muuhun pärstäkarvoitukseenMiksi karvat kasvaa nopeimmin poskissa? Parhaat ravinteet?
Iloitsin männä viikolla kun päästiin 76 alkuisiin painoihin. Katsoin sitten leipää kohti viikonloppuna ja on palattu +77 kerhoon.en ymmärrä tuota hiilihytraatiijuttua. Minä olen elänyt nyt kotioloissa noin tämän vuoden leivällä onely, runsaasti voita päälle
yhtään en ole lihonnu
Hmm.. Kapunkissa pelkkä polttoaine reilu parikymppiä/100km. Keskimäärin tuolla 1,65e:lla pääsis ehkä 10km.Hei kuntit ja minkit ja te joiden sukupuoli on epäselvä.
Jututin viikonloppuna sähköautohamppia, on rullannut viime suvesta lähtien sillä noin 14000km.
Oli laskenut että polttoainekulut 1,65e/100km.
Eikä kaikkea tarvitse itse kustantaa kun on toistaiseksi maksutontakin latausta tarjolla.
on rullannut viime suvesta lähtien sillä noin
Hankintahinnat tulee kyllä putoamaan kun/jos sähkövispilät yleistyy. Ja sitten onkin jo aika miettiä myös niille joku rankaisuveromalli.Minulle tullut viime suveta ehkä noin 7000km
kilometrikustannuksesta ei mitään tietoa koska ei kiinnosta, harrastukset maksaa
lisäksi, sähköauto kun maksaisi noin 20-30tke enemmän, kun nkyinen henkilöautoni niin paljon pitää ajamalla säästää ennen kun on hinnanero maksussa, eikä pöräjä, eikä pakoputkesta tule savua, ei käy #degröna
rankaisuveromalli
Onkin muuten yllättävän hankala lähteä etes arvailemaan mitä se voisi olla.tietullit:tulee
paljonkohan moottoribensiini maksaa kymmenen vuoden kuluttua, jos ja kun menekki vähenee
pörisevästä moottoripyörästä en luovu! kulutus, vastatuulen määrästä riippuen 5-10litraa satasella
Aikanaan ramppasin tsadissa ulkomaan liikenneyrittäjäkurssilla kuukauden tuollaisella kipolla, kulki aivan saatanasti koneen kokoon nähden.voi veljet
@doownek
siisti civikki
![]()
Honda civic 1200 -79, 32192km, Kuopio | Huutokaupat.com
huutokaupat.com
Jostain syystä ei tullut ihan yllätyksenä että sulla on ollut ajossa ns panomiescivikki.Aikanaan ramppasin tsadissa ulkomaan liikenneyrittäjäkurssilla kuukauden tuollaisella kipolla, kulki aivan saatanasti koneen kokoon nähden.
Oli siis lainakaara.
Nohnoh, olin silloisen rouvan kanssa ollut jo useamman vuoden yhdessä ja vielä vuosia sen jälkeenkin kun oli ollut tuo lainassa.Jostain syystä ei tullut ihan yllätyksenä että sulla on ollut ajossa ns panomiescivikki.
Henkkoht odotan kyllä sitä lupailtua polttomoottorivehkeiden hinnanromahdusta.