Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
kyllä, kävin viime ja tälläviikolla kerrat 8 ja 9 kuntoilusalilla/ tänävuonna

voi jee muut kuntit salilla näytti isolta ja tunsi pitkästä aikaa itsensä pieneksi, vaikka en tietääkseni ole enää lisää laihtunut

eiku olimpas kilon laihtunu #78

en ymmärrä tuota hiilihytraatiijuttua. Minä olen elänyt nyt kotioloissa noin tämän vuoden leivällä onely, runsaasti voita päälle
yhtään en ole lihonnu
Iloitsin männä viikolla kun päästiin 76 alkuisiin painoihin. Katsoin sitten leipää kohti viikonloppuna ja on palattu +77 kerhoon.

Hei kuntit ja minkit ja te joiden sukupuoli on epäselvä.

Jututin viikonloppuna sähköautohamppia, on rullannut viime suvesta lähtien sillä noin 14000km.

Oli laskenut että polttoainekulut 1,65e/100km.

Eikä kaikkea tarvitse itse kustantaa kun on toistaiseksi maksutontakin latausta tarjolla.

Hei kuntit ja minkit ja te joiden sukupuoli on epäselvä.

Jututin viikonloppuna sähköautohamppia, on rullannut viime suvesta lähtien sillä noin 14000km.

Oli laskenut että polttoainekulut 1,65e/100km.

Eikä kaikkea tarvitse itse kustantaa kun on toistaiseksi maksutontakin latausta tarjolla.
Hmm.. Kapunkissa pelkkä polttoaine reilu parikymppiä/100km. Keskimäärin tuolla 1,65e:lla pääsis ehkä 10km.

on rullannut viime suvesta lähtien sillä noin

Minulle tullut viime suveta ehkä noin 7000km

kilometrikustannuksesta ei mitään tietoa koska ei kiinnosta, harrastukset maksaa

lisäksi, sähköauto kun maksaisi noin 20-30tke enemmän, kun nkyinen henkilöautoni niin paljon pitää ajamalla säästää ennen kun on hinnanero maksussa, eikä pöräjä, eikä pakoputkesta tule savua, ei käy #degröna

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Minulle tullut viime suveta ehkä noin 7000km

kilometrikustannuksesta ei mitään tietoa koska ei kiinnosta, harrastukset maksaa

lisäksi, sähköauto kun maksaisi noin 20-30tke enemmän, kun nkyinen henkilöautoni niin paljon pitää ajamalla säästää ennen kun on hinnanero maksussa, eikä pöräjä, eikä pakoputkesta tule savua, ei käy #degröna
Hankintahinnat tulee kyllä putoamaan kun/jos sähkövispilät yleistyy. Ja sitten onkin jo aika miettiä myös niille joku rankaisuveromalli.

rankaisuveromalli

tietullit:tulee

paljonkohan moottoribensiini maksaa kymmenen vuoden kuluttua, jos ja kun menekki vähenee
pörisevästä moottoripyörästä en luovu! kulutus, vastatuulen määrästä riippuen 5-10litraa satasella

tietullit:tulee

paljonkohan moottoribensiini maksaa kymmenen vuoden kuluttua, jos ja kun menekki vähenee
pörisevästä moottoripyörästä en luovu! kulutus, vastatuulen määrästä riippuen 5-10litraa satasella
Onkin muuten yllättävän hankala lähteä etes arvailemaan mitä se voisi olla.

Henkkoht odotan kyllä sitä lupailtua polttomoottorivehkeiden hinnanromahdusta.

605b2a42c3d3419e-large.jpg

Aikanaan ramppasin tsadissa ulkomaan liikenneyrittäjäkurssilla kuukauden tuollaisella kipolla, kulki aivan saatanasti koneen kokoon nähden.
Oli siis lainakaara.
Jostain syystä ei tullut ihan yllätyksenä että sulla on ollut ajossa ns panomiescivikki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom