Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kukaan ei ole vielä herännyt.

o

ensimmäinen tunti vain mennyt työmaalla suuria linjoja vedellessä, eli kesälomalistantäyttöä

allekirjoittanut vetäisi viivan takstisesti ajankohdalle johon osuu mm. nitronationals @kauhava jos vaikka käy niin hyvä säkä, että nousevana Suvena lasketaan yleisöä sisään

YoursVesa

Tääkin näyttää asialliselta, mutta kun Briteistä tilatessa joutuu nykyään tullaushommiin, niin nostaa vähän kynnystä..
Joo en tiedä kun en ole nyt tänä vuonna tilannut itse, mutta jos lähettäjä merkkaa alkuperämaaksi Britannian niin silloinhan tullikäsittelyä ei tule.
Täytyypi kysyä kun itsekin pitäisi taas tilausta laitella sisään.

Edit. Juuei, nettisivujen mukaan hirveä härdelli toimitusten kanssa. Harmi, tuo oli hyvä kauppa.

Kenen idea oli lähteä salille ysiltä? Vetämään, maasta?

Minun, sillon kun vielä vedin maasta, no en oikeasti ysiltä, kuntoilusali aukesi sillon muistaakseni klo 1200, elettiin sunnuntaipäivää
vuosisata oli -00 muistan edelleen viimeisen kerran kun olen sitä lajia harjoittanut, tangossa painoa ennätykselliset 110kg, seuraavana päivänä oli aina pää niin kipeä että lopetin sen, mistään muusta kuntoilusalisuoritteesta ei pää tule kipeäksi

ulosotto.jpg

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
En tiijä missä mulla on naksahtanut mutta nyt taas tykkään maastaveletystä, lähitavoite ihan ensin se 2xop mutta toisaalta tekis mieli jahdata sitä 200kg mikä voi olla mahdottomuus.

En tiijä missä mulla on naksahtanut mutta
...olen alkanut säännöllisesti rimpuilla askelkyykkyjä.
Siis, ihan prseestähän ne on edelleen mutta sellainen aktivointi onkin näköjään ollut ihan hyväksi, kun pakarat epämiellyttävästi tuppaa puutumaan välilevyjuttujen vuoksi. Tosin, voi olla että pidemmän päälle polvet ärtyvät.
wanhuus.

en ymmärrä tuota hiilihytraatiijuttua. Minä olen elänyt nyt kotioloissa noin tämän vuoden leivällä onely, runsaasti voita päälle
yhtään en ole lihonnu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom