vokot
asiallista keskustelua, Onely
Keli vaatii.
2kk ja aurinkoteranssi, mallaskokella, on auki! ehkä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Keli vaatii.
ihan sama
Köyhien hommia, tollaset sähköautotHmm.. Kapunkissa pelkkä polttoaine reilu parikymppiä/100km. Keskimäärin tuolla 1,65e:lla pääsis ehkä 10km.
Näkyis löytyvänTäällä on kuitenkin joku excel x-pertti niin saakohan jostain näkyville että kuinka monta merkkiä missäkin solussa on?
Tommosta isompaa import fileetä väkerrän kasaan ja systeemi johon se ajetaan sisään rajoittaa merkkien määrän tietyissä kentissä.
Joutuu sitten lyhentämään tekstiä sen mukaan mitä mihinkin mahtuu enkä kyllä mielellään jaksaisi joka solussa alkaa laskemaan merkkejä.
Mä oon niin mämmikoura että en saa tuota toimimaan vaikka se pitäisi mennä juuri noin.Näkyis löytyvän
=LEN(solu)
Tuota sit kopsaa, mihin tarttee.
Tällai testaamatta, luurilla ja vessasta palkalliselta vastattuna :D
Kylvetä se kisuliini.Kissalla on kakkaa pyllykarvoissa.
On mulla kyllä useammat reibanitkin. Mutta nuo on suåsikkini.ihan sama mitkä kunhan on Oakley
No tuo justiinsa kun tarvii vaihtaa mutta vanhoja tarvisi siihen. Teams on iha ok kun justiinsa nyt palaveri menossa mutta pakkiksella samalla!!!!!!!! Kamera kiinni ja mikki kanssa jos ei ole sanottavaa.Teillä olis v*tun huonot password policyt, jos sun salasanat ois edelleen voimissaan firman kilkkeisiin :D muoks. paitti jaa.. riippuen tietysti vehkeestä, niin saattahan ne tosiaan vanhaa kysellä, vaikka vaihtamaan pakottaisikin.
Teams on v*tun hyvä, jos vertaa Googlen Gsuiteen (joka siis pirusti halvempi ja sen mukainen sit käyttääkin työasioissa). Turhat palaverit paskaa. Onneks nykyään voi neppailla helpommin omiaan samaan aikaan, jos ei oo mitään annettavaa.
Sitä vartenhan on myös älypuhelin.Teams on iha ok kun justiinsa nyt palaveri menossa mutta pakkiksella samalla!!!!!!!!
Sheivaan peppua, kunhan se mussuttaa iltapalaa.Kylvetä se kisuliini.