Saattoi olla että ohimennen mainittiin hieno neuvostokeksintö eli puoliperävaunu kartaanivedolla.
View: https://www.youtube.com/watch?v=c2FC-AJ-P_Y
Jopas on kampe, varmaan 100km ja aina hajalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saattoi olla että ohimennen mainittiin hieno neuvostokeksintö eli puoliperävaunu kartaanivedolla.
View: https://www.youtube.com/watch?v=c2FC-AJ-P_Y
Eikös silloin ollut kyse veritankkauksesta jonka takia hemohessillä lisättiin tilavuutta että saatiin punasolujen määrä näyttämään pienemmältä?Asiaan lievästi liittyen, nainen väitti että jos Suomella ollut 2001 hiihtojoukkueen lääkärinä anestesialääkäri selkäkirurgin(?) sijasta, niin ei oltais jääty kiinni. Väärä peiteaine epolle, tarjolla olisi ollut useampia sellaisiakin millä olisi läpäisty testit. Muut maat osasivat tuonkin paremmin![]()
Jotain tuollaista kai.Eikös silloin ollut kyse veritankkauksesta jonka takia hemohessillä lisättiin tilavuutta että saatiin punasolujen määrä näyttämään pienemmältä?
Tulin juuri sanomaan ihan samaa, ulkona niin komea ilma, että tekee mieli rötvötä sisällä. Kitaraa jauhaen.päivä taas kulunut tekemättä,yhtään mitään hyödyllistä
#kaikkilelutmitämiestarvitsee
katso liitettä 226833
#itsöhospital
katso liitettä 226832
#selfmadelake
katso liitettä 226831
#törnäväfestival
katso liitettä 226834
Hyi kuralientä.Raskaat työt vaatii erittäin raskaat huvit, kun koittaa yö.
Silloin kun saa juoda olutta työajalla, sen on hyvää...Hyi kuralientä.
Koska muuta en keksinyt, laitoin saunan lämpiämään.
Tämä on parhaita alkoholittomia.#heineken0.0
Olosuhteista riippumatta, työvaatteiden alla aina ehdottomasti rintaliivit ja stringit.Etukäteisvalmistelua, mutta onko mahdollista päästä tälläisellä kysymyksellä johonkin kollektiiviseen totuuteen vai onko tämä täysin mielipidejuttuja. Eli oon alottamassa uutta duunia ja työolosuhteet tulee etenkin kesällä olemaan todella lämpimät (40++ astetta) niin onko forumin henkilöillä sukupuoleen liittymättä tarjota jotain mielipidettä esim alusvaatetuksen mallista ja etenkin materiaalista, jolla jaksaa painaa 8h päiviä tuollaisessa lämmössä hommia ilman että on nivuset punasemmat kuin paviaanin persus yms. Oon joskus aikanaan törmännyt bambun kehumiseen vastaavissa olosuhteissa, mutta tahtoisin kuulla teidän mielipiteitä!
Mulla tuli polvi kipeäksi. Ei mitään käsitystä miksi.Ei tullut tukka kipeäksi. Eli meni kohtuudella.
Eikö rukkasta saanut laittaa polven alle?Mulla tuli polvi kipeäksi. Ei mitään käsitystä miksi.
Eikäkö se on niinku tuosta sisäsyrjän puolelta kipeä.Eikö rukkasta saanut laittaa polven alle?