Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Etukäteisvalmistelua, mutta onko mahdollista päästä tälläisellä kysymyksellä johonkin kollektiiviseen totuuteen vai onko tämä täysin mielipidejuttuja. Eli oon alottamassa uutta duunia ja työolosuhteet tulee etenkin kesällä olemaan todella lämpimät (40++ astetta) niin onko forumin henkilöillä sukupuoleen liittymättä tarjota jotain mielipidettä esim alusvaatetuksen mallista ja etenkin materiaalista, jolla jaksaa painaa 8h päiviä tuollaisessa lämmössä hommia ilman että on nivuset punasemmat kuin paviaanin persus yms. Oon joskus aikanaan törmännyt bambun kehumiseen vastaavissa olosuhteissa, mutta tahtoisin kuulla teidän mielipiteitä!

Työsuojeluvaltuutetun ominaisuudessa on ns viran puolesta kysyttävä että millaisella työpaikalla tehdään 8h työvuoroja yli 40-asteen lämpötilassa?

Oletko perustamassa jonkunlaista thai-hieromoa?

Työsuojeluvaltuutetun ominaisuudessa on ns viran puolesta kysyttävä että millaisella työpaikalla tehdään 8h työvuoroja yli 40-asteen lämpötilassa?

Oletko perustamassa jonkunlaista thai-hieromoa?
Tehtaassa, mukana myös runsasta ilmankosteutta prosessissa. Tietysti työturvallisuusaspekti on kunnossa muuten, että on taukoja yms, mut kokemusta silti edellisestä työstä että siinä missä ukko kestää hellettä niin nimenomaan nivuset alkoi olee kovilla.

Mun on pitänyt jo pitkään ostaa apteekista tätä:
Sopii muuten kuin nyrkki anneliin mulle
Linola Suojaava balsami estää hien, virtsan ja ulosteen aiheuttaman ihon ärsytyksen sekä esim. pyöräilyn, vaatteiden ja pikkuhousunsuojien aiheuttamien hiertymien syntymisen.

En kyllä taida olla mitenkään erityisesti varustautunut kuumiin olosuhteisiin töissä. Vettä vaan mukaan reilummin.

Ei ole ollut ongelmia nivusten tai muiden ulokkeiden kiinnityskohtien suhteen. Tosin, nykyään kyllä varustaudun valkovaseliinilla vaelluksille vaikka tarvetta ei ole ollut. Intissä kun puonsilmä hitsas kerran, niin sitä tunnetta en kaipaa.

Riippuu varmaan ulokkeiden koosta miten hinkkaavat. Onhan isoilla mammoilla sisäreidetkin vereslihalla, kun hankaavat toisiinsa.

Etukäteisvalmistelua, mutta onko mahdollista päästä tälläisellä kysymyksellä johonkin kollektiiviseen totuuteen vai onko tämä täysin mielipidejuttuja. Eli oon alottamassa uutta duunia ja työolosuhteet tulee etenkin kesällä olemaan todella lämpimät (40++ astetta) niin onko forumin henkilöillä sukupuoleen liittymättä tarjota jotain mielipidettä esim alusvaatetuksen mallista ja etenkin materiaalista, jolla jaksaa painaa 8h päiviä tuollaisessa lämmössä hommia ilman että on nivuset punasemmat kuin paviaanin persus yms. Oon joskus aikanaan törmännyt bambun kehumiseen vastaavissa olosuhteissa, mutta tahtoisin kuulla teidän mielipiteitä!
Talkkia nivusiin, ehkäisee hiertymiä.

Mulla ei auta ollenkaan, hikoa kuumalla nivuset niin huuhtoutuu pois.
Tässä tilanteessa myös vaseliini on hyvä ystävä.

Materiaali on hyvä olla kosteutta siirtävää eli villaa, merinovilla muun muassa hyvä materiaali.

Viimeksi muokattu:

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Sylvi kutoo villasta alushousut halukkaille.
Sylvi tekee varmasti mittojen mukaan. Mittaakin varmaan ainakin 10 kertaa, että norsun kärsä ja korvat ovat sopivat.

71VBNYYWcfL._AC_UL1200_.jpg

Oon joskus aikanaan törmännyt bambun kehumiseen vastaavissa olosuhteissa, mutta tahtoisin kuulla teidän mielipiteitä!
En tiedä onko joku materiaali oikeasti kovin paljoa parempi kuin toinen. Oikeasti lämpimässä ja kosteassa liikkuessa ollut joskus reisien hinkkautumisessa ongelmaa ja pieni lahje kalsarissa ollut tarpeen. Muuten Mikrokuitu, puuvilla ihan yhtä soijassa sitä on aina ollu. Bambua on nyt kans kaapissa mutta kokemuksia kuumassa eijjole. Vielä.

Asiaan lievästi liittyen, nainen väitti että jos Suomella ollut 2001 hiihtojoukkueen lääkärinä anestesialääkäri selkäkirurgin(?) sijasta, niin ei oltais jääty kiinni. Väärä peiteaine epolle, tarjolla olisi ollut useampia sellaisiakin millä olisi läpäisty testit. Muut maat osasivat tuonkin paremmin 🤷‍♂️

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom