Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
1. Entäs kun on ollu migreeni joka päivä tällä viikolla? Hyvällä tuurilla joskus on jopa viikko ilman..
2. Suos koht kuulontutkimusta.
Mulla oli ennen migreeniä enempi ja vähempi niin tiijän mitä paskaa se on.
Ei mulla muuta ole kuin toi vinkuna, eipä se kuulontutkimus paljoa siihen auta ja jos menee siihen piippausjuttuun niin tietyt rekisterit näyttää ihan vituiksi kun viheltää aivan tauotta 24/7

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei mulla muuta ole kuin toi vinkuna, eipä se kuulontutkimus paljoa siihen auta ja jos menee siihen piippausjuttuun niin tietyt rekisterit näyttää ihan vituiksi kun viheltää aivan tauotta 24/7
Ei siihen piippaukseen mikään auta, mutta se että puheesta on vaikea saada selvää...ettei nyt vaan olisi kuulo vaan heikentynyt piippaamisen lisäksi..just saying

Ei siihen piippaukseen mikään auta, mutta se että puheesta on vaikea saada selvää...ettei nyt vaan olisi kuulo vaan heikentynyt piippaamisen lisäksi..just saying
On varmasti, toi vinkuna johtuu kun tehnyt kaikkea mahdollista metelissä ilman suojaimia niin toki sama vaikuttaa kuuloon.
Ei sille mitään pysty tekemään niin ihan sama se on tutkia sitä, tosin ei vaikuta normaaliin elämään mitenkään.

Ei sille mitään pysty tekemään niin ihan sama se on tutkia sitä
Kuulon alenemaan on kyllä apuvälineensä. Ja nykyään jopa aika huomaamattomia vekottimia ettei ujostuta. No eipä se minulle kuulu, kunhan totean, että se että on vaikea saada toisen puheesta selvää on kyllä vahva vihje että kuulossa voi olla muutakin vikaa kuin piippaus.

On varmasti, toi vinkuna johtuu kun tehnyt kaikkea mahdollista metelissä ilman suojaimia niin toki sama vaikuttaa kuuloon.
Ei sille mitään pysty tekemään niin ihan sama se on tutkia sitä, tosin ei vaikuta normaaliin elämään mitenkään.

Oo varovainen jos hommat tossa pisteessä. Mutsilla meni yhdestä lentokoneen ylilennosta yhtäkkiä loputkin ja kuulolaite. Toki ikää mut tunnistan samat jutut itessä. Vittuilua tulee kun joku acoustic band ja meikäläisellä vessapaperia korvissa, mut ihan sama. Seuraavana päivänä = hyvä päätös.
Nuoruudessa tullu pilattua kuuloa oikein urakalla jäähallin R1 katsomossa. Sulla sitten duunien puolesta vissiinkin.

Mikä tuon Sylvin vaivan nimi on lääketieteen virallisin termein sanottuna?
Radiocus Pipoensis.

Oli kolmas lääkäri tällä kertaa. Joko kukaan ei halua minua omaksi potilaakseen tai sitten mahdollisimman moni tahtoo tavata harvinaisen tapauksen.

Olen luvannut jo aivoni formaliinipurkissa obduktion taukohuoneen koristukseksi. Ehkä ne soivat vielä silloinkin 🤔

Demonit kertovat siis elämänohjeita ihan kasvotusten?
Olisiko sinulla näiden demonien esimiehenä tarjota muutamaa hyvää vinkkiä kuinka ne saisi tilattua elämänohjeita kertomaan? Minä nimittäin tarvitsisin muutamaa hyvää ideaa.

Olemassa olevan kirjaston esittämät metodit eivät vielä ole riittäneet niiden esiinmanaamiseen.

Liitteet

• IMG_20210212_221236_resize_47.jpg
    IMG_20210212_221236_resize_47.jpg
    129,1 KB · Katsottu: 58

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom