vokot
asiallista keskustelua, Onely
Redi onely
lopeta heti!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Redi onely
Onko tyypit testannut näitä?
Vaikuttaa melkoiselta kikkailulta sotkea tuollaisia makuja olueen.
Ruosniemen panimo
ruosniemenpanimo.fi
Olen. Oman pitäjän panimo kun on. Pari erityisen hyvää löytyy, suurin osa ihan ok juomia kuitenkin. Tuolle mallille olen kirjannut 3,5/5.Onko tyypit testannut näitä?
Ruosniemen panimo
ruosniemenpanimo.fi
Tilasin kattavan setin perusjuttuja kotiin tuotuna. Nyt yhdistyy samalla K&P jututOlen. Oman pitäjän panimo kun on. Pari erityisen hyvää löytyy, suurin osa ihan ok juomia kuitenkin. Tuolle mallille olen kirjannut 3,5/5.
E. Jaa siellä olikin monta samalla sivulla, viittasin ekaan. En jaksa kaivaa muiden arvioita. Ihan ok-hyvä taitaa olla kaikki.
Omassa Garminissa noita vaaleanpunaisia piikkejä kuvaavan sanan "Hereillä" voisi korvata sanalla "Kissa".
Itse tyhmyyksissäni suostuin sisäkissan hankintaan joskus 2009. Sitten se mauku ja mourus niin paljo, että otettiin sille kaveri 2010 jotta olis hiljaa.. Siitä lähtien maukunu ja mourunu kaikki yöt kimpassa. Aika paljon odotan että aika jättäis niistä.
Oi Emma Emmaa oi Emmaa Emmaa...Mikä biisi?
Olen kanssa seuraaja. Osa noista töistä on melkoista taidetta. Niin se vain teräslevy muuttuu vaikka miksi, kun on tarvittavat laitteet ja taitoa käsissä.Kattellut juutuupista kun tyyppi pajottelee metallihommia.
Ei ne hyvät välineet pelkästään vaan pitää olla se tietynlainen tietokone päässä jossa pystyy näkemään työvaiheet ja lopputuloksen.Olen kanssa seuraaja. Osa noista töistä on melkoista taidetta. Niin se vain teräslevy muuttuu vaikka miksi, kun on tarvittavat laitteet ja taitoa käsissä.
Kuten sanoin, osa noista HP:n töistä on kuin taidemaalarin teoksia. Hyvin harva tuollaisiin suorituksiin pystyy.Ei ne hyvät välineet pelkästään vaan pitää olla se tietynlainen tietokone päässä jossa pystyy näkemään työvaiheet ja lopputuloksen.
On tullut maisteltua lähes koko tuotanto. Päällimmäisenä tunteena useimmiten hämmennys vekkulin makuisia.Onko tyypit testannut näitä?
Ruosniemen panimo
ruosniemenpanimo.fi
Ei saateri hetelmiä sotketa olueen!On tullut maisteltua lähes koko tuotanto. Päällimmäisenä tunteena useimmiten hämmennys vekkulin makuisia.