Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko tyypit testannut näitä?
Vaikuttaa melkoiselta kikkailulta sotkea tuollaisia makuja olueen.

panojuhlilla on tullut maisteltua, useasti, oletettavasti ovat olleet hyviä tuotteita, miele:n ei kyllä ole jäänyt erityisesti mikään
vimme Suvena nautin huhtabubissa tuon kiivin, 2/5

Onko tyypit testannut näitä?
Vaikuttaa melkoiselta kikkailulta sotkea tuollaisia makuja olueen.
Olen. Oman pitäjän panimo kun on. Pari erityisen hyvää löytyy, suurin osa ihan ok juomia kuitenkin. Tuolle mallille olen kirjannut 3,5/5.

E. Jaa siellä olikin monta samalla sivulla, viittasin ekaan. En jaksa kaivaa muiden arvioita. Ihan ok-hyvä taitaa olla kaikki.

Olen. Oman pitäjän panimo kun on. Pari erityisen hyvää löytyy, suurin osa ihan ok juomia kuitenkin. Tuolle mallille olen kirjannut 3,5/5.

E. Jaa siellä olikin monta samalla sivulla, viittasin ekaan. En jaksa kaivaa muiden arvioita. Ihan ok-hyvä taitaa olla kaikki.
Tilasin kattavan setin perusjuttuja kotiin tuotuna. Nyt yhdistyy samalla K&P jutut :X3:

Mitähän sitä tänään söis?

slaavi.jpg

Omassa Garminissa noita vaaleanpunaisia piikkejä kuvaavan sanan "Hereillä" voisi korvata sanalla "Kissa".

Kuka vittu on niin tyhmä, että ottaa sisäkissan. Ymmärrän maatilalla navettakissan. Käy välillä sisällä rapsuteltavana, muuten pitää hiiret ja rotat loitolla.

Itse tyhmyyksissäni suostuin sisäkissan hankintaan joskus 2009. Sitten se mauku ja mourus niin paljo, että otettiin sille kaveri 2010 jotta olis hiljaa.. Siitä lähtien maukunu ja mourunu kaikki yöt kimpassa. Aika paljon odotan että aika jättäis niistä.

Itse tyhmyyksissäni suostuin sisäkissan hankintaan joskus 2009. Sitten se mauku ja mourus niin paljo, että otettiin sille kaveri 2010 jotta olis hiljaa.. Siitä lähtien maukunu ja mourunu kaikki yöt kimpassa. Aika paljon odotan että aika jättäis niistä.

No tuolta kantilta ajatellen parin kissan hankinta on paljon vähemmän tyhmää ja hajottavaa kuin se, että jotkut riemuidiootit tekevät lapsia.

Olen kanssa seuraaja. Osa noista töistä on melkoista taidetta. Niin se vain teräslevy muuttuu vaikka miksi, kun on tarvittavat laitteet ja taitoa käsissä.
Ei ne hyvät välineet pelkästään vaan pitää olla se tietynlainen tietokone päässä jossa pystyy näkemään työvaiheet ja lopputuloksen.
Mutta kateellisena katon noita härveleitä, ite kun teki pajotushommia niin pillit ja rälläkkä muokkausvälineitä, toki joskus kun tartti taivuttaa paksumpaa kamaa niin sen kävi jossain teettää.

On tullut maisteltua lähes koko tuotanto. Päällimmäisenä tunteena useimmiten hämmennys 😄 vekkulin makuisia.
Ei saateri hetelmiä sotketa olueen!
Voin mä maistaa ja olen itseasiassa joitain tänä vuonna ostanutkin mutta viemäriin menneet on he.
Yksi oli todella hyvä ja oli muistaakseni mustanvirran panimon valmistama jonka join ylläksellä, myytiin tosin jollain tuotenimellä eikä pienpanimo tuotteena mutta ravintolasta ostin.

Suositut

Back
Ylös Bottom