Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olipa hyvänmielen juttu!

Muutamia otteita meille nykyajan pullamössöille:
Urheilullisen veljessarjan kuuluisin jäsen, Meksikon 1968 kultapoika Kaarlo, juhlii tänään 80-vuotissyntymäpäiviään Porin Kuntokeskuksella, minkä muunkaan kuin painonnoston merkeissä.

– Käyn salilla kolme kertaa viikossa nostelemassa. Hanskat meillä on nyt koronan takia käsissä, mutta muuten salit ovat olleet täällä melkein koko ajan auki. Nyt vain perhana olkapää kipeytyi kun kiskoin penkkipunnerrusta viime viikolla, Kangasniemi manaa.

Vaikka Kangasniemet nostivatkin paljon puntteja, niin riittävä monipuolisuus tuli maalla asuen kuin luonnostaan. Esimerkiksi yläasteelle siirtyminen kasvatti Leineperin lasten koulumatkan aina Poriin saakka. Yhteen suuntaan se tarkoittaa 25 kilometriä. Sen Kangasniemi kulki tuon ajan tyyliin polkupyörällä, silloisen lukujärjestyksen mukaan kuudesti viikossa. Päivittäisestä pyörämarssista syntyi kuin vahingossa painonnostajalle tärkeä aerobinen harjoitus.

– Niin ja kyllähän sitä nuori poika haluaa nopeasti koulusta kotiin. Aika monesti se meni nopeuskestävyydenkin puolelle. Otin kellolla aikaa kuinka nopeasti pystyn polkemaan kotiin ja sitten yritin rikkoa niitä aikoja, Kangasniemi hymyilee.

Olin niin rautaisessa kunnossa, että vaikka joku olisi tullut herättämään keskellä yötä, niin olisin nostanut maailmanennätyksen, Kangasniemi pamauttaa.

– Velipoika Lauri kuntoilee myöskin paljon ja tykkää varsinkin leuanvedosta. Lauri soitteli minulle juuri eilen ja kertoi vetäneensä yhteen putkeen 26 toistoa. Hän on muuten 86-vuotias.

uniin liittyen, olen havaannu, että runsas suolan tai sokurin käyttö ehtoolla heikentää unia valtavasti, sykekäppyrä on vuoristoa ja saattaa heräilläkkin yöllä

ei tarvi syödä etes puoltapussia sipsiä, että seuraavana yönä nukkuu huonosta
myös puolikas Aino tekee saman efektin

tuokin on vähän arveluttavaa, tietääkö ruumiisi mistä lähteestä se kalori on tullut?
jos syö sen mitä kuluttaa niin ei kai sillä väliä ole mitä syö?

Minä syön 2-5 iltana viikossa puuroa, eikä bosket bullota
Minä olen syönyt puuroa joka ikinen ilta jo vuosia. Painoon sillä ei ole ollut merkitystä. Nyt syön enemmän myös leipää (koska lisäpuuro ei maita).
On totta, etten välttämättä saa aina riittävästi kaloreita mutta oma kokemus on, että kyllä hiilaripiikki illalla nukuttaa enemmän kuin esim. vokkivihannekset+proteiini.

Ja juuri muuten tähän liittyen; Nyt kun olen alkanut taas enemmän harrastaa lisäpainoharjoittelua (tämän arkiliikunnan, umpihankikävelyiden lumitöiden ym. ohessa), on palattava takaisin palkkarin käyttäjäksi.
Toki, eihän sitä tarvitsisi jos syö "normaalisti", niin kuin usein sanotaan. Minä kyllä tarvitsen sitä ihan vain täyttääkseni päivittäisen kaloritarpeen "liikuntapäivinä", muuten ei tule syötyä riittävästi.

Balkkarista tuli mieleen että minäkin tein pitkästä aikaa maiprotskulle tilauksen.
Edelleen kun jatkuu toi aamupalaton elämä ja kun tullut mentyä aamusta salille niin vedellyt eea:ta intrassa.

Kajsna lähetti terveisiä, ei oireita hänelläkään 5G sirusta.

tenor.gif

uniin liittyen, olen havaannu, että runsas suolan tai keskioluen käyttö ehtoolla heikentää unia valtavasti, sykekäppyrä on vuoristoa ja saattaa heräilläkkin yöllä

ei tarvi syödä etes puoltapussia sipsiä, että seuraavana yönä nukkuu huonosta
myös puolikas Jallu tekee saman efektin
No niin no.

kysms, kunteille: oletteko ostanut vai varastanut jallun rkioskista

ja varastamisen syyhän ei ole rahakysms vaan, ettei kehtaa ostaa kysms
Minä, ostanut

Jonneille tidoksi, tämä on siis aikakaudelta ennen internettiä

on palattava takaisin palkkarin käyttäjäksi. ..... muuten ei tule syötyä riittävästi.

mistäs tuon havaattoo?
Allekirjoittanut nimittäin aloitti palautusjuoman käytön +10v jummpauran jälkeen ja lopetin hyvin pian sen jälkeen, koska:
ainoa vaikutus minkä tuotteella tuntui olevan Allekirjoittanneella oli vatsanseudun kasvu, mitään positiivisia vaikutuksia en havaannu

ja nyt taas vuosikaudet jumppailtu ilman jauhoja, en ole havaannu mitään negatiivisia vaikutuksia etten ole jauhovirmoja rikastuttanut

YoursVesa

ja varastamisen syyhän ei ole rahakysms vaan, ettei kehtaa ostaa kysms
Minä, ostanut

V. 1996.
-Ajelu fillarilla riittävän kauas kioskille, minne ei tule asiaa toista kertaa
-Hetki taktista autolehtien ihmettelyä, kunnes putkassa ei ole yhtään muuta asiakasta sisällä
-EM äkkiä käteen ylähyllyltä, kipaisu kassalle naama punaisena, äkkiä myös iltis kouraan siinä sivussa
-Maksu naama vielä punaisempana, lehden kääräisy piiloon iltiksen sisään ja nopea poistuminen ulos
-Epic win

Vuosituhannen viimeisinä vuosina likimain sama proseduuri toistettu muistaakseni vielä pari kertaa, ehkä naama aavistuksen vähemmän punaisena ensimmäiseen ostokseen nähden.

Jonneille tidoksi, tämä on siis aikakaudelta ennen internettiä

Nykynuoriso pääsee kaikessa liian helpolla.

mistäs tuon havaattoo?
Allekirjoittanut nimittäin aloitti palautusjuoman käytön +10v jummpauran jälkeen ja lopetin hyvin pian sen jälkeen, koska:
ainoa vaikutus minkä tuotteella tuntui olevan Allekirjoittanneella oli vatsanseudun kasvu, mitään positiivisia vaikutuksia en havaannu

ja nyt taas vuosikaudet jumppailtu ilman jauhoja, en ole havaannu mitään negatiivisia vaikutuksia etten ole jauhovirmoja rikastuttanut
Minä ainakin tiedän kokonaiskalorimäärän jäävän liian pieneksi siitä, että on koko ajan nälkä eikä palaudu. Toisaalta osaan myös laskea kaloreita ja miettiä, miten päivän aikana saadut kalorit peilautuvat kokonaisliikuntamäärään. Esim. Pidemmällä ajanjaksolla mennään metsään, jos liikuntamäärät lisääntyvät mutta syödyt kalorimäärät pysyvät samalla tasolla kuin tilanteessa, jolloin ei liiku ollenkaan.

Jos palkkari aiheuttaa lihomista, saa kaloreita tarpeeksi muutenkin. Toki kreatiini, jota useissa palkkareissa on, kerryttää nestettä mutta silloin kun olin vielä fit ja vatsalihakset näkyvissä, käytin palkkaria sen 3-4 kertaa/vko aina treenin jälkeen. +söin vähintään levyn suklaata viikossa. Ei paljoa vyötäröllä näkynyt, koska kokonaiskulutus oli jotain ihan muuta.

Jos ei vain jaksa/tee mieli syödä niin kyllä palkkari helpottaa kaloreiden saamista.

Ja ehdottomasti teen pirtelön mieluimmin vaniljan makuiseen heraan kuin rahkaan! Ei silleen jauhofirmojen rikastuttaminen harmita yhtään. Sama se minulle on, ostanko rahkaa vai heraa vai mitä. Ostan sitä mikä sopii käyttötarkoitukseeni paremmin. En esim. juurikaan syö heraa+ananasta, mutta rahka+ananas toimii. Olen kyllä kokeillut tehosekoittimen heraa+ananasta. Ei huono kyllä sekään.

-Hetki taktista autolehtien ihmettelyä, kunnes putkassa ei ole yhtään muuta asiakasta sisällä

voi jee, tuo vaihe olikin aivan unohtunut
mutta nyt muistui elävästi miele:n se hikoilun määrä, kun talvitakki päällä piti kytätä otollista H-hetkeä &rohkeutta keräten

Balkkarista tuli mieleen että minäkin tein pitkästä aikaa maiprotskulle tilauksen.
Edelleen kun jatkuu toi aamupalaton elämä ja kun tullut mentyä aamusta salille niin vedellyt eea:ta intrassa.

Essential ecstasy acids, jotain tuonnepäin minullakin, protskujauhoja joskus kokeilin, varpusparvi tuloo ja lähtee vaan aikasemmatkin jauhelihat ropasta ulos. Silti turpoaa. Ei sovi mulle. Pelkät aminohapot kivempi vetää jos ei kuntosalin jälkeen maistu ruoka, syöpi vaikka pari mandariinia ja juo klasin nuita, niin hjuva olo ja rakennuspalikoita tod näk riittämiin ettei lihakset välittömästi pienene.

Aikoinaan Helsingin keskustan isossa tavaratalossa kun olin töissä, niin siellä niihin dekkareihin tutustuin. Kertoivat että varmin paikka polttaa myymälävaras oli sieltä akateemisen puolen toisesta kerroksesta tarkkailla ja odotella että homppelipoika alhaalla lehtiosastolla laittaa playgirlin poveen.

Omalta osalta vastaus kysymykseen: ostanut ja naama punaisena juu. Ei playgirl, mutta tuo Erotiikan Maailma kuulostaa tutulta. =D

Essential ecstasy acids, jotain tuonnepäin minullakin, protskujauhoja joskus kokeilin, varpusparvi tuloo ja lähtee vaan aikasemmatkin jauhelihat ropasta ulos. Silti turpoaa. Ei sovi mulle. Pelkät aminohapot kivempi vetää jos ei kuntosalin jälkeen maistu ruoka, syöpi vaikka pari mandariinia ja juo klasin nuita, niin hjuva olo ja rakennuspalikoita tod näk riittämiin ettei lihakset välittömästi pienene.
Eipä noita tartte oikein muuten kuin dietillä, kun vedät erilaisia jauhoja kasan niin on niissäkin kaloreita.
Ostin heraakin välipalaksi, aina ennenkin ottanut 30g heradrinkin välipalaksi ja pitää hyvin nälkää eikä vaikuta mulla vatsaan. Nyt etenkin kun taas paluu arkeen ja töihin 7-> ja jos ei syö aamupalaa niin aamupäivän kahvitauolla heradrinksu voi olla kataboliaa vastaan kova veto, ei oo kokemusta mutta kohta sen näkee.

Eipä noita tartte oikein muuten kuin dietillä, kun vedät erilaisia jauhoja kasan niin on niissäkin kaloreita.
Ostin heraakin välipalaksi, aina ennenkin ottanut 30g heradrinkin välipalaksi ja pitää hyvin nälkää eikä vaikuta mulla vatsaan. Nyt etenkin kun taas paluu arkeen ja töihin 7-> ja jos ei syö aamupalaa niin aamupäivän kahvitauolla heradrinksu voi olla kataboliaa vastaan kova veto, ei oo kokemusta mutta kohta sen näkee.

Aamukaffen kanssa työpaikalla mulla menee usein tämmönen, syön enempi vasta sitten lounasaikaan:

Eipä tuota oikein mitään ulkopuolisia asioita välttämättä funtsi, muuta kuin yrittää kääntää kylkeä, välillä pistän musiikkia soimaan joka toisinaan rauhoittaa.

Viimeyö oli aika levoton, en millään saanut unen päästä kiinni ja lopulta kun sain heräilin pitkin yötä useaan kertaan.
Juujuu. Itseä valvottaa ainoastaan se, jos jää kasetti jumiin johonkin ärsyttävään asiaan.

Mitä te öisin funtsitte, kun ei uni maita? Kelaako kasetti jatkuvasti jotain ikäviä hommia, yöstä toiseen?

Nuo uniongelmat kun itselle suhteellisen vieras käsite. Ainut mikä vie unet, on että miettii jotakin asiaa, joka vituttaa. Mutta hommasta pääsen sillä, että alan pyrkiin eroon siitä tilanteesta/asiasta joka ärsyttää. Teen siis isoja peliliikkeitä elämässä. Toki en sinä yönä, mutta jos huomaan kelailevani jotain, niin lyhyellä tähtäimellä pyrin vaihtamaan johonkin ajatukseen, joka on mieluisa. Yleensä suunnittelen jotain asiaa/esinettä päissäni ja sitten harmittaakin, kun jäi 3D-piirtelyt päissä kesken.
Mulla on jostain syystä jo pitkään ollut erikoinen unirytmi, saan unta normaalisti 2-3 välillä yöllä ja herään seiskan jälkeen koska on pakko aloittaa työt, muuten nukkuisin pitkään.
Viikonloppuisin samoihin aikoihin nukkumaan, heräilen puolen päivän pintaan ja vetelen parin tunnin päikkärit jossain välissä.
Arkisin yksi keino saada unta aikaisemmin on ottaa hyvä asento sängyssä ja laittaa luurista joku aivot narikkaan komediasarja tms pyörimään niin ajatukset ei lähde karkailemaan mihinkään valvottavaan asiaan, siihen sitten nukahdan 0,5-1 tunnin aikana ohjelman pyöriessä.
Muuten kelailen helposti jotain duunijuttuja ja se on kyllä ehdoton ei, mä teen töitä vain silloin kun siitä työnantaja maksaa.
Nussiminen on myös suht hyvä keino nukahtaa kun suoraan laukeamisen jälkeen painaa pään tyynyyn ja luomet kiinni mutta sekään ei aivan joka ilta onnistu käytännön syistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom