Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selkäspedet on yleensä vähän erikoista sakkia.Kyseleekö ortopedit noi paljon vastaanotolla?
D-vitamiini, subkliininen hypotyreoosi, "mulle ei kuume nouse", ferritiini ja #korvaushoito.Eikö tuossa olisi pitänyt vielä jokin suolistohommeli ja uskomukset hihhuliruokavalioista tohtorille valittaa?
Jos oltaisiin ihmisten sijasta koiria, niin kohtuullisella varmuudella voisi todeta Pirittan olevan näyttely-, ei käyttölinjainen...Piritta Hagman luuli tilanneensa muutaman polttopuun, mutta tajusi pian tehneensä ison virheen – julkaisi paljonpuhuvia kuvia kaoottisesta tilanteesta
Piritta Hagman teki pienen virhearvion tilatessaan polttopuita kotiinsa.www.is.fi
"– Sellainen idea, että klapimestojen nettisivuille vois laittaa vaikka kuvan miltä näyttää kuutio. Tai hei, jos siihen viereen laittaisi esim. kuvan autosta, niin pystyisi edes vähän suhteuttamaan, Hagman päivitteli Instagramissa"
Pitäisikö ihan porukalla miettiä paljonko on kuutio eli motti halkoja.
Unessa yhdistyi selkeästi eilinen yleisurheilutulosten lukeminen (mm. Mette Baas kilpaillut), oma juoksutreeni, televisiosta näkynyt jännittävä naisten ampumahiihto sekä lähipiirin vauva-uutiset!Onkohan Kajsnalla Sylvin lääkkeet.
Olisin mennyt huutamaan "haistakaa nyt vittu paskapäät" Venäjän lähetystölle, mutta liian pitkä matka. Harmi.Itänaapurissa pamput heiluu, saas kattoa milloin tulee se vuosi että Putlerilla pamputtajia liian vähän palkkalistoilla ja valta vaihtuu.
Miksi sinne? olisit mennyt Lahteen huutamaan.Olisin mennyt huutamaan "haistakaa nyt vittu paskapäät" Venäjän lähetystölle, mutta liian pitkä matka. Harmi.
Samalla olisin voinut mainita Krimin ja Ukrainan. Esimerkiksi.
Se on vaan yks heilahus, kun soppatykki on tulilla.Varaudu sitten oikein soppatykkiin.
Haluaisin aiheuttaa diplomaattisen selkkauksen Sellaista ei ole koskaan tullut tehtyä.Miksi sinne? olisit mennyt Lahteen huutamaan.
Mä kävelen siitä tänään ohitse illemmalla, mitä haluat että huudan niille?Haluaisin aiheuttaa diplomaattisen selkkauksen Sellaista ei ole koskaan tullut tehtyä.
Puutin poshel na hui!Mä kävelen siitä tänään ohitse illemmalla, mitä haluat että huudan niille?