Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, sauna & paljubileet olisi ollut tarjolla. Ei jaksa...

Minulle on ollut tänään(kin) tarjolla vapaastivalittavaa ohjelmaa henkilökohtaisessa seurassa

olen viettänyt sitä, kotona, henkiläautossa ja anniskeluravintoloissa

Thaimaan tai Brasilian lomareissu tekisi Eetwarttia. Tympäisee todella, kun Chilen työreissu torpattiin.

Tekisi mieleni ottaa rajusti keittoa. Mutta jääköön tähän. Huomenna kovat thaikkutreenit tulossa.

#käyty

en vielä tiedä "korkkaanko" enää tänäpänä
tuntuu olotila senverran humaltuneelta jo tässävaiheessa

kai sitä kuitenkin 33rpm laitetaan pyörimään ja katsotaan mihin se johtaa, se on selvää ettei mihinkään sexuaaliseen toimintaan

Äsken:
PSX_20210123_210518.jpg

Ja nyt kotiin ja kilo melliä aivan fuuterina.

Kävin viime kesänä Plevnassa ostamassa olutta, vitutti kun olin just käynyt syömässä jotain pitsaa kun huomasin niiden ruokalistat.

Helvetillinen viikko takana ja ajattelin pitää lepopäivän. Löysinkin sitten itteni katolta heilumassa lapioimasta nuoskalunta. Hieman kadutti siinä vaiheessa eilen nautitut lonkerot.
Saavutus oli tosin myös päästä katolle kun jakkaralle nousukin saa mahan kääntymään ympäri.

"– Sellainen idea, että klapimestojen nettisivuille vois laittaa vaikka kuvan miltä näyttää kuutio. Tai hei, jos siihen viereen laittaisi esim. kuvan autosta, niin pystyisi edes vähän suhteuttamaan, Hagman päivitteli Instagramissa"

Pitäisikö ihan porukalla miettiä paljonko on kuutio eli motti halkoja.

Tänään meinasi mennä kalsarit vaihtoon, olin seinän vieressä työntelemässä lunta niin katolta lähti lumet alas.
Kun lappeen pituus on 8.5m ja pudotusta 6 metriä niin voin sanoa että oli aika vitullinen jyminä, mikäli ois ollut alla jalan ois saattanut sattua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom