Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
0800 ylös ja telkusta kaikki änärikoosteet, nyt duuni postit ja kohta salille ja syömään. Tämän työpäivän ajattelin taputella 14:00.

Siellä ajellaan lukot päällä, kovaa menoa.
Ai mitä nukutaan? Minä olen käynyt jo kaupoilla ja asioilla ja vetämässä kunnon reenit jne.
Hetki sohvan paikoillaan pitämistä ja ruuanlaittoon, byrokraattejakin ehdin lähestyä myllykirjeellä.

Kylläpäs off-topiccilaisia nukuttaa!
Kolmelta alkoi uni maistumaan ja silmät aukesi puoli yhdeskältä. Hidas herääminen vapaa-päivänä.

Tänään olisi suunnitelmissa fribaamista ekaa kertaa tänä vuonna ja illemmalla salille.

Pitäisi unirytmiä jotenkin kääntää, viimeaikoina olen aina nukahtanut 2-3 aikaan ei ole kovin freesi olo jos pitää herätä vaikka 5:30 aamuvuoro päivinä.

Viimeksi muokattu:
Lokakuussa Dead By April, Imminence ja Ember Falls soittaa live musiikkia paikkakunnalla.

Olisikohan hyvä elätellä toivoa, että toteutuisi. Kesän festareille en lähtisi.

Matikkasoppahan se jo melkein maistuu suussa.

Mutta hox. Eka kerta. Pienikin kala olis aika jees.
Toisin kuin doownekilla, mateella taitaa se kutuaika olla aika lyhyt, pari-kolme viikkoa.
Viikonloppuna kohtasin erään työvelvotteista vapaan herrasmiehen joka suunnitteli maderysän virittämistä.
Kertoi että aika alkaa olla käsillä.

20210125_115244.jpg

Basilika lähtenyt kasvamaan.

Nyt ois aika niin edellisestä yrtin viljelijästä tulikin mieleen että voiskin laittaa sisälle oman yrttikasvihuoneen.
Tykkään kyllä tosi paljon noista tuoreista yrteistä.

Suositut

Back
Ylös Bottom