Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
kuluuhan se aika puhelimella tässäkin

94228290-4E59-414D-87E6-8843FCDB5EDA.jpeg

kun: ei ole ketään kenelle soittaa/laittaa viestiä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Valitettavasti/onneksi kuvaaja tekee kuvan. Minulla on aivan teknisesti liian hyvät vehkeet siihen nähden että minulla ei ole yhtään sellaista silmää kuvaamiseen kuin esim jäsen vokotilla. Ts. Osaan ja pystyn ottamaan teknisesti aika onnistuneen ja haluamani kuvan, siinä ei vaan ole sisältöä. :cautious: Ymmärrän teknisen puolen mutta en taiteellista.
Sama vika, onneksi hellu napsii ne hyvät kuvat, niin ite voi vain ihailla kaikkea sitä mitä ei ees hoksannu.

Kaikkea sitä kiinasta saa. En edes tiedä säästöä, mutta veikkaan että -90%.

PSX_20210122_230507.jpg

No joo, Hollannista näytti olevan lähetetty, mutta kiinan kamaa.

Ainoastaan kasettien täyttö- ja korvausilmatulpat oli väärin päin pistetty kokoonpanopöydällä, mutta valveutuneena juutebettajana tiesin oikean täyttöreijän.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minä pidän, kun saa ostaa suoraan kiinalaiselta. Jää kotimaan riisto välistä.

Kivijalassa maksan mielelläni palvelusta, mutta sen palvelun pitää olla joko hyvää tai tiedon sellaista jota en itse voi hankkia.

Oli muuten yksi homma tuossa korjauksessa, kun en vaan millään löytänyt vikaa. Joutui maksaan kolvailusta, perhana. Mutta, tottahan toki, kun korjatun sain takaisin tsekkasin mitä oikea ammattilainen oli tehnyt ja nyt osaan jatkossa tehdä saman homman. Nääin se maailma toimii.

Piti huudattaa naapureiden iloksi vähän Max Perttulaa, mutta menikin WIntersunia.

Sigman 50/1.4 joka mielestäni Canonin 50/1.4’ää parempi
Siihen ei hirveästi tarvita. Pitäs melkein vaihtaa tuo oma canonin 1,4 takasin 1,8iin. 1,4 on ns reikä levällään niin suttu että ei sitä oikeesti voi/viitsi käyttää (ainakin minun yksilö) ja tarkennusrenkaassakin on joku "ominaisuus" mikä pitäs korjata.

Hyvin meni viikon reenien suunnitelma. Tavoite: ke, pe, su, ma.

Toteuma kiitos muutaman muuttujan (korona karanteenien aiheuttamia väijyvuoroja ym) ke, ja heti perään ti.

Eij myöskään ribsejä tänä viikonloppuna, koska korona.

Hyvin meni viikon reenien suunnitelma. Tavoite: ke, pe, su, ma.

Toteuma kiitos muutaman muuttujan (korona karanteenien aiheuttamia väijyvuoroja ym) ke, ja heti perään ti.

Eij myöskään ribsejä tänä viikonloppuna, koska korona.
Käyt tänään hiihtämässä.

15km.

Perinteisellä tyylillä.

Suositut

Back
Ylös Bottom