Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tuokin on niin paljon vaivattomampaa taskumallin avustuksilla

muistija ajalta kun elmässä oli vielä:sisältöä vloppuisin

katso liitettä 226146
katso liitettä 226147
katso liitettä 226148

jäniskevennys

katso liitettä 226149

jaa ei giffi toimi

Hianoja kuvia.
Tarpeen ja inspiraation iskiessä järjestelmänkameralla kuitenkin enempi hallittavissa kuvakulmat, terävyysalue, valotus, liike-epäterävyys haluttaessa jne.
Vaikka puhelimet kyllä äärimmäisen hienoja laitteita ovatkin.
Top dog pitäs olla Kiinan vehe:

Hianoja kuvia.
Tarpeen ja inspiraation iskiessä järjestelmänkameralla kuitenkin enempi hallittavissa kuvakulmat, terävyysalue, valotus, liike-epäterävyys haluttaessa jne.
Vaikka puhelimet kyllä äärimmäisen hienoja laitteita ovatkin.
Top dog pitäs olla Kiinan vehe:
Valitettavasti/onneksi kuvaaja tekee kuvan. Minulla on aivan teknisesti liian hyvät vehkeet siihen nähden että minulla ei ole yhtään sellaista silmää kuvaamiseen kuin esim jäsen vokotilla. Ts. Osaan ja pystyn ottamaan teknisesti aika onnistuneen ja haluamani kuvan, siinä ei vaan ole sisältöä. :cautious: Ymmärrän teknisen puolen mutta en taiteellista.

Tossa uudessa sampan luurissa 100x zoom. Välillä jotain kottaraisia tuossa takapihan nurmikolla ottamassa aurinkoa (nyt ovat kyllä muutaman kuukauden olleet poissa), niin pitää mennä kesällä parvekkeelle väijyyn.

Tai jospa oltas löydetty kämppä ennen kesää.. en kyllä pidätä hengitystä..

Mun pitäs varmaan ottaa taas uusi jantteri hommiin kohta, aika hyviä rekryjä ollut viimeaikoina niin nyt ois kyllä aika kosahtaa.
Hommat kun on pääosin sellaisia että minä tai koulutettu apina niistä suoriutuu niin valitettavasti palkkakin sellainen, matala palkka taas ei ihan niitä laatikon terävimpiä houkuta.
Tosin nyt saattaa olla mahdollisuus saada joltain palvelualalta noheva tyyppi hommiin kun siellä hiljaisempaa.
(eikä ole riistopalkka, alan tessiä paljon parempi mutta silti huono)
Ihan mielenkiinnosta, näin "syrjäseutulaisena" omasta mielestään hyväpalkkaisena (sain sen mitä pyysin) suorittavana asiantuntijana, mitä sillä perällä tuo sun kauniisti kuvailema oikeasti on euroina per tunti?

Ihan mielenkiinnosta, näin "syrjäseutulaisena" omasta mielestään hyväpalkkaisena (sain sen mitä pyysin) suorittavana asiantuntijana, mitä sillä perällä tuo sun kauniisti kuvailema oikeasti on euroina per tunti?
Oikeasti? Nyt ei puhuta minuutti taksasta :LOL:

Aika villi perjantai!
5EE12C0C-3507-4CAA-B099-D1A7C8FCF765.jpeg

tuollasella objektilla #harrastukseksi

mikäs on Kaukon mielipide:tuotteesta
Investoin siihen 45€

katso liitettä 226143
Ei tuohon rahaa parempaa saa.

Itse ajan ns. täyskennolla (ja filmillä myös keskikoossa), löytyy mm. Sigman 50/1.4 joka mielestäni Canonin 50/1.4’ää parempi ja tuon FF vastineeksi 85/1.4 Contax Carl Zeiss.

Taitaa ton tessin kovin palkka olla n. 13e/h ja maksan jopa 15e/h niin ei pitäisi olla riistoa.
No tässähän tää jo tuli, ja on mun mielestä ihan hyvä palkka kuvailluista hommista tekijämiehelle. Liikaaki sille lusmuilijalle. Mutta mulla onkin ne #syrjäseutulasit
Oikeasti? Nyt ei puhuta minuutti taksasta :LOL:
Onneksi vastaus tuli jo, niin ei haittaa, etten ymmärtäny tätä.

Ja joo, sorry, my bad, ku vrk tauon jälkeen luen näitä ketjuja niin lainaan ja kommentoin viestiä, jota halusin lainata ja kommentoida, ennenku olen lukenu loput neljä uutta sivua. Koska: muuten en enää muistais mitä piti kommentoida ja mihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom