Toimii, klikkaa sitäei giffi toimi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toimii, klikkaa sitäei giffi toimi
Toimii, klikkaa sitä
Minulla on ikävä matkustelua.Minulla on ikävä valojen räpsyttelyä & äänenpainetta joka tuntuu rinnuksissa
tuokin on niin paljon vaivattomampaa taskumallin avustuksilla
muistija ajalta kun elmässä oli vielä:sisältöä vloppuisin
katso liitettä 226146
katso liitettä 226147
katso liitettä 226148
jäniskevennys
katso liitettä 226149
jaa ei giffi toimi
Top dog pitäs olla Kiinan vehe:
Valitettavasti/onneksi kuvaaja tekee kuvan. Minulla on aivan teknisesti liian hyvät vehkeet siihen nähden että minulla ei ole yhtään sellaista silmää kuvaamiseen kuin esim jäsen vokotilla. Ts. Osaan ja pystyn ottamaan teknisesti aika onnistuneen ja haluamani kuvan, siinä ei vaan ole sisältöä. Ymmärrän teknisen puolen mutta en taiteellista.Hianoja kuvia.
Tarpeen ja inspiraation iskiessä järjestelmänkameralla kuitenkin enempi hallittavissa kuvakulmat, terävyysalue, valotus, liike-epäterävyys haluttaessa jne.
Vaikka puhelimet kyllä äärimmäisen hienoja laitteita ovatkin.
Top dog pitäs olla Kiinan vehe:
Huawei Mate 40 Pro+ Camera review: King of camera
The Huawei Mate 40 Pro+ is the top-end model in the Chinese manufacturer’s premium Mate 40 line. It shares many key components with its cousin Mate 40 Pro, such as the 6.76-inch OLED display and the Kirin 9000 chipset, but there are some important differences in the camera hardware. Like the...www.dxomark.com
Koita joskus sitä googlen käyttistä niin saat kokemuksen isolla jiillä.ei puutu kun IOS, hehe
ei vaan kykene androidia käyttää, hermo menee noin;heti, kun semmosella pitää yrittää jotain tehdä
Ihan mielenkiinnosta, näin "syrjäseutulaisena" omasta mielestään hyväpalkkaisena (sain sen mitä pyysin) suorittavana asiantuntijana, mitä sillä perällä tuo sun kauniisti kuvailema oikeasti on euroina per tunti?Mun pitäs varmaan ottaa taas uusi jantteri hommiin kohta, aika hyviä rekryjä ollut viimeaikoina niin nyt ois kyllä aika kosahtaa.
Hommat kun on pääosin sellaisia että minä tai koulutettu apina niistä suoriutuu niin valitettavasti palkkakin sellainen, matala palkka taas ei ihan niitä laatikon terävimpiä houkuta.
Tosin nyt saattaa olla mahdollisuus saada joltain palvelualalta noheva tyyppi hommiin kun siellä hiljaisempaa.
(eikä ole riistopalkka, alan tessiä paljon parempi mutta silti huono)
Oikeasti? Nyt ei puhuta minuutti taksastaIhan mielenkiinnosta, näin "syrjäseutulaisena" omasta mielestään hyväpalkkaisena (sain sen mitä pyysin) suorittavana asiantuntijana, mitä sillä perällä tuo sun kauniisti kuvailema oikeasti on euroina per tunti?
Ei tuohon rahaa parempaa saa.tuollasella objektilla #harrastukseksi
mikäs on Kaukon mielipide:tuotteesta
Investoin siihen 45€
katso liitettä 226143
Ajelin eilen Killinkosken ohi niin jostain syystä mulle tuli heti Kiukku mieleen siinäAika villi perjantai!katso liitettä 226151
ei puutu kun IOS, hehe
ei vaan kykene androidia käyttää, hermo menee noin;heti, kun semmosella pitää yrittää jotain tehdä
No tässähän tää jo tuli, ja on mun mielestä ihan hyvä palkka kuvailluista hommista tekijämiehelle. Liikaaki sille lusmuilijalle. Mutta mulla onkin ne #syrjäseutulasitTaitaa ton tessin kovin palkka olla n. 13e/h ja maksan jopa 15e/h niin ei pitäisi olla riistoa.
Onneksi vastaus tuli jo, niin ei haittaa, etten ymmärtäny tätä.Oikeasti? Nyt ei puhuta minuutti taksasta