Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ErkNAplXIA4rJ80.jpg

Minulla on ensimmäistä talvea omana autona nelikko 😍 Aijaaaijai. Hyvin puskee ja toki korkeampi malli auttaa siinä myös.

Eilisellä ilta-ajelulla tuli myös pilattua audikuskien maine, kun autettiin muutamaa hankeen juuttunutta koiralenkiltä tullessa.

Minulla on ensimmäistä talvea omana autona nelikko 😍 Aijaaaijai. Hyvin puskee ja toki korkeampi malli auttaa siinä myös.

Eilisellä ilta-ajelulla tuli myös pilattua audikuskien maine, kun autettiin muutamaa hankeen juuttunutta koiralenkiltä tullessa.
Eilen oli liikennevaloihin hyytynyt paku, ellei olisi ollut menoa ja jotain minkä laittaa vetoköydeksi niin olisin kanssa pilannut mainetta.

Itse olen Aadilla ollut monen monta kertaa jumissa vaikka neliveto. Mahdollistaa pääsyn syvemmälle ja enemmän jumiin. Erinomainen varuste on lumilapio kyydissä. Saa itse itsensä irti, jos on tahallaan jumiin ajanut.

Kerran vain tarvittu kaivuria irroitukseen. Onneksi sekin sattui olemaan vieressä ja lähti käyntiin kun avainta käänsin.

(Niin ja allahan oli kesärenkaat, kun lunta 20 cm.) :whistle:

Tässä on hyvät ja huonot puolet kun pääsee töihin kävellen. Ei voi vedota siihen, että lunta on ns. vitun paljon eikä sen takia pääse tulemaan töihin.

Piikillä käyty.

HaittavaiÖLKFJHDSÖKLuSHPIOUGSDÖKLGSjffdölasjdfpoeji0584930qrpuejö..kutuksia: negaSADFJKLÖSJITOEöOESWNV!"!½#"½¤½tive.
Luin, että pilkillä. Ajattelin jo että tohtori on jo tyystin luopunut ajatuksesta meren rannalla loikoilusta ja karkaistunut Suomen talveen.

Itse odotan yötä ja maatepanoa, kävin ostamassa uudet tyynyt.

Onkohan joku lukenut ajatuksia mun mahdollisista kuulo-ongelmista, kun koko ajan täällä vaan mainostellaan kaikkea vaikunpoistojuttuja.:unsure:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom