Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ollut vuosia tapana mennä kärkkymään aattona 0700 oven taakse, älä kysy miksi.Se on sillä lailla että ”hetkeksi” sohvalle lepuuttamaan ja sitten joskus klo23 jälkeen jouluostoksille. Odotukset on kovat että sais kerätä kamat kärryyn aivan rauhassa ilman ruuhkaa.
Missäs kirjaimessa mennään?varavaimosta se hyöty
Eikun tää on se jonka näin ekaa kertaa meillä tammikuussa ja ensimmäiseksi uhkasi antaa pataan, myöhemmin se oli osa-aikaisena sihteerinä mulla ja ns. varavaimo jonka kanssa ollaan ihan jatkuvasti tekemisissä.Missäs kirjaimessa mennään?
Muut kuolaa tuota syöpäkäärylettä, minä kysyn mitä tsamppanjaa?Näin joululoman alun kunniaksi yksi omia kautta aikain lemppareita: Padron 1964 Maduro. Nyt osuvasti Corona-koossa.
katso liitettä 225642
Kyytipoikana tuossa lasi kuohuvaa. Tuntuu viimeisetkin aivosolut kuolevan aika herkästi näin huonosti nukutun yön ja tsamppanjan yhdistelmällä.
Katoinki, että nyt on joku on ollu reipas ja tehokas, kun lasitki irronnu. Sit tajusin, että Sylvihän se oli!Innostuin vähän enempi puhdistamaan uunia ja - hups oho - sen sisäluukun lasi kertakaikkiaan tippui pois. Näyttää olevan riekakeita jotain venyvää mustaa liimaa/tiivistettä reunoilla. Ei taida passata Jeesusteipillä itse kiinnittää..?
Onneksi kaikki piparit on jo paistettu. Mutta pakastepizza lämmitys ei nyt onnistu.
Tää oli korruptiolahjana saatua Tattingeria. Omaan suuhun sopii hyvin tämäkinMuut kuolaa tuota syöpäkäärylettä, minä kysyn mitä tsamppanjaa?
Ja siis korjauksena vielä, eihän sikaria saa nimittää syöpäkääryleeksi, poskareita ja kaikkea. Vähän kuin tsamppista sanoisi kiljuksi tai hyvää olutta kaljaksi. Vaikka ehkä kuitenkin n kappaletta yhteisiä piirteitä löytyykin.Muut kuolaa tuota syöpäkäärylettä, minä kysyn mitä tsamppanjaa?
Toimisko tuollainen:pidetään asiallisena!
Minulla on ollut neljä vapaapäivää, niin kotona on ehtinyt puuhailemaan kaikenlaista Huomenna alkaa jouluinen työputki!Katoinki, että nyt on joku on ollu reipas ja tehokas, kun lasitki irronnu. Sit tajusin, että Sylvihän se oli!
Onko Sylvillä kostea ja mehevä?Minulla on ollut neljä vapaapäivää, niin kotona on ehtinyt puuhailemaan kaikenlaista Huomenna alkaa jouluinen työputki!
Mitä vaimolle joulahjaksi?
Siistiä jälkeä tinaa Hän.