Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on sillä lailla että ”hetkeksi” sohvalle lepuuttamaan ja sitten joskus klo23 jälkeen jouluostoksille. Odotukset on kovat että sais kerätä kamat kärryyn aivan rauhassa ilman ruuhkaa.
Mulla ollut vuosia tapana mennä kärkkymään aattona 0700 oven taakse, älä kysy miksi.
Tosin tänä vuonna jäänee tuo perinne, varavaimosta se hyöty että sai sille nakitettua unohtuneet jutut kun menee kuitenkin kiduttamaan itseään.

Missäs kirjaimessa mennään?
Eikun tää on se jonka näin ekaa kertaa meillä tammikuussa ja ensimmäiseksi uhkasi antaa pataan, myöhemmin se oli osa-aikaisena sihteerinä mulla ja ns. varavaimo jonka kanssa ollaan ihan jatkuvasti tekemisissä.
Nyt on ollut ihan hiljaiseloa taas ja D vasta menossa.

Näin joululoman alun kunniaksi yksi omia kautta aikain lemppareita: Padron 1964 Maduro. Nyt osuvasti Corona-koossa.

20201222_174600.jpg

Kyytipoikana tuossa lasi kuohuvaa. Tuntuu viimeisetkin aivosolut kuolevan aika herkästi näin huonosti nukutun yön ja tsamppanjan yhdistelmällä.

Näin joululoman alun kunniaksi yksi omia kautta aikain lemppareita: Padron 1964 Maduro. Nyt osuvasti Corona-koossa.

katso liitettä 225642

Kyytipoikana tuossa lasi kuohuvaa. Tuntuu viimeisetkin aivosolut kuolevan aika herkästi näin huonosti nukutun yön ja tsamppanjan yhdistelmällä.
Muut kuolaa tuota syöpäkäärylettä, minä kysyn mitä tsamppanjaa?

😮 Innostuin vähän enempi puhdistamaan uunia ja - hups oho - sen sisäluukun lasi kertakaikkiaan tippui pois. Näyttää olevan riekakeita jotain venyvää mustaa liimaa/tiivistettä reunoilla. Ei taida passata Jeesusteipillä itse kiinnittää..?

Onneksi kaikki piparit on jo paistettu. Mutta pakastepizza lämmitys ei nyt onnistu.
Katoinki, että nyt on joku on ollu reipas ja tehokas, kun lasitki irronnu. Sit tajusin, että Sylvihän se oli! :)

Muut kuolaa tuota syöpäkäärylettä, minä kysyn mitä tsamppanjaa?
Ja siis korjauksena vielä, eihän sikaria saa nimittää syöpäkääryleeksi, poskareita ja kaikkea. Vähän kuin tsamppista sanoisi kiljuksi tai hyvää olutta kaljaksi. Vaikka ehkä kuitenkin n kappaletta yhteisiä piirteitä löytyykin.

Jumankukkelis kun iski huono olo. Ei sitten ole tänään tullut juurikaan suuhun pistettyä hiilareita, onneksi löytyi kaapinnurkasta yksi nuudelikiekko.

Tai sitten on joku kuolemantauti.

Suositut

Back
Ylös Bottom