Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
185 cm, niin normaalipaino olisi 65-85.
85 ja vähän alle olen joskus ollutkin lyhyitä aikoja, mutta että 65 - olisi aika keskitysleirimeininki.
92 kg --> 26,9.

Mulla on näyttävä 172cm runko niin 69kg painolla pari vuotta sitten olin kyllä aika sopusuhtainen 1600kcal/vrk ruualla. Kuinkahan terveellistä se olisi vuosia verrattuna tähän 83kg painoon?
On kyllä ylimääräistä just navan ympärillä mutta niin sitä oli silloin kevyempänäkin.

On se vaan hyvä kun jotkut on fiksumpia niin aina oppii, eräs herra oli tehnyt ne pystyasennossa.
Jos joulu menee nyt niinkuin suunnitellut niin voisi tehdä niitä taas, pystyasento vaikuttaa jotenkin fiksummalta vaikka onnistuu ne kyljeltääkin.

Mulla on näyttävä 172cm runko niin 69kg painolla pari vuotta sitten olin kyllä aika sopusuhtainen 1600kcal/vrk ruualla. Kuinkahan terveellistä se olisi vuosia verrattuna tähän 83kg painoon?
On kyllä ylimääräistä just navan ympärillä mutta niin sitä oli silloin kevyempänäkin.

Minä ainakin huomaan että olo on nyt selvästi kevyempi vaikka paino ei ole tippunut ku noi 84->79.
ei uskoisi, että noin pienellä tippumisella näin suuri muutos

Mitä vaimolle joulahjaksi? Sovittiin khyl et toisille ei osteta mitään mut tykkään kuitenkin olla antajana ni jos sitä jotain pientä?

Etkä osta mitään jos olette niin sopinu. Ole luotettava. Naisten ykkösprioriteetti miehelle on, että on luotettava. (ison kullin ja lompakon jälkeen).

edit. Osta joulun jälkeen, jos tykkäät antaa.

Minä ainakin huomaan että olo on nyt selvästi kevyempi vaikka paino ei ole tippunut ku noi 84->79.
ei uskoisi, että noin pienellä tippumisella näin suuri muutos
Cf touhuissa kun tehdään paljon sellaista missä oman kehon paino on merkittävä, kuten esim. leuanveto niin 5kg muutokset näkyy tosi nopeasti samoin kuin juoksukin.
Pelkässä puntissa ei mulla vaikuta lisääntynyt paino oikein mitenkään itsessään vaikka sanotaan että paino on voimaa ja ylipaino ylivoimaa.
Kun vedätin sen painon sinne 69kg niin vaikutti hieman sarjapainoihin mutta kun sen jälkeen antoi painon nousta niin ei ne tulokset noussut kohisten vaikka olisi voinut kuvitella.

Kesäkunnossa :X3:

Liitteet

• vieru2.jpg
    vieru2.jpg
    36,1 KB · Katsottu: 88

Suositut

Back
Ylös Bottom