Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama täällä. Jokin herätti 5:00 ja se oli siinä.Nyt väsyttää aivan valtavasti.
Tai kattila. Suklaa hyvä.Oisit pannu.
Kultaa ja timantteja naiset ei pistä pahaksi koskaanMitä vaimolle joulahjaksi? Sovittiin khyl et toisille ei osteta mitään mut tykkään kuitenkin olla antajana ni jos sitä jotain pientä?
Mulla on näyttävä 172cm runko niin 69kg painolla pari vuotta sitten olin kyllä aika sopusuhtainen 1600kcal/vrk ruualla. Kuinkahan terveellistä se olisi vuosia verrattuna tähän 83kg painoon?
On kyllä ylimääräistä just navan ympärillä mutta niin sitä oli silloin kevyempänäkin.
Mitä vaimolle joulahjaksi? Sovittiin khyl et toisille ei osteta mitään mut tykkään kuitenkin olla antajana ni jos sitä jotain pientä?
Cf touhuissa kun tehdään paljon sellaista missä oman kehon paino on merkittävä, kuten esim. leuanveto niin 5kg muutokset näkyy tosi nopeasti samoin kuin juoksukin.Minä ainakin huomaan että olo on nyt selvästi kevyempi vaikka paino ei ole tippunut ku noi 84->79.
ei uskoisi, että noin pienellä tippumisella näin suuri muutos
Heräsin puol neljän aikaan, tunti meni valvoessa ja ihmetellessä. Pari tuntia sai sitten vielä nukuttua ennen herätystä. Näin unta, jossa ortopedit olisi halunnu pakolla leikata mun jalan plantaarifaskiitin takia.Sama täällä. Jokin herätti 5:00 ja se oli siinä.
Leikkaus on välttämätön ja auttaa varmasti.ortopedit olisi halunnu pakolla leikata mun jalan plantaarifaskiitin takia.
Taistelin kovasti vastaan! Ne perhana porukalla kyttäs mua jossain lenkkipolun varrella ja juoksu kuulemma näytti siltä, että on pakko leikata jalka, vaikka oireita ei olekaan.Leikkaus on välttämätön ja auttaa varmasti.
Läskiä ei voi jännittää.Kun vedätin sen painon sinne 69kg niin vaikutti hieman sarjapainoihin mutta kun sen jälkeen antoi painon nousta niin ei ne tulokset noussut kohisten vaikka olisi voinut kuvitella.