vokot
asiallista keskustelua, Onely
jos: warttibaariin GAYkalle
olen: läsnä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko samaa ammattilaistasoa kuin kaikki muukin värkki, mitä huutokaupat.comissa kehutaanHuh huh.
No mutta vaikutti aikalailla ammattilaistason vehkeelle.
Jestas, nousipas korkealle hinta.
Saa, jokaiseen.Ja siis korjauksena vielä, eihän sikaria saa nimittää syöpäkääryleeksi, poskareita ja kaikkea. Vähän kuin tsamppista sanoisi kiljuksi tai hyvää olutta kaljaksi. Vaikka ehkä kuitenkin n kappaletta yhteisiä piirteitä löytyykin.
Kenen tilaus toimitettu "huomaamattomasti"?
Höpsis. Tutkimustulokset satunnaiskäytölle ovat tätä ilkeilyä vastaan. Jokaisessa.Saa, jokaiseen.
Siitä huolimatta käytän nimitystä syöpäkääryle, koska mä voin.Höpsis. Tutkimustulokset satunnaiskäytölle ovat tätä ilkeilyä vastaan. Jokaisessa.
Shait, oikosulku ja varvassyöpä. Tää on taas näitä tilanteita, joista mua on varoiteltu.Siitä huolimatta käytän nimitystä syöpäkääryle, koska mä voin.
Shait, oikosulku ja varvassyöpä. Tää on taas näitä tilanteita, joista mua on varoiteltu.
Aivosolu tuli kipeäksi kun piti minuutin käyttää pubmediä.
Joo, sitten kun palaan töihinkin niin pistän kuvat katkenneista luista niin saa ketjun sepät antaa korjausohjeet.Kysy ensi kerralla pakkikselta niin saat parempaa tietoa nopeammin.
En kiistä, mutta jos se satunnaisella tai 1-2 sikaria päivässä pössyttävällä on inan suurempi verrokkiin nähden, mutta kuitenkin kymmeniä-satoja kertoja pienempi kuin syövän riski tupakoitsijalla vs. verrokki, en puhuisi samassa lauseessa
Toki kukaan ei voine kiistää sikarin tupruttelun yhteyttä lisääntyneeseen riskiin saada suun ja ylä-gi kanavan syöpiä ja yhdellä haulla löytyi myös tutkimus jossa qsrakkosyövän riskitekijöihin luetaan sikarit. Riskit on toki vahvasti annosriippuvaisia ja blaablaablaa, mutta jos väittää itselleen että satunnainenkin tupruttelu on täysin riskitöntä niin kusee itseään kyllä silmään. Riskit on toki pieniä, mutta juunou.
No niin, takaisin aiheeseen. Aivosolu tuli kipeäksi kun piti minuutin käyttää pubmediä. Ja #lihavaolo, ei liity pubmediin.
En nyt jaksa tosiaan lähteä mitään tupakka/sikari/nuuska/vapo/nikotiinivalistusta vääntämään kun vitsiksi tarkoitettu kommentti eskaloitui. Jätän vain esimerkiksi sen qsrakkosyövän jutun abstraktista leikatun pätkän tähän.En kiistä, mutta jos se satunnaisella tai 1-2 sikaria päivässä pössyttävällä on inan suurempi verrokkiin nähden, mutta kuitenkin kymmeniä-satoja kertoja pienempi kuin syövän riski tupakoitsijalla vs. verrokki, en puhuisi samassa lauseessa