Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nuavvaa, mitä jo eilen uumoilinkin, 30.1 alkoholinnnautintatapahtumani siirtyy
syytä päättää raittius ei ole näköpiirissä

View: https://www.instagram.com/p/CJDXBpOhEQ7/

ei olé myöskään ilmaantunut ensimmäistäkään syytä päättää sitä toista kieltäytymistä, valitettavasti

BMI 29,7
Paino on ihan hyvä, vähän jos tota masun massaa sais siirrettyä hauis- ja penkkilihaksiin niin olis omasta mielestä aika jees.

Siis kaikki (melkein kaikki) läskejä :confused:

Poikkeus lähinnä ketjun saatana, mutta tämäkin Saatana vain mussuttaisi mielellään toffeesuklaakonvehteja :eek: eikä viattomien pikkulasten sieluja.

sain työmaalta suklaata juolulahjaksi, ei ole vielä käynyt miele:ssäkään että maistaisin
koska: miksi herkutella, kun ei tee mieli?
Enhän minä sitä sanonut, etteikö olisi:
I3sEFTA.png

En vain nauti ennen joulua.
Ja niitä päiviä ajatellen; näillä ei kyllä pitkälle pötkitä, eikä edes kaikki mieliteot täyty - keskiviikkona ostamaan lisää. 🤗

BMI 23,3 viime punnituksen mukaan (pari kuukautta sitten). Lukema varmaan aikalailla samaa luokkaa nytkin, aines vaan on muuttanut reisistä ja selästä tuohon navan ympärille...🙄

Enhän minä sitä sanonut, etteikö olisi:

En vain nauti ennen joulua.
Ja niitä päiviä ajatellen; näillä ei kyllä pitkälle pötkitä, eikä edes kaikki mieliteot täyty - keskiviikkona ostamaan lisää. 🤗
Mitäs olet ilmeisenä kausisuklaakonossöörinä mieltä siitä, kun Fazerin paskiaiset lopettivat joulusuklaalevyn valmistuksen ja nyt sitä saa enää homogeenisenä käärekonvehtiversiona? Minä kyllä pahoitin mieleni, oli mainio levy ja sopivan kokoinenkin, se perus 200g loppuu aina kuitenkin vähän kesken.

Mitäs olet ilmeisenä kausisuklaakonossöörinä mieltä siitä, kun Fazerin paskiaiset lopettivat joulusuklaalevyn valmistuksen ja nyt sitä saa enää homogeenisenä käärekonvehtiversiona? Minä kyllä pahoitin mieleni, oli mainio levy ja sopivan kokoinenkin, se perus 200g loppuu aina kuitenkin vähän kesken.
Itsellä ei aiheuttanut mielen pahoittamista tämä, koska pidän enemmän piparisuklaasta. Aion kuitenkin ostaa noita käärekonvehteja myös, geishoja ja varmaankin myös joulusuklaata, koska minusta niitä on kiva syödä.

Mutta; Olen jo kerran reklamoinut Fazerille suklaalevyn valmistuksen lopettamisesta, muistaakseni vuonna 2004 kun kahvisuklaan valmistus lopetettiin ja se korvattiin jollakin hajuttomalla ja mauttomalla keksisuklaalla (jo poistunut keskuudestamme). Huom. Tuohon aikaan ei vielä ollut somea kuluttajan tukena.
Ryhdyn toimenpiteisiin, jos piparisuklaa poistuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom