Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaan, että ne jotka jaksaa on jo hyödyntänyt. Vaatiihan tuo jo vähän tiluksiakin. Paha se on näin ihmiskuutiossa vetää 10 autoa pihaan seisoon.Joo luin ton jutun, kuinkahan moni jaksaa alkaa tohon?
pituus 177cm, paino 101,6kg, BMI 32,4. Kyllä olen läski.
PullaaSiis kaikki (melkein kaikki) läskejä
Poikkeus lähinnä ketjun saatana, mutta tämäkin Saatana vain mussuttaisi mielellään toffeesuklaakonvehteja eikä viattomien pikkulasten sieluja.
Enhän minä sitä sanonut, etteikö olisi:sain työmaalta suklaata juolulahjaksi, ei ole vielä käynyt miele:ssäkään että maistaisin
koska: miksi herkutella, kun ei tee mieli?
Mitäs olet ilmeisenä kausisuklaakonossöörinä mieltä siitä, kun Fazerin paskiaiset lopettivat joulusuklaalevyn valmistuksen ja nyt sitä saa enää homogeenisenä käärekonvehtiversiona? Minä kyllä pahoitin mieleni, oli mainio levy ja sopivan kokoinenkin, se perus 200g loppuu aina kuitenkin vähän kesken.Enhän minä sitä sanonut, etteikö olisi:
En vain nauti ennen joulua.
Ja niitä päiviä ajatellen; näillä ei kyllä pitkälle pötkitä, eikä edes kaikki mieliteot täyty - keskiviikkona ostamaan lisää.
Itsellä ei aiheuttanut mielen pahoittamista tämä, koska pidän enemmän piparisuklaasta. Aion kuitenkin ostaa noita käärekonvehteja myös, geishoja ja varmaankin myös joulusuklaata, koska minusta niitä on kiva syödä.Mitäs olet ilmeisenä kausisuklaakonossöörinä mieltä siitä, kun Fazerin paskiaiset lopettivat joulusuklaalevyn valmistuksen ja nyt sitä saa enää homogeenisenä käärekonvehtiversiona? Minä kyllä pahoitin mieleni, oli mainio levy ja sopivan kokoinenkin, se perus 200g loppuu aina kuitenkin vähän kesken.