Samayks paremmin..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samayks paremmin..
11/12, muutama jyrkkä arvaus ja motorsport aiheiset kysymykset aiheutti tuloksen.
Jumalauta.@Heatseeker
Helsingin Kaivopuistossa rysähtänyt benjihyppytorni yritetään nostaa viikonlopun aikana – ”Ei mitään hokkus pokkus -temppuja”
Helsingin Kaivopuistossa mereen kaatuneen benjihyppytornin nosto-operaatio laitettiin käyntiin perjantaina.www.is.fi
Kohta on plugari niin menee kaikki kaupunkiajot sähköllä ja kotoo töihi.
Mä otan.Jumalauta.
Jos joisin keskiolutta niin nyt pitäisi varmaan avata yksi ja nauttia tässä katsellessa.
Mullahan alunperin piti alkaa loma viikko sitten, selittää tämän viikon huonon kelin.Ihan rapsakka lomasää Kajsnalle. Pääsee varmaan kohta jo hiihtämään.
Minä olen rakastunut
Nyt siellä laitettiin tupakiksi. Ei taida homma edetä tänään enää mihinkään.Mä otan.
Ihme ettei tota tutki lautakunta, vastaava jos tapahtuisi keskusta-alueella niin tulisi ruumiita.
Ai sen viuhkakuvan? Laita ny!Meinasin laittaa sinkkuketjussa kuvan musta juhannukselta missä hymyä riittää mutta en sitten laittanutkaan
Sylverö sekoaa, pitää ajatella viattomia naisiaAi sen viuhkakuvan? Laita ny!
Kohta aukeaa tölkki, kuka hullu ny perjantaina jotain nosturia purkaisi.Nyt siellä laitettiin tupakiksi. Ei taida homma edetä tänään enää mihinkään.
PiiämdoublejuuMikä kiulu sieltä ny sitten valikoitui?
shhhh!Näkyy yhdellä olevan jo punainen juomatölkki kädessä.