Sniffari
Äitisi valinta
Perustin uuden oman intersektionaalisen poikabändin nimeltä Herkkumutteri.
Täysin paska bändi mutta aatteessa vahva.
Täysin paska bändi mutta aatteessa vahva.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tod.näk., jos jäseninä on "korealaisia neekereitä"..irma varmaan tykkää
Nonni. Ei muuta ku sisustuslehtiin lähetät kuvia!Aika hyvä tuli.
Ja avohylly on käytännöllinen.
katso liitettä 219542
no ei ole ihan valmis, kalusteet väliaikaiset
Monesti kyllä niinkin käy, mutta nää kyllä vaihtuu.Väliaikainen, eli pysyvä?
Oon joskus nuorena lukenut koko kirjan pöntöllä, siis yhteen menoon. Oli vähän jalat puuduksissa sen jälkeen
No huh huh, nykyään jos yli 10 min ja saa tosiaan kontata pois.Oon joskus nuorena lukenut koko kirjan pöntöllä, siis yhteen menoon. Oli vähän jalat puuduksissa sen jälkeen
Työntekijä ei koskaan joudu tuollaisesta vastuuseen ellei ole erikseen annettu todistettavasti annettu ohjeita että pitää puomi ajaa sisään.Kyllähän tuollanenkin rauta poikki menee, 150 metriä jos on pituutta ja pääsee kovan tuulen voimasta sböijaamaan niin väsy sille tulee.
Sit jos on tuossa kohtaa jotain hitsauksia tms ”virheitä” niin sieltä se lähtee.
Miettinyt niidenkin aamukahvi tilannetta jotka tohonkin tapaukseen liittyy. Siis vaikkapa nosturin ohjaaja joka on illalla lähteny kotiin ja aamulla kone meressä. Varmasti on Helaakoskella tms sanottu, että puomi voi olla ylhäällä. Niinhän se on aina ennenkin ollut.
Mutta se että sanotaanko se mustaa valkoisella jossain paperissa, en usko.
”En ole sanonut että puomin voi jättää pystyyn” -työnjohtaja/pomo
Aika hyvä tuli.
Ja avohylly on käytännöllinen.
katso liitettä 219542
no ei ole ihan valmis, kalusteet väliaikaiset
No voi vittu... tohon patentti heti!Tässä paskalla istuessa voin toverille vinkata. Mun lievä obsessiivisuus ei hyväksy että paperirulla on väärinpäin telineessä ja vaimo on niin huithapeli että tunkee sen väärinpäin.
Nykyään ei tarvi hermoilla miten päin rulla on:
katso liitettä 219547