Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
FlatOutKysmys: mikä tämän annoksen nimi on?
katso liitettä 219522
Uuno Turhapuro Häpy Endkö.ei sattuis kukaan löytämään mulle sellaista vanhaa suomifilmin pätkää jossa kositaan tai riiataan naista tai vaihtoehtoisesti ollaan pyytämässä naisen isältä lupaa?
Lisää tyhmiä kysymyksiä.
Jos haluan sellaisen "autonkuljettaja" look mustan puvun niin saako sellaista dressmanista vai onko heittää jotain muuta paikkaa?
Tähän ei liity mersu eikä tennishameinen nainen, vielä ainakaan
Te kun osaatte vaikka mitä ja löydätte kaikkea niin ei sattuis kukaan löytämään mulle sellaista vanhaa suomifilmin pätkää jossa kositaan tai riiataan naista tai vaihtoehtoisesti ollaan pyytämässä naisen isältä lupaa?
Kyllä, nyt on kovat piipussa
No tätä mä just tarkoitinkin kun en itse ole sitten riparin pukua käyttänyt ja sekin on poistettu garderoopista aikaa sitten.Kyllä dressmannin puku päällä näyttää ennemmin taksikuskilta.
OisinkinOnkohan doownek humalassa?
Voisiko olla Kulkurin Valssissa? Nyt vaan katsomaan kaikki suomifilmitTe kun osaatte vaikka mitä ja löydätte kaikkea niin ei sattuis kukaan löytämään mulle sellaista vanhaa suomifilmin pätkää jossa kositaan tai riiataan naista tai vaihtoehtoisesti ollaan pyytämässä naisen isältä lupaa?
Kyllä, nyt on kovat piipussa
Oisit jäänyt peiton alle niin ei tarviaisi mitään housujaVoisiko olla Kulkurin Valssissa? Nyt vaan katsomaan kaikki suomifilmit
Jee, aamulla +11 astetta, heinäkuussa. Oli pakko laittaa housut jalkaan.
IS:n mukaan lisää bensiinin ja dieselin hinnankorotuksia saattaa hyvinkin olla tiedossa jo syksyllä.
Ööh eikös se öljy ookkaan enää halpaa?IS: Bensiinin hinta voi paikoin ylittää kaksi euroa litralta
Lol. Syksyllä bentsiini 3e/litra. Köyhille työssäkäyntivero.
Pitäiskö ite ostaa sittenkin se sähköauto työmatkalle.
Hekotellut koko aamun tätä
Mitähän aktuaalista tuossa on tapahtunut. Saman virman nosturi kaatui helmikuussa, sitäkin taidettiin tässä ketjussa ihmetellä.Aiemmin oli hienoa katsoa kun nosturilla kasattiin nosturia.
Nyt on hieno katsoa kun samaa nosturia puretaan pilleillä
150-metrinen benjihyppytorni kaatui Helsingin Kaivopuistossa – turmanosturin omistaja yllättyi: ”Ei tällaista pitäisi tapahtua”
Ajoneuvonosturin omistavan yrityksen toimitusjohtaja hämmästyi onnettomuudesta.www.is.fi
Mutta eikös se sillon kaatunu ihan käytössä. Eikä menny puomi poikkiMitähän aktuaalista tuossa on tapahtunut. Saman virman nosturi kaatui helmikuussa, sitäkin taidettiin tässä ketjussa ihmetellä.
Hommat tehty päin vittua.Mitähän aktuaalista tuossa on tapahtunut. Saman virman nosturi kaatui helmikuussa, sitäkin taidettiin tässä ketjussa ihmetellä.
Tarkemmin kun ajattelee niin tuo lienee se todennäköisin selitys.Hommat tehty päin vittua.