Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
#33rpm

8DE087C1-B45D-42D1-9F3F-5ACE58E75CBF.jpeg

Kävyistä puheenollen, joko sää sen kompuraviritelmän testasit? Oon pähkäillyt pääni puhki, että mitenkä helvetissä ne pitäisi kytkeä. En minä tiedolla mitään tee, mutta ahdistaa tämmönen epätietoisuus.
En, kun ei ole vielä sitä toista kompuraa. Itse pähkäillyt pääni puhki että hankinko toisen 50l säiliöllä varustetun ja syötän soodapuhallinta kahdella kompuralla, vai hankinko suoraan vähän isomman jossa riittää ilma.

Jos päädyn ensinnä mainittuun vaihtoehtoon, niin kytken ne niin että molemmilta tulee oma letku ja sitten soodapönttöön t-liitin.

Kai tämä oli jonkunlainen vitsi.

e: vertailun vuoksi

Tuossa kyllä sysipaskat kuvat mutta silti voi herranjumala mikä ero.
Musta on tylsä. 95% nahkasisustasta on mustaa.
Mulla oli yhdessä bemarissa sellainen melkein turkoosin värinen puolinahkasisusta ja se oli hieno, auton värikin samaa sävyä.
Nykyisessä on tylsä musta. Ja nahkapenkit on muutenkin ärsyttävät kun aamulla istuu autoon niin se kylmä nahka ei oo kiva reisille, eikä päivällä se auringossa kuumentunut.

Mikähän vit...himskatti mun nenällä taas on? Eikö allergioiden pitäs vähentyä iän mukana? Mitähän aktuaalista himskattia taas? Heinäkö se nyt kukkii?

@Kajsna Apuva.

Musta on tylsä. 95% nahkasisustasta on mustaa.
Mulla oli yhdessä bemarissa sellainen melkein turkoosin värinen puolinahkasisusta ja se oli hieno, auton värikin samaa sävyä.
Nykyisessä on tylsä musta. Ja nahkapenkit on muutenkin ärsyttävät kun aamulla istuu autoon niin se kylmä nahka ei oo kiva reisille, eikä päivällä se auringossa kuumentunut.
Musta toimii aina

Tuli mieleen toinen hirvitys joita usein näkee, eli bemareiden beigen väriset nahkasisustat. Eiiiii.

Reisiongelmaan auttaa esim se että laitat housut jalkaan.

Leffassa meno kuin huhtapupissa.

Musta toimii aina

Tuli mieleen toinen hirvitys joita usein näkee, eli bemareiden beigen väriset nahkasisustat. Eiiiii.

Reisiongelmaan auttaa esim se että laitat housut jalkaan.

Leffassa meno kuin huhtapupissa.
Housujen kanssa ei ole mitään mieltä olla ilman pikkareita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom