Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Niin kuinka vanha sinä olitkaan?

Varmaan lähestulkoon 80-v.

Omat vanhemmatkin on paremmassa kunnossa, mitattiin kerran verenpaineita meikäläisellä oli porukan korkeimmat.

E. Välilä tulee kausia että ei jaksa tehdä mitään ja siivotessakin pitää välillä huilata. Sitten on taas päiviä kuin olis teräsmies.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisi hemmetin kiva keksiä mihin välitilan lediprofiilien virtalähde on oikein piilotettu.

Tuo sisustan väri. Miksi oi miksi.

Mun mielestä hyvä sisustus.

Ei voi kuin ihmetellä, että miksi on pitänyt hieno auto pilata.

Jenkkiauto.

Koska:

1595502312129.png

Tottapuhuen voisi olla aavistuksen tummempi ruskea.

Alunperin piti olla vapaata kun tein viimeviikolla ylitöitä, sitten akuutisti kysyttiin töihin mutta onneksi viimehetkellä tuli tietoa että ei tarvetta sittenkään tulla kun tuli pari muuttujaa.

Mukavasti peiton alla vietän nyt aikaani, kävin kyllä jo salilla sekä katselemassa kenkäni ja sukkani frisbeegolf kentällä.

Mun mielestä hyvä sisustus.
Kai tämä oli jonkunlainen vitsi.

e: vertailun vuoksi

Tuossa kyllä sysipaskat kuvat mutta silti voi herranjumala mikä ero.

Tää on niin tätä. Yövuorojen välissä ei millään tuu päivisin uni, mutta nyt ku valvominen on loppu niin oon nukkunu koko päivän. Riittäis nyt sitte yöksiki vielä uni.😩

Tää on niin tätä. Yövuorojen välissä ei millään tuu päivisin uni, mutta nyt ku valvominen on loppu niin oon nukkunu koko päivän. Riittäis nyt sitte yöksiki vielä uni.😩

Heräilen ite usein yövuoron jälkeen 14-15 aikaan jos yövuoro loppuu kahdeksalta todennäköisesti yhdeksältä aamulla olen koisimassa.

Ihan elämäni ensimmäisen yön jälkeen nukuin koko päivän ja oli kuin krapulassa olisi ollut. Enää ei ole onneksi tuottanut tuskaa, tuskaa tuotti viimeksi se kun neljän yövuoron jälkeen oli kaksi vapaata ja sitten koitti aamuvuoro viikko hyi.

Kohta olis yövuorot jälleen tiedossa.

Parempi lopettaa rakentelu juurikin nyt, ei onnistu yhtään mikään. Tulipalonkin meinasin saada aikaan.

Taidan avata oluen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom