Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotain kisastudiota tai ainakin offtopicin liveseuranta pystyyn.
Mitenhän saisi toteutettua että randomitkin voisi seurata? Instaliven voisi ainakin laittaa. (nim, merki: mahtislerba82)

Kyyllä siellä ainakin maila näkyy.
Ei pysty toisen miehen mailoja katsomaan, jotain sellaista vilahtanut mutta äkkiä pitänyt laittaa pois.

Viimeksi muokattu:
Screenshot_20200722-202306_QuickPic.jpg

Mitenhän saisi toteutettua että randomitkin voisi seurata? Instaliven voisi ainakin laittaa. (nim, merki: mahtislerba82)
Täytyy koettaa seurata tilannetta ja tietysti raportoida tänne.
Tosin la aamuna on taas lähtö kohti tuntematonta, joten ei varmuutta sijainnista huutokaupan loppuhetkillä.

Auton hiekkapuhallus (lähinnä siis alaosa) ja yhden kaaren hitsaus kun ruostevauriota maksaa 150-200 euroa. Jos oon itse hionut ruostekohdat.
Koko auton ruosteiden laitto, puhallus, pohjamaalaus ja ylimaalaus sisältäen maalit maksaa 700-1000.

En viitsi tuolla hintaa itse tehdä.
Tuohan on likimain ilmaista 😳

Tilasin booztilta pikkuhousuja (ei boxereita) seittemän kappalta.

Kesä on mennyt lähes kokonaan shortsien alla kommandona. Lähinnä sen vuoksi että alushousuvaranto on ehtynyt kulumisen vuoksi. Ja tietty sen, että mukavaa kun ei purista.

Tilasin booztilta pikkuhousuja (ei boxereita) seittemän kappalta.

Kesä on mennyt lähes kokonaan shortsien alla kommandona. Lähinnä sen vuoksi että alushousuvaranto on ehtynyt kulumisen vuoksi. Ja tietty sen, että mukavaa kun ei purista.

Pitäisi löytää hyviä boksereita, halvimmissa on nopeasti reikä ja kangas muutenkin sellaista että muutaman pesun jälkeen ovat huonot jalassa.

Merinovilla bokserit voisi kokeeksi ostaa.

Pitäisi löytää hyviä boksereita, halvimmissa on nopeasti reikä ja kangas muutenkin sellaista että muutaman pesun jälkeen ovat huonot jalassa.

Merinovilla bokserit voisi kokeeksi ostaa.

Mulle ei sovi boxerit jalkaan. Käytän lyhytlahkeisia vai lahkeettomia vai mikä niiden nimi nyt onkaan. Boxerit ei tue giggels tarpeeksi ja jos sattuu olee sheivatut kivet niin liimaa reiteen kii.
Mutta laatu noissa on tärkeetä.

only-men-will-understand

Mä kuvittelin että jo pelkkä ylimaalaus olisi yli tonnin. Aikaisemmin yli 10 vuotta sitten maksoin maalauksesta 700 euroa.

Mutta hinta ei sisällä alvia :nolo:
Hinnat olet saanut tennishameessa kiimaferomonien leijuessa 10m päähän. Oli ne sen verran halpoja.

Ei ole hinnalla pilattu. Kun ois jotain asiaa sinne suuntaan, niin varaisin ja kävisin koittaan.

Tartar😍

Hinta-laatu-määrä suhde on äärimmäisen kohdallaan ja edelleen parhaat viinisetit mitä olen missään saanut. Suos erittäin koht. Tämä riittää asiaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom