Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uskaltaako miesväki uida nakkena? Vai ahdistaako ajatus vaanivasta hauesta?
Jotain kisastudiota tai ainakin offtopicin liveseuranta pystyyn.Krazin huuto loppuu 25.7 18.20 (tai uskon että jatkuu pitkään sen jälkeenkin)
Siinä onkin jo mukavasti nousuhumalassa eikä kukaan vahtimassa mitä mä huudan
Kyyllä siellä ainakin maila näkyy.Ainakin valmistaudutaan lennättämään jotain valkoista.
Mitenhän saisi toteutettua että randomitkin voisi seurata? Instaliven voisi ainakin laittaa. (nim, merki: mahtislerba82)Jotain kisastudiota tai ainakin offtopicin liveseuranta pystyyn.
Ei pysty toisen miehen mailoja katsomaan, jotain sellaista vilahtanut mutta äkkiä pitänyt laittaa pois.Kyyllä siellä ainakin maila näkyy.
Ei ole hinnalla pilattu. Kun ois jotain asiaa sinne suuntaan, niin varaisin ja kävisin koittaan.
Täytyy koettaa seurata tilannetta ja tietysti raportoida tänne.Mitenhän saisi toteutettua että randomitkin voisi seurata? Instaliven voisi ainakin laittaa. (nim, merki: mahtislerba82)
Tuohan on likimain ilmaistaAuton hiekkapuhallus (lähinnä siis alaosa) ja yhden kaaren hitsaus kun ruostevauriota maksaa 150-200 euroa. Jos oon itse hionut ruostekohdat.
Koko auton ruosteiden laitto, puhallus, pohjamaalaus ja ylimaalaus sisältäen maalit maksaa 700-1000.
En viitsi tuolla hintaa itse tehdä.
Saattaa olla hiukan tennishametta mukana noissa hinnoissa.Tuohan on likimain ilmaista
Uskaltaako miesväki uida nakkena? Vai ahdistaako ajatus vaanivasta hauesta?
Tilasin booztilta pikkuhousuja (ei boxereita) seittemän kappalta.
Kesä on mennyt lähes kokonaan shortsien alla kommandona. Lähinnä sen vuoksi että alushousuvaranto on ehtynyt kulumisen vuoksi. Ja tietty sen, että mukavaa kun ei purista.
Pitäisi löytää hyviä boksereita, halvimmissa on nopeasti reikä ja kangas muutenkin sellaista että muutaman pesun jälkeen ovat huonot jalassa.
Merinovilla bokserit voisi kokeeksi ostaa.
Mä kuvittelin että jo pelkkä ylimaalaus olisi yli tonnin. Aikaisemmin yli 10 vuotta sitten maksoin maalauksesta 700 euroa.Tuohan on likimain ilmaista
Hinnat olet saanut tennishameessa kiimaferomonien leijuessa 10m päähän. Oli ne sen verran halpoja.Mä kuvittelin että jo pelkkä ylimaalaus olisi yli tonnin. Aikaisemmin yli 10 vuotta sitten maksoin maalauksesta 700 euroa.
Mutta hinta ei sisällä alvia
Ei ole hinnalla pilattu. Kun ois jotain asiaa sinne suuntaan, niin varaisin ja kävisin koittaan.
Tartar