Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nonni taas.Siiiis onks sulla kesakoita myös varressa ihkuu
Mites tartar, kaksi ainesta ja se on siinä.Kaksi pakettia kalapuikkoja naamariin, nyt jaksaa keittää kahvia.
Harmi kun ei ollut noiden lempparilisäkettäni, salsakastiketta.
On muute siistissä kunnossa. Toi on vissiin joskus suht tuoreena kilvitetty kun on täysleveä 2.75?Krazin huuto loppuu 25.7 18.20 (tai uskon että jatkuu pitkään sen jälkeenkin)
Siinä onkin jo mukavasti nousuhumalassa eikä kukaan vahtimassa mitä mä huudan
Se kilvitys tuolle arvon tekee, ei sillä muuten olisi kuin romuraudan arvo.On muute siistissä kunnossa. Toi on vissiin joskus suht tuoreena kilvitetty kun on täysleveä 2.75?
Arvaa missä muualla...Siiiis onks sulla kesakoita myös ranteessa ihkuu
Ei uskota ellei nähdä kuvaa.Arvaa missä muualla...
Sellasia mitkä miellyttää silmää, ja rahkeet riittää!Mulle tulee kullikuume noista kuvista. En ymmärrä kulleista mitään. Millaisia kulleja naisten kannattaa katsella?
Instassa näkyy kaikki.Ei uskota ellei nähdä kuvaa.
Miten mä löydän sen?Instassa näkyy kaikki.
Törkeetä!Instassa näkyy kullikin.
Ihan on julkinen profiili. Sieltä se löytyy!Miten mä löydän sen?
Ihan on julkinen profiili. Sieltä se löytyy!
Ei minun profiilissa vedellä mitään. Mihinkään suuntaan.Onkos tämä nyt se todellinen syy miksi facebookia/instagramia vastaan on ollut näitä mainosten poisvetokampanjoita viime aikoina?
The social media advertising boycott goes global - Marketplace
The campaign to get companies to stop buying social media advertising already has support from companies like Verizon, Patagonia and Unilever.www.marketplace.org
Ainakin valmistaudutaan lennättämään jotain valkoista.Ei minun profiilissa vedellä mitään. Mihinkään suuntaan.
Instassa näkyy kaikki.