Täällä alkoikin Masterchef season: aika mones
Mekkalalevel: irma
Mästerseffin ensimmäiset 5 jaksoa voi tiivistää: "III!" "WIIII!" "ÄÄÄÄÄ!" "YEEE!"
Meniskö pelaamaan? Vai katsoisiko jonku laadukkaan taide-elokuvan? Deadpool?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä alkoikin Masterchef season: aika mones
Mekkalalevel: irma
Kuhan et mitään fisbeetä lähe heitteleen.
Nyt alta 30v ihmiset ei edes tiedä mitä on kummelit tai pulkkiset, ehkä parempi niin.
Luulen, että alta 20 v eivät tiedä.
Tykkäsittekö studio julmahuvista, vintiöstä tai ihmebantusta?
View: https://youtu.be/rShtPhMY6k4
Melkoinen otus tuo ryhävalas. Tv1 oli juuri.
Voipi olla että alan ihan oikeasti huutamaan tuota.jumalauta kuntit
Huutokaupat.com - Suomen kiinnostavin huutokauppa
Huutokaupat.com on Suomen kiinnostavin kauppapaikka. Sivustolla on jatkuvasti myynnissä monipuolinen valikoima ajoneuvoja, työkoneita, asuntoja, tontteja, työkaluja, kalusteita ja paljon muuta. Ilmoittajina toimivat tuhannet yritykset, ulosottovirastot, puolustusvoimat, kunnat ja muut julkisen...huutokaupat.com
Olis komee nähdä luonnossa.
Vesemmistoliiton kinkereihin.Olis komee nähdä luonnossa.
Etkö ole muka ehtinyt missään valasjutuissa käymään kun säntäilet ympäri maailmaa?Noista tv-ohjelmista on muuten aina vähän vaikea hahmottaa minkälasia jötkäleitä nuo vallut on.
Ihminen mittakaavana antaa mukavasti perspektiiviä.
Itse tasapainottelin saman ropleeman kanssa. Witcher 3 tökkii yllättävän paljon, joten pistin nyt lataukseen Gears Tacticsin, jos kokeilis vähän eri tyyliä.Meniskö pelaamaan? Vai katsoisiko jonku laadukkaan taide-elokuvan? Deadpool?
Etkö ole muka ehtinyt missään valasjutuissa käymään kun säntäilet ympäri maailmaa?
Olis komee nähdä luonnossa.
Jo toinen klassinen "kaverille sattui" tapaus tällä viikolla.Frendi joskus vuosikymmeniä sitten oli niin humalassa että lähti baarista aidon ryhävalaan matkaan ja teki vielä temput. Aamulla oli niin paha morkkis että hyvitykseks yöstä otti valaan kännykän kun hipsi hiljaa aamulla veks. Oli aikaa ennen findmyphoneja.
Voi olla parempi lähteä kahden ajoneuvon voimin, päästään poiskin sieltä. Ja tulee komea marssiosasto.Jos mä… kun mä ostan niin ton Krazin niin oisko WTE2 lappiin mitään
Ps. lavalla on tilaa jakamaan polttoaine kustannuksia.