Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
esimiehen

Yksikään esimies ei ole koskaan sanonut mulle mitä pitää tehdä tai mitä lääkettä määrätä. Ohjeita/suosituksia tulee "asiantuntija"järjestötasoilta, käypähoito ohjeista, ym. En nyt muista mikä potkaisi asiaa käyntiin mutta joku vuosi sitten Kela ja varmaan avi tai joku lähetti yleisen motkotuskirjeen niille jotka on kirjottanu "paljon" opiaatteja. Sitä varmaan monet pelkää... Itsehän kirjotan noin 100% leikkauspotilaista Panacodia ja saan joka vuosi motkotuskirjeitä, yhyy.

@TJJ sirdaludit on aivan mielettömän hyviä nukahtamislääkkeenä. Paljon parempia kuin mitkään imovanet tai mirtazapiinit tai muut.
Käytän vieläkin sirdaludia nukahtamiseen kun välillä ei uni meinaa tulla.

Mihinkään muuhun niistä ei olekkaan, väsyttää varmasti enemmän tai vähemmän. Johonki iskias ihan yhtä tyhjän kanssa.

Yksikään esimies ei ole koskaan sanonut mulle mitä pitää tehdä tai mitä lääkettä määrätä. Ohjeita/suosituksia tulee "asiantuntija"järjestötasoilta, käypähoito ohjeista, ym. En nyt muista mikä potkaisi asiaa käyntiin mutta joku vuosi sitten Kela ja varmaan avi tai joku lähetti yleisen motkotuskirjeen niille jotka on kirjottanu "paljon" opiaatteja. Sitä varmaan monet pelkää... Itsehän kirjotan noin 100% leikkauspotilaista Panacodia ja saan joka vuosi motkotuskirjeitä, yhyy.
Näiden pitäisi olla kokemuksen perustuvia ja asiakkaita on varmasti monenlaisia.
Viimeksi kun minulle määrättiin kipuun tavaraa reilusti en tarvinnut käytännössä ollenkaan mutta kun esim. hammas vittuili ihan urakalla niin kiittelin hammaslääkäriä reilusta puudutuksesta jonka voimin pystyn nukkumaan useamman tunnin, ei siihen muuta saanut kuin buranaa noin muuten.

Jokunen vuosi sitten joku hinausfirma sai tuollaisen kilpiin lähes sellaisenaan, toki päällirakenteet oli tehty.
Joo se lienee mahdollista kun on hyvät perustelut poikkeusluvalle, ja hinausvirmassa sellaiset on varmaankin keksitty.

Muuten menee kavennushommiksi. Eikä siinä kyllä mitään järkeä ole.

Näiden pitäisi olla kokemuksen perustuvia ja asiakkaita on varmasti monenlaisia.

No daa.. Siksi "noin 100%", ehkä 1-2 kuukaudessa saa jotain muuta kun joko esim se panacod ei ole tehonnut (kuten sinulla), tai haittavaikutuksia tullut tmsjneetc.. Kaikkien kanssa asia tietenkin keskustellaan, yleensä minun leikkauksista kotiutuu Burana+Panacod reseptin kera.

Koko päivä hihattomassa.
Eipä vähän palaneet neitseelliset olkapäät/-varret.

Mihin vaivaan pirtua yleensä kirjoitetaan?
Jos on päällä

8ec31025.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom