Doctor feelgood
VIP
”Vastahakoinen” henkilö pelastettiin Tammerkoskesta aamuyöllä
Uiskentelijan öinen retki keskeytyi.
www.iltalehti.fi
Joksu ollut yöuinnilla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä sun mielestä olisi moiselle kohtuullinen maksimihinta?Voi olla parempi lähteä kahden ajoneuvon voimin, päästään poiskin sieltä. Ja tulee komea marssiosasto.
Tulivat keskeyttämään.”Vastahakoinen” henkilö pelastettiin Tammerkoskesta aamuyöllä
Uiskentelijan öinen retki keskeytyi.www.iltalehti.fi
Joksu ollut yöuinnilla
Toi on kilvissä, pitäisi olla kai nyt melkoinen operaatio moinen.Mitäs noille krazeille piti tehdä, että sai kilpiin. Onko jotain kummempaa?
Suurin työmaa on se että ne on noin 280 leveitä. Siitä pitäis ottaa 20cm pois. Ja levein kohta on kai etuakseli.Mitäs noille krazeille piti tehdä, että sai kilpiin. Onko jotain kummempaa?
Mun mielestä? Henk koht olisin valmis maksamaan tuollaisesta neuvostovalmisteisesta kuormurista 2k.Mikä sun mielestä olisi moiselle kohtuullinen maksimihinta?
Itse jos tekee ihan kaiken niin tuo lähtöhinta raakileesta 2ke on varmaan ihan ok joka vastaa romuraudan hintaa mutta jos on valmiiksi saatu kilpiin niin vaatii kuitenkin aikaa/rahaa/vittupilluperkelettä sen verran että sille voi laskea tosi paljon hintaa.Mun mielestä? Henk koht olisin valmis maksamaan tuollaisesta neuvostovalmisteisesta kuormurista 2k.
Mutta eiköhän tuo sinne 10-15k tienoille nouse ihan helposti. Tuntuu jengillä olevan ylimääräistä rahaa kun huutokauppahintoja seuraa.
Onhan se niinkin. Ja sehän ei ole hullu joka pyytää.Itse jos tekee ihan kaiken niin tuo lähtöhinta raakileesta 2ke on varmaan ihan ok joka vastaa romuraudan hintaa mutta jos on valmiiksi saatu kilpiin niin vaatii kuitenkin aikaa/rahaa/vittupilluperkelettä sen verran että sille voi laskea tosi paljon hintaa.
En taas muista ihan kaikkea mutta aikanaan on ollut erilaista erikoiskuljetuskalustoa 3000mm leveänä joilla vaikka mitä rajoituksia ja sitten tuli lisäksi EU joka vaati siirtymäajalla max. leveys 2550mm kun aiemmin 2600mm.Koitin vähän selvittää mikä ongelma Krazin kilvettämisessä on.
Liika leveys.
Ei ole kai montaa kilvissä sekä törmäsin tornariin, että trafi laittanut aikoinaan ukaasin konttoreille, että moisia veheksiä ei tarvitse enään päästää tienpäälle. Jopa siirtokilvistä luki, että ei myönnettäisi. Jossain taas luki että myönnetään.
Joka tapauksessa, leveys on ongelma.
Käytän vieläkin sirdaludia nukahtamiseen kun välillä ei uni meinaa tulla.
Mihin vaivaan pirtua yleensä kirjoitetaan?
Omaan hyvinvointiin.
Sanat: Traktori + levikepyörät.Hiekoittava tai auraava traktori Krazista :D
https://www.koneviesti.fi/tekniikkaa-tietoa/artikkeli-1.1107809
40 km/h yli 2,6 metriä leveällä traktorilla
Lakimuutoksissa traktorin nopeudet pysyivät isossa kuvassa ennallaan, suurin muutos nähtiin niissä tapauksissa, joissa traktorin leveys on esimerkiksi levikepyörien tai traktoriin kytketyn työkoneen vuoksi yli 2,6 metriä. Tästä eteenpäin yli 2,6 metriä leveän traktorin tai traktorin ja työkoneen yhdistelmän suurin sallittu nopeus on 40 km/h. Nopeusrajoitusta ei kuitenkaan sovelleta tienpidossa käytettävään traktoriin, eli aurata ja hiekoittaa saa jatkossakin yli 40 km/h, mikäli tarvetta on.
Ei liity ryhävalaaseen, mutta itse vuosia sitten pääsin vahingossa uiskentelemaan kahden kaskelotin kanssa. Oli kyllä aikanaan kunnioitusta herättävä kokemus. Tapahtumapaikka Atlantilla Azoreiden hoodeilla.Noista tv-ohjelmista on muuten aina vähän vaikea hahmottaa minkälasia jötkäleitä nuo vallut on.
Ihminen mittakaavana antaa mukavasti perspektiiviä.