Doctor feelgood
VIP
Nasulla kun kulkisi talvella työmatkat, niin saisi katseita varmasti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole ei, mutta mietin saisiko sitä millään muutoskatsastettua traktoriksi.Sanat: Traktori + levikepyörät.
Niitä ei ole kratzissa.
Ei liity ryhävalaaseen, mutta itse vuosia sitten pääsin vahingossa uiskentelemaan kahden kaskelotin kanssa. Oli kyllä aikanaan kunnioitusta herättävä kokemus. Tapahtumapaikka Atlantilla Azoreiden hoodeilla.
mm. Kuorma-auton voi muuttaa työkokeeksi mutta rajoittaa aika paljon.Ei ole ei, mutta mietin saisiko sitä millään muutoskatsastettua traktoriksi.
Jep, tämä oli ihan perus delfiiniuinti, johon pukkasi pari vähän isompaa kuokkavierasta ☺Nättii.
Kyllä on eroa kuin yöllä ja päivällä kun mulla oli joku hikinen soundbar ja nyt sain hoitoon tuollaisen hienon Heoksen vekottimen.
Negative.Onko siikkeri valmistanut hirven osso buccoa? Jos kyllä niin oliko 3h odottamiseen arvoinen juttu.
Auto on nykyään ainut paikka missä voi kovaa kuunnella. Ei mulla omassa autossa poppeja ole mutta joskus pääsen liukumaan sellaiseen missä on.Kyllä joskus hurjana teininä vaan rakasti kun autossa oli ihan semi hyvä äänentoisto, pysty vaa ajella ja kuunnella musaa ns. kovaa eikä häirinyt naapureita.
Kahvia ja ei puikkohommia, kohta ajelee i Hango.
Ei haittaa vaikka uikkarit unohtus kun huomasin että siellä on nakkerantakin
No hö.Harmi kun just lähdin kotoa. Muuten olisin voinut tulla tien varteen morjestaa kun ajat ohi.
E: Joudun taas tyytymään repsikan paikkaan.
Mikäs?tuollaisen hienon Heoksen vekottimen.
Kyllä mä tykkään vielä aikuisenakin että autossa on hyvä äänentoisto.Kyllä joskus hurjana teininä vaan rakasti kun autossa oli ihan semi hyvä äänentoisto, pysty vaa ajella ja kuunnella musaa ns. kovaa eikä häirinyt naapureita.