Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Aika nopiaan kasvaa tuo Berni. Näiden kuvien välillä on noin 2,5 viikkoa.
IMG-20200716-WA0000.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kohta puolet kesälomasta törsätty tekemättä mitään.

Päätin aloittaa jostakin niin ensimmäinen silmiin osunut homma on saranoiden pistäminen seinään. Homma jota inhoan suuresti, aina menee milli pari vinoon.

Minä join eilen lasillisen valkoviiniä, yhden oluen ja sangrian. Olen edelleen lähes toimintakyvytön.

Tänäänkin on lähdettävä kaverin kanssa terassille, vaikka haluaisin vain maata soffalla ja syödä jotain vuohenjuustoa sisältävää. Liian paljon ollut sosiaalista toimintaa tällä viikolla.

Oispa tissejä.

Tisseillä maailmasta tulisi parempi paikka.
Ei politiikkaa, katseltais vain tissejä.
Ei tahallaan väärinymmärtämistä, pelkät kauniit tissit.
Ei nee.. mustien sortoa vaan tissit.
Ei intersektuaalista feminismiä, ihan vaan tissit. (tässä kohtaa pitää tarkentaa, miehillä ei ole tissejä)

Hyvistä tisseistä tykkää kaikki: niin miehet, naiset, sukupuolettomat ja kaiken maailmaan transistorit ja himofrodiitit.

Aloitetaanko maailmanparantaminen?

Oispa tissejä.

Ei intersektuaalista feminismiä, ihan vaan tissit. (tässä kohtaa pitää tarkentaa, miehillä ei ole tissejä)

Hyvistä tisseistä tykkää kaikki: niin miehet, naiset, sukupuolettomat ja kaiken maailmaan transistorit ja himofrodiitit.

Mä kyllä ihailen tissejä ja tissivakoa päivittäin.

Kohta voisi mennä ostaa olutta ja jäädä hakkaamaan F5 näppäintä.
Mulla alkaa olemaan instassa ihan epäilyttävää kuvamateriaalia, ei mitään sellaista vaan enempikin stuertti/parturikampaa kamaa :)

Oispa tissejä.

Oodi tisseille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom