Löysin! Just sain piiras aineet kasaan ja itseasiassa hetki sitten söin viimeisen palan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löysin! Just sain piiras aineet kasaan ja itseasiassa hetki sitten söin viimeisen palan!
Luin ensin, että elävän kuolleen. Täsmää kyllä tohtoriin.Aina sataa.
Josko pistäs jonku elävän kuvan pyörimään.
Luin ensin, että elävän kuolleen. Täsmää kyllä tohtoriin.
Mulla on vain ex-rouva ja hellu.Mä oon selkeästi tullut sen verran vanhaksi että tykkään kun rouvitellaan. Mun mies puhuu musta aina rouvana. Jotenkin se tuntuu arvokkaalta tjsp.
Eiku, että pistät moisen pyörimään. Ihan omalla voimallaan. Helppoa, kun sen osaa.Henkisesti kuollut, fyysisesti elävä. Tsek.
Vaatteet päälle ennen lähtöä...Prkl kun liikaa uutisia lukenut punkeista. Vähän tekisi mieli mennä poimimaan mustikat, mutta jos palkaksi saa jonkun borrelioosin tai aivokuumeen niin voi ny V.
Jos ennen oli jokin oikeasti paremmin, niin mettässä sai mennä ilman pelkoa punkeista..
Tulipa varsin tsekattua myyjän kaikki 43 ilmoitusta, olihan siellä muutama mielenkiintoinen, kaikissa vain hinnassa lipsahtanu pilkku pykälän verran oikealle...
Jotenkin luulen että tuon 100e pyyntihinnan perään voi laittaa vielä nollan jos oikea ostaja osuu kohdalle.Tulipa varsin tsekattua myyjän kaikki 43 ilmoitusta, olihan siellä muutama mielenkiintoinen, kaikissa vain hinnassa lipsahtanu pilkku pykälän verran oikealle...
Älä huoli, ylihuomisen jälkeen on enää kaksi yötä niin taas maanantai.Enää kaksi aamua viikonloppuun! Tältä päivältä jopa perumisia tullut, joten mahdollista päästä ajoissa pois!
Millainen kakku luvassa?Minä lähden nyt luostariin!
Millainen kakku luvassa?
Mutta, että minkä pitunen vierailu. Vuosi, viisi vai jopa kymmenen?Nyt kilvoitellaan ankarasti pelkällä vedellä ja leivällä.
Prkl kun liikaa uutisia lukenut punkeista. Vähän tekisi mieli mennä poimimaan mustikat, mutta jos palkaksi saa jonkun borrelioosin tai aivokuumeen niin voi ny V.
Jos ennen oli jokin oikeasti paremmin, niin mettässä sai mennä ilman pelkoa punkeista..
Mutta, että minkä pitunen vierailu. Vuosi, viisi vai jopa kymmenen?
Pitkät lahkeet ja punkkitarkastus ku tuut sisälle, sillee me koiranomistajat vältytään noilta tautiloisilta.