Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

Liitteet

• A32E6D63-A9A2-4203-A624-4CB335AB74F0.jpeg
    A32E6D63-A9A2-4203-A624-4CB335AB74F0.jpeg
    140,9 KB · Katsottu: 57
  • 3A792FE3-1D4E-4363-B1FC-548135327A07.jpeg
    3A792FE3-1D4E-4363-B1FC-548135327A07.jpeg
    125,9 KB · Katsottu: 61
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Prkl kun liikaa uutisia lukenut punkeista. Vähän tekisi mieli mennä poimimaan mustikat, mutta jos palkaksi saa jonkun borrelioosin tai aivokuumeen niin voi ny V.
Jos ennen oli jokin oikeasti paremmin, niin mettässä sai mennä ilman pelkoa punkeista..
Vaatteet päälle ennen lähtöä...

Tulipa varsin tsekattua myyjän kaikki 43 ilmoitusta, olihan siellä muutama mielenkiintoinen, kaikissa vain hinnassa lipsahtanu pilkku pykälän verran oikealle...
Jotenkin luulen että tuon 100e pyyntihinnan perään voi laittaa vielä nollan jos oikea ostaja osuu kohdalle.

Kaveri tuli myös Riikasta ja se toi mulle nyt 2 litraa viskiä. Toisen ainakin piilotin itselleni, ehkä piilotan toisenkin. Mulle reilun kahden vuoden piilopullot.

Prkl kun liikaa uutisia lukenut punkeista. Vähän tekisi mieli mennä poimimaan mustikat, mutta jos palkaksi saa jonkun borrelioosin tai aivokuumeen niin voi ny V.
Jos ennen oli jokin oikeasti paremmin, niin mettässä sai mennä ilman pelkoa punkeista..

Pitkät lahkeet ja punkkitarkastus ku tuut sisälle, sillee me koiranomistajat vältytään noilta tautiloisilta.

Pitkät lahkeet ja punkkitarkastus ku tuut sisälle, sillee me koiranomistajat vältytään noilta tautiloisilta.

No mutta entä jos punkki löytyy! Pyörryn kauhusta. Jos sen vapauttaa luontoon, niin tulee tuhat punkkia lisää ja minä en oikein pysty listimään mitään. Nytkin olen jahdannut idioottikärpästä kolme päivää saadakseni sen takaisin ulos :mad: :nolo:

Suositut

Back
Ylös Bottom