Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No mutta entä jos punkki löytyy! Pyörryn kauhusta. Jos sen vapauttaa luontoon, niin tulee tuhat punkkia lisää ja minä en oikein pysty listimään mitään. Nytkin olen jahdannut idioottikärpästä kolme päivää saadakseni sen takaisin ulos :mad: :nolo:
Sitten sä poltat sen punkin.

Muistakaa, että punkkeja on ollut jo miljuunia vuosia. Niillä on oma paikkansa systeemissä. Ei ole turhia ne.

Joten sinänsä Sylvin toiminta on hyvästä.

Viikonloppuna vois olla jo poimittavissa

REr2t3tr9.jpg

Valamoon nyt ensin ja jos kaveri jaksaa, niin käydään myös Lintulassa. Valamossa tuli wanhaan hyvään aikaan oltua paljon eli itselleni tuttu ja rakas paikka.

Voi viepä mun puolesta kukkasia isotädin haudalle, jos Lintulaan menette. Pitäis varmaan joskus itsekin siellä mennä käymään ja katsomaan onko paikka muuttunut yhtään.🤔

En tiedä pitäskö myöntää, että itekin kävin aikanaan salilla ja mm. kyykkäsin crocseissa :D ja salin lattiakin on semmosta vähän kuitenkin joustavaa palalattiaa.

Sukkasilteen kyllä viime vuodet. Ois mulla ite asiassa jotkut koriskengätkin salikengiksi, mutta ei oo tullu käytettyä..

muoks. salihan kiinnostaa edelleen yhtä paljon kuin haarukan tökkiminen pistorasiaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom