Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pitkät lahkeet ja punkkitarkastus ku tuut sisälle, sillee me koiranomistajat vältytään noilta tautiloisilta.
Koiranomistaja minäkin, mutta onnistuttu välttämään punkit aika hyvin, kun ei ihan pahimpaan pöpelikköön mene. Välttelen semmosta pitkää heinikkoa ja tallustan vain polkuja pitkin.
Koira olisi luonnollisesti eri mieltä reittivalinnoistani ja jahtaisi lintuja pitkin pusikkoja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaatteet päälle ennen lähtöä...
Tästä tulikin mieleen. Mikä vaivaa ihmisiä, jotka pukeutuvat näillä helteillä kuin olisi melkein jo talvi? Ei se kesä nyt vielä ole ohi, vaikka pahimmat helteet hetkeksi loppuikin.
Uimarantakin ihan tyhjä. Vesi 19 ja ilma 23. Mutta saapahan rauhassa olla itte, että ei haittaa.

Tästä tulikin mieleen. Mikä vaivaa ihmisiä, jotka pukeutuvat näillä helteillä kuin olisi melkein jo talvi? Ei se kesä nyt vielä ole ohi, vaikka pahimmat helteet hetkeksi loppuikin.
Uimarantakin ihan tyhjä. Vesi 19 ja ilma 23. Mutta saapahan rauhassa olla itte, että ei haittaa.
Mua ainakin palelee. Tekee mieli pukea villapaita töihin mutta sitä en sentään tee.
Takassakin oon pitänyt tulta jo kaksi kertaa heinäkuussa.

Ite vähän saman tyylistä ihmetellyt, niin osallahan voi olla ihan joku lääkitys jonka takia pukeutuvat isosti vaikka hellettä pukkaisi.

Ei siis varmaan liity nyt siun ihmettelyyn mitenkään, mutta tuli vaan mieleen :D

Ite vähän saman tyylistä ihmetellyt, niin osallahan voi olla ihan joku lääkitys jonka takia pukeutuvat isosti vaikka hellettä pukkaisi.

Ei siis varmaan liity nyt siun ihmettelyyn mitenkään, mutta tuli vaan mieleen :D
Niin, voit olla oikeassa. Ja Rädyn Seppokin aina takki päällä kun muuten särkisi joka paikkaa. Vai mikä se syy nyt olikaan.

Milloinkahan sitä oppisi, että kaikki pitää suunnitella etukäteen. Ei mitään extempore ostoksia.

Sain päähäni hankkia viiloille lokerikon etteivät vello muiden kalujen seassa.

viila.jpg

Niin, voit olla oikeassa. Ja Rädyn Seppokin aina takki päällä kun muuten särkisi joka paikkaa. Vai mikä se syy nyt olikaan.

Toki osalla voi olla ihan kylmä muutenkin jne.

Tästä just juttelin erään tyypin kanssa niin oiskohan hän sanonut että joku skitsofrenia lääkitys voi aiheuttaa moista.

Mutta oon kyllä ite niin perkeleen ilonen että helteet on varmaan kohta ohi. Meillä 11 vuotias rottweiler koiruli, nii sen puolesta lähinnä, mutta kyllä miullekkin pullukkana viileempi keli maistuu!

Toki osalla voi olla ihan kylmä muutenkin jne.

Tästä just juttelin erään tyypin kanssa niin oiskohan hän sanonut että joku skitsofrenia lääkitys voi aiheuttaa moista.

Mutta oon kyllä ite niin perkeleen ilonen että helteet on varmaan kohta ohi. Meillä 11 vuotias rottweiler koiruli, nii sen puolesta lähinnä, mutta kyllä miullekkin pullukkana viileempi keli maistuu!
Lämpö kyllä helpottaa mulla ainakin suurta osaa kipuja ja lihakset ei mene niin jumiin.
Myöskin kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuttaa palelua ja tiputtaa ruumiinlämpöä jopa 35 asteeseen.

Lämpö kyllä helpottaa mulla ainakin suurta osaa kipuja ja lihakset ei mene niin jumiin.
Myöskin kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuttaa palelua ja tiputtaa ruumiinlämpöä jopa 35 asteeseen.

Joo kyllä noita syitä on monia. Osa ihan luonnostaan jo palelee.

Ite oon enempi semmonen että mielelläni vähän kylmissäni koko ajan.

En tiedä pitäskö myöntää, että itekin kävin aikanaan salilla ja mm. kyykkäsin crocseissa :D ja salin lattiakin on semmosta vähän kuitenkin joustavaa palalattiaa.

Tuli yht'äkkiä mieleen, hotellin gymillä Meksikossa oli kenkäpakko ja nimenomaan varpaiden piti olla piilossa. Tietenkin kun suomen kelistä paikalle niin ihan järkeviä popoja ei ollut. Joten neopreeniset sukelluskengät jalassa jumpalle. :X3:

Olen käyttänyt automobiilin penkinlämmitintä aivan liian usein heinäkuussa. e: varmaan useammin kuin penkin: jäähdytintä.

Viimeksi muokattu:
Joo kyllä noita syitä on monia. Osa ihan luonnostaan jo palelee.

Ite oon enempi semmonen että mielelläni vähän kylmissäni koko ajan.
Mulla niska vetää jumiin jos palelen, mutta jalat kestää kylmää aika hyvin. Minihameella voi mennä talvellakin mutta niska/hartiat pitää olla lämpimässä.

Olin viime yönä @Finnlady llä kylässä. Siellä oli muitakin harmillisesti. Ja siellä oli myös naispuolinen kämppis, joka testaili satisfieria itseensä peiton alla piilossa. Harmillisesti heräsin ennen lopputulemaa.

Siis kuulostaa ihan talvelta 2018-2019 :LOL:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom