Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos tää niitä pelejä, joita porukka pelaa vaan kimpassa? Vai onko tuo yksinpelikampanja pelaamisen arvoinen?
Kyllä se kampanjakin tulee yleensä pelattua läpi ennen multiplayeriin siirtymistä. Tää uusin Modern Warfare tais olla eka missä en malttanu sitä yksinpeliä pelata alkua pidemmälle.. kyllä se suola on nimenomaan siinä multiplayerissä.

Onkos tää niitä pelejä, joita porukka pelaa vaan kimpassa? Vai onko tuo yksinpelikampanja pelaamisen arvoinen?
Kimppamoodi verkon yli on sen parasta antia, paitsi kun vastassa on joku 12v superteurastaja joka ampuu lonkalta pään irti puolen kilsan päästä n. 5 sekuntia pelin aloituksen jälkeen. Tämä kun toistuu pari kertaa niin on hetkiä jolloin saa lähteä taas ohjainkauppaan.
Yksinpeli toki kertaalleen pelattu läpi.
E: ja mulla ei ole mitään kavereita pelissä (eikä muutenkaan) kun junnu pelaa samalla Nickillä.

Itellä kans varmaan se puoli vuotta taukoa. Toissapäivänä kokeilin (tuntien päivitysmaratonin jälkeen), ja eihän siitä tullu yhtään mitään..
Voiskin laittaa päivityksen pyörimään kun pääsee himaan, sitten kun iskee se into pelaamiseen niin aivan äärettömän mukavaa huomata että latausaikaa palttiarallaa 5 tuntia.

Annan luvan lyödä itseäni turpaan, jos väittelen vielä joskus Miken kanssa.
Ehkä tämä motivoi, etten osallistu väittelyihin enää jatkossa.
Mites se vanha sanonta menikään väittelyistä. Hmp.

Voiskin laittaa päivityksen pyörimään kun pääsee himaan, sitten kun iskee se into pelaamiseen niin aivan äärettömän mukavaa huomata että latausaikaa palttiarallaa 5 tuntia.
Niin ja sitten kun se päivitys on tehty, ja käynnistät sen pelin, niin multiplayeria varten pitää vielä ladata erillinen päivitys... ffs

Suosittelen, saa sen dopamiinipiikin sieltäkin, tutkitusti... juuri aiheesta täs nettisivistänyt itseäni viikon ajan.
No just sen takia mietin että vois pelata taas ja jättää noi titaanilonkat keskenään linkuttamaan mutta jostain pitäisi kyllä niitä kiksejä saada edes vähän.

Töiden päälle fillarointi + jäätelö. Sen jälkeen Witcher 3. Ostin tommoisen ohjaimenkin ja sain sen kertaalleen linkitetyksi PC:hen, mutta nyt tuo wireless adapteri ei suostu enää toimimaan..

Liikaa nappuloita näppiksellä. Eihän taistelun tuoksinassa pitäs joutua miettimään, että mistäs mää nyt sainkaan sen jonkun tavaran - liikkeen - mitä hyvänsä..

Annan luvan lyödä itseäni turpaan, jos väittelen vielä joskus Miken kanssa.
Ehkä tämä motivoi, etten osallistu väittelyihin enää jatkossa.
Ymmärrän.

Jonkun kanssa väittely on enenmänkin omien ajatusten haastamista. Toisten kanssa se taas on tyhjänpäiväistä jankkaamista josta ei tule hevon helvettiä, koska vastapuoli on oikeassa kaikesta - omasta mielestään.

jostain pitäisi kyllä niitä kiksejä saada edes vähän.

Otan tästä aasinsillan ja sekoonnun keskusteluun. Uudet ja "uudet" harrastukset, ne on elämän suola. Ennakkoluulottomasti vaan jotain aivan laatikon ulkopuolelta.

Itellä on se periaate että jokaiselle vuodenajalle pitää löytyä mielekästä tekemistä kelistä riippumatta. Kaapit ja varasto ihan pullollaan varusteita joka lähtöön mutta aina löytyy se juttu mistä saa hyvät fiilikset. Välillä menee kyllä ihan naurettavuuksiin mutta vitut! Esim. katselin netflixistä näitä elämäntapaintiaanien urheilusta kertovia dokkareita niin siinä meni yön tunteina vapaasukellus räpylät ja maski tilaukseen :giggle:. Vanhan triathlon märkäpuvun kanssa mukavaa puljaamista järvessä. Nyt olen suunitellut että pitäsikö hitto soikoon askarrella syksyllä puukko appiukon "pajalla". Sillä olis tilaa, pelit ja vehkeet. Siinä mielessä helpottavaa kun nämä omat kiksit on kuitenkin suhteellisen edullisissa rajoissa, ei ole mielitekoja panssarivaunuihin, rynnäkkötykkeihin, ylipäätään mihinkään pärinä vehkeisiin. Olen ymmärtänyt että joillain miesoletetuilla on tämä(kin) ongelma. Saattaneen sitä rahulia kulua eritavalla?

Tuosta pelaamisesta vielä että se on jännä juttu miten itellä loppui konsoliin kiinnostus kuin seinään siinä lasten syntymän tienoilla. Vaikka nyt olisi aikaakin niin tuntuu jotenkin ihan tyhmältä istua vako hiessä ruudun edessä kun voisi tehdä jotain. Tosin tehtiin jo juniorin kanssa sopimus että jos uusi xbox tulee loppuvuodesta ja Halo saaga jatkuu niin pelataan se läpi yhdessä olkkarin isolta ruudulta.

Otan tästä aasinsillan ja sekoonnun keskusteluun. Uudet ja "uudet" harrastukset, ne on elämän suola. Ennakkoluulottomasti vaan jotain aivan laatikon ulkopuolelta.

Itellä on se periaate että jokaiselle vuodenajalle pitää löytyä mielekästä tekemistä kelistä riippumatta. Kaapit ja varasto ihan pullollaan varusteita joka lähtöön mutta aina löytyy se juttu mistä saa hyvät fiilikset. Välillä menee kyllä ihan naurettavuuksiin mutta vitut! Esim. katselin netflixistä näitä elämäntapaintiaanien urheilusta kertovia dokkareita niin siinä meni yön tunteina vapaasukellus räpylät ja maski tilaukseen :giggle:. Vanhan triathlon märkäpuvun kanssa mukavaa puljaamista järvessä. Nyt olen suunitellut että pitäsikö hitto soikoon askarrella syksyllä puukko appiukon "pajalla". Sillä olis tilaa, pelit ja vehkeet. Siinä mielessä helpottavaa kun nämä omat kiksit on kuitenkin suhteellisen edullisissa rajoissa, ei ole mielitekoja panssarivaunuihin, rynnäkkötykkeihin, ylipäätään mihinkään pärinä vehkeisiin. Olen ymmärtänyt että joillain miesoletetuilla on tämä(kin) ongelma. Saattaneen sitä rahulia kulua eritavalla?

Tuosta pelaamisesta vielä että se on jännä juttu miten itellä loppui konsoliin kiinnostus kuin seinään siinä lasten syntymän tienoilla. Vaikka nyt olisi aikaakin niin tuntuu jotenkin ihan tyhmältä istua vako hiessä ruudun edessä kun voisi tehdä jotain. Tosin tehtiin jo juniorin kanssa sopimus että jos uusi xbox tulee loppuvuodesta ja Halo saaga jatkuu niin pelataan se läpi yhdessä olkkarin isolta ruudulta.
Itsellä olisi periaatteessa halua, kykyjä sekä resursseja tehdä vaikka mitä mutta ei vaan saa aikaiseksi.
Sitten jos on joku toinen joka sanoo että mennään nyt niin kyllä mä lähden ja teen ihan mielellään mutta omatoimisesti ei vaan tapahdu mitään.
Paitsi sitten kun se moodi sattuu päälle niin sattuu ja tapahtuu eikä varmaan ole sellaista mikä estäisi sen.

Mä ostin pleikka kolmosen kun mulle tehtiin vasektomia ja tiesin että on viikko makoilua. Sinä aikana pelasin gta:n läpi ja kun viikko oli mennyt niin pelaamiset loppui. Meni varmaan 1,5 vuotta ja innostuin taas kun talvella ihan kuollutta ja pelasin ehkä kuukauden verran ja taas hyllylle. Viime talvena taas hakkasin sitä lomaillessa mutta kun into loppui niin nyt puoleen vuoteen ei ollenkaan pelaamista.

Niinhän tuo menee lähes kaikkien harrastusten kanssa, että välillä kiinnostaa tehdä jotain toista toisen sijaan. Itellä on onneksi sen verran laaja kirjo kiinnostuksen kohteita lukemisesta soittamiseen, fillarointiin, saliin, pelaamiseen, biljardiin, kiekonheittoon jne jne., että huonossa jamassa on kupoli, jos mitään noista ei kiinnosta tehdä.

Vuosikausia oli treeniä 4-6 kertaa viikkoon niin ei siinä ihan hirveästi jäänyt kuin viikonlopuille aikaa muihin harrastuksiin. Talvella olisi toki aikaa mutta ei vaan saa yksin aikaiseksi lähteä tekemään oikein mitään. Pitäisi saada edes tuo treenimoodi nyt taukoilujen jälkeen takaisin.
Mulla meinas vetästä vati ihan jumiin kun oli liikaakin kaikkea työhön liittyvää eikä 1.5 vuoteen pitänyt oikein lomaa ja sitten kaikkea muuta shitiä siihen päälle. Luulen että on vieläkin jotain työuupumuksen jämiä jäljellä vaikka nyt ei tarvii oksentaa vitutuksesta töihin lähtiessä.
Kunhan tässä saa vedettyä ensi talven huilit niin eiköhän tässä taas elämä voita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom