Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sohvalle. Kannattaa muuten hommata kihti. OIi ns. vitun kipeä varvas viime yönä, kun meikäläisellä tuo vaikuttaa suuttuvan jostain syystä nimenomaan jauhelihasta (ja varmaan, jos kuumalla ei juo riittävästi).

Eipä ookkaan kyllä taas kuukausiin ollut mitään. Vielä kun painoa sais enemmän veks, niin vois pysyä vielä paremmin poissa.

Päivän kohokohta oli, kun löysin kantahaun kautta kirjauksen, jossa sanottiin kaunistelematta "...vatsavaivoja ja on päästävä paskalle.". Hieman nauratti. Onneksi asiakas ei ollut enää paikalla.

Omista papereista? :rolleyes:

Muistan kans lämmöllä ensiapukäynnin tekstiä "tulee ensiapuun paskalle".

Omista papereista? :rolleyes:

Muistan kans lämmöllä ensiapukäynnin tekstiä "tulee ensiapuun paskalle".
Luvan kanssa kävin vieraissa!

Muutenkin törmää välillä hassuihin. Joskus jäsenkorjaaja pohtinut kipukynnystä nostavan lääkityksen tarvetta, koska kipukynnys korkea jo valmiiksi ja asiakas mahdollisesti loukkaa itseään, jos ei aisti kipua. Yritäpä siinä sitten kroonista kipua hoitaa.

Muutenkin törmää välillä hassuihin. Joskus jäsenkorjaaja pohtinut kipukynnystä nostavan lääkityksen tarvetta, koska kipukynnys korkea jo valmiiksi ja asiakas mahdollisesti loukkaa itseään, jos ei aisti kipua. Yritäpä siinä sitten kroonista kipua hoitaa.

Näistä ei oikein tiedä pitäisikö itkeä vaiko nauraa..

Auto kävi huollossa, pelkkä moottoriöljy 108e. Voi moro.

Hallin puolella oli nosturilla 997. Hopeanharmaa, mustat (tai ainakin hyvin tummat) vanteet ja keltaiset satulat.

Ihan asialliselta näytti.

Mä käytin kahta autoa pajalla, toiseen vaihdettiin öljyt ja toisen käsijarrun jotkut systeemit oli irti (nauhat? Jouset?) ja mun autonkorjaaja teki 2 h töitä ja maksoin sille 70 e.

kuntit voivat jättää sitten ylläolevaan viestiin kommentoimatta, pidetään keskustelu asiallisena

Toivottavasti ei tarvi heti jarruremppaa. Ei taida 5-numeroa riittää hintalappuun.

eikös niiden pitäisi kestää auton ikä

näin ainakin olen ymmärtänyt, ainakin normaalissa maantieajossa, ratahommat ehkä erikseen
vai oliko ne keltaiset keraamiset?

olen ainakin tavannut pitkästi päälle 100tkm ajetun Q7 keraamisilla: levyissä ei naarmuakaan, kuin pakasta vedetyt

Ehdota kannabista. Ei lääke-, vaan sitä aitoa :LOL:
Ei lääkkeenä eikä muuten. Saattais tulla palautetta asian osalta!
Näistä ei oikein tiedä pitäisikö itkeä vaiko nauraa..
Mä hymyilen pikkusen, nyökyttelen, "mmmmm". Toimii monessa tilanteessa. Välillä on erittäin hämmentäviä ajatuksia asiakkailla joko oman pohdinnan pohjalta tai jonkun ns. ammattilaisen kommentoinnin ansiosta.

Vihtula sentään, meinasi reissu Latviaan mennä reisille kun järjestetylle reissulle ei tullut tarpeeksi osallistujia. Hoidin jutut itse niin säästi toistasataa per lärvi. Tosin paattimatka jäi nyt välistä kun oli empiessä ehtinyt ilmeisesti täyttymään, joutuu siis menemään linja-autolla Tallinna-Riika välin mutta saapahan taas hiukan tuntumaa rahvaan elämään.

Kunhan bussia ei aja kuka tahansa mustantorin tatuoitu nahkatakkiin pukeutunut Ragnar niin matka voi mennä ihan mukavasti linja-autollakin.

Suorittaisin mielummin Tallinna - Riika siirtymän junalla.

Mitähän tulisi jos yrittäisi itse kyniä niskavillat kahden peilin avustuksella?

kuntit voivat jättää sitten ylläolevaan viestiin kommentoimatta, pidetään keskustelu asiallisena
"Ois siihen hyvä saaha seitkyt euroo kylkeen"

Pitäisi kyllä hankkia joku 80-luvun tojota ja ajella sillä. Huollotkin vois tehdä itse.

”Seinäjoen Mallaskosken teatteriterassilla nähdään tänä kesänä improvisaatiota. Teatteriterassi avautuu heinäkuussa Improaalto-ryhmän esityksillä.”

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom