Salille vai sohvalle, kas siinä kysymys.
Minä: sohvalle. 3h lyijyliivin alla pistää selän&niskan niin jumiin että hyvä kun jaksaa sohvalla istua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Salille vai sohvalle, kas siinä kysymys.
perus osastoviikko
Päivän kohokohta oli, kun löysin kantahaun kautta kirjauksen, jossa sanottiin kaunistelematta "...vatsavaivoja ja on päästävä paskalle.". Hieman nauratti. Onneksi asiakas ei ollut enää paikalla.
Luvan kanssa kävin vieraissa!Omista papereista?
Muistan kans lämmöllä ensiapukäynnin tekstiä "tulee ensiapuun paskalle".
Muutenkin törmää välillä hassuihin. Joskus jäsenkorjaaja pohtinut kipukynnystä nostavan lääkityksen tarvetta, koska kipukynnys korkea jo valmiiksi ja asiakas mahdollisesti loukkaa itseään, jos ei aisti kipua. Yritäpä siinä sitten kroonista kipua hoitaa.
keltaiset satulat
Toivottavasti ei tarvi heti jarruremppaa. Ei taida 5-numeroa riittää hintalappuun.
vai oliko ne keltaiset keraamiset?
Ei lääkkeenä eikä muuten. Saattais tulla palautetta asian osalta!Ehdota kannabista. Ei lääke-, vaan sitä aitoa
Mä hymyilen pikkusen, nyökyttelen, "mmmmm". Toimii monessa tilanteessa. Välillä on erittäin hämmentäviä ajatuksia asiakkailla joko oman pohdinnan pohjalta tai jonkun ns. ammattilaisen kommentoinnin ansiosta.Näistä ei oikein tiedä pitäisikö itkeä vaiko nauraa..
Vihtula sentään, meinasi reissu Latviaan mennä reisille kun järjestetylle reissulle ei tullut tarpeeksi osallistujia. Hoidin jutut itse niin säästi toistasataa per lärvi. Tosin paattimatka jäi nyt välistä kun oli empiessä ehtinyt ilmeisesti täyttymään, joutuu siis menemään linja-autolla Tallinna-Riika välin mutta saapahan taas hiukan tuntumaa rahvaan elämään.
Eiköhän siellä joku Vladimir tai Igor hyppää puikkoihin, asusteesta en sitten tiijä.Kunhan bussia ei aja kuka tahansa mustantorin tatuoitu nahkatakkiin pukeutunut Ragnar niin matka voi mennä ihan mukavasti linja-autollakin.
"Ois siihen hyvä saaha seitkyt euroo kylkeen"kuntit voivat jättää sitten ylläolevaan viestiin kommentoimatta, pidetään keskustelu asiallisena
Mitähän tulisi jos yrittäisi itse kyniä niskavillat kahden peilin avustuksella?